Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Shadow Stopnja:
Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43 Prispevkov: 840 Kraj: Dragomelj
|
Objavljeno: 01 Mar 2010 22:28 Naslov sporočila: |
|
|
in to mk1 _________________ Boj se ljudi z več kot 3000 posti;) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 01 Mar 2010 22:33 Naslov sporočila: |
|
|
Shadow je napisal/a: | in to mk1 |
Saj, dvojke nemore tko zjebat... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Matic M Stopnja:
Pridružen/-a: 26.07. 2009, 20:45 Prispevkov: 201 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 01 Mar 2010 22:43 Naslov sporočila: |
|
|
A nima delta isto tok lukc okol? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 01 Mar 2010 22:48 Naslov sporočila: |
|
|
Matic M je napisal/a: | A nima delta isto tok lukc okol? |
Ne, to ma samo stage6 patentirano, da lahko menjaš fedre brez da bi snemau sklopko. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Matic M Stopnja:
Pridružen/-a: 26.07. 2009, 20:45 Prispevkov: 201 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 01 Mar 2010 22:53 Naslov sporočila: |
|
|
No pol sem pa zamenjal hehe =) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Shadow Stopnja:
Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43 Prispevkov: 840 Kraj: Dragomelj
|
Objavljeno: 01 Mar 2010 23:23 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | Shadow je napisal/a: | in to mk1 |
Saj, dvojke nemore tko zjebat... |
bomo testeral _________________ Boj se ljudi z več kot 3000 posti;) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 04 Mar 2010 20:27 Naslov sporočila: |
|
|
Evo, to pa je pomanjklivost aeroxov (mogoče samo starejših). Križ namreč ni poun, ampak je štanga votla... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 04 Mar 2010 20:33 Naslov sporočila: |
|
|
LEPA lepa... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Matic M Stopnja:
Pridružen/-a: 26.07. 2009, 20:45 Prispevkov: 201 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 04 Mar 2010 20:38 Naslov sporočila: |
|
|
Auu tole mi je pa celo štango pr križu mogl zlomt... slabo švasan? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 04 Mar 2010 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
Matic M je napisal/a: | Auu tole mi je pa celo štango pr križu mogl zlomt... slabo švasan? |
apriliji se to definitivno ne more zgodit _________________
Youtube Video: Best Engine Impression Ever
FUCK EVERYTHINK, DRIVE MORINI ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 04 Mar 2010 21:15 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj je te delo, da se mu je to zgodilo, plastike pa vse kot nove... ? Ce se bi verjetno lepo vozil se to nebi zgodilo... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 04 Mar 2010 21:21 Naslov sporočila: |
|
|
Nene, je crash... Sam ponavadi se vilce krivijo, tukaj pa se je križ zlomiu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 04 Mar 2010 21:55 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: |
Evo, to pa je pomanjklivost aeroxov (mogoče samo starejših). Križ namreč ni poun, ampak je štanga votla... |
to se more dat dobr zalagat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
markec Stopnja:
Pridružen/-a: 31.03. 2009, 15:20 Prispevkov: 259
|
Objavljeno: 04 Mar 2010 22:05 Naslov sporočila: |
|
|
to je v originalu.. prov za tekme z več levimi ovinki |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 04 Mar 2010 22:11 Naslov sporočila: |
|
|
markec je napisal/a: | to je v originalu.. prov za tekme z več levimi ovinki |
za speedway _________________
Youtube Video: Best Engine Impression Ever
FUCK EVERYTHINK, DRIVE MORINI ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|