forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Moj nafrkani automatik

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Motorji takšni in drugačni...
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
anri
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 06.02. 2010, 14:24
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 06 Feb 2010 14:31    Naslov sporočila: Moj nafrkani automatik Odgovori s citatom

Moj motorcek,kupljen 2001 nov,uz malo odrzavanja posluzio me dugi niz godina sto na kracim sto na duzim relacijama!!!Nije mi bilo problem napravit i prek ~100 km dnevno na njemu!!Nikad me nije ostavio nigdje...Uscuvan je maksimalno,nema nikakvih ogrebotina ....
Motor ima skoro 50t/km,u pocetku,tj dugi niz godina je sve bilo original na motoru, jednino je stavljena meksa opruga na lamelu druge brzine da prije salta!!!Auspuh je MF cobra(stvarno rijetki primjerci se mogu nabavit danas)!!!Prednja maska je od Targe :biggrin:

Kako je nekad izgledao









SLIKE MASINA(rastavljanje,poliranje blokova)






i video:) 0km/h-kolko to vec je (snimak na 26t/km)

http://video.google.com/videoplay?docid=4760371490619009530

rad na leru po zimi na minus -5C

http://video.google.com/videoplay?docid=-4461287192575852038&hl=en

Najvise kilometara sam napravio kad sam iso đir od kurilovca(vg) do čazme i nazad....Stao samo na kavi u ivaniću i gas doma!!!To je bilo negdje 150-160km

Slika 40000KM


[/center]


Nakon toga se nabavila jos jedna mašina koju sam odma rastavio....promjenio usisnu lamelu,jbt kostala 90 kn ,prije su bile nekih 50-60kn!
Kupio nove serafe za lamelu....i tako...Masina je ok,elektronsko paljenje,cilindar i klip 38mm,klip je malo losiji,al cilindar je ok cak ni ne zvoni kad radi(isprobano prije kupnje),getriba dobila od ge opruge potrebana zamjena jezgre lamela i zupcanika druge brzine!








Malo snimke kak je isao ko standard sa Cobrom(cilindar na snimci ima oko 23000km,zbog toga zvrnda!

Na leru

http://www.youtube.com/watch?v=WozL77rs8mc&feature=related#lq-hq

Na autoputu

http://www.youtube.com/watch?v=tAJOf-Y9AHs&feature=channel#lq-hq


Evo nove fotke brzinomjera,tj. brojcanika km!!



Evo jedne nove slike motora!(ova mi je najljepse ispala do sad)




Napokon sam skupio neku lovu,i posto mi je dosadilo da me skuterasi peru u gradu odlucio nabavit Airsal kit i dellorto 16mm!













I tako sam se bacio na posao:

Skidanje farbe sa blokova(na originalnim blokovima(masini) sam riknuo dok sam sa smirglom skinuo staru boji) ovaj puta sam pametnije pristupio tome koristivsi Lavacol :mrgreen:...definitivno zanimljivije odstranjivanje boje bez puno muke!







U meduvremenu stize pojacana radilica od ja morena!

Paketic



Otvaramo paketic



Radilica pojacana Moren tuning



Zupcanik druge brzine



Stara klipnjaca njen bolcn i donji lezaj




Vise o tome u temama:

http://www.tomos-riders.com/index.php/topic,871.0.html

http://www.tomos-riders.com/index.php/topic,1822.60.html
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
anri
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 06.02. 2010, 14:24
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 06 Feb 2010 14:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nakon toga i dalje se radi:
-blokovi posmirglani sa P500( nakon toga je usljedilo sa P1000 i purol pastom)
-radilo se i na getribi,zamjenio sam zupcanik druge brzine moram priznat da sam se dosta pomucio

Postupak je bio sljedeci osovinu u skrip,dva drva u skripcu(oblokirat osigurac) odserafit maticu,naravno radapcigerom nisam mogo uhvatit zupcanik...
Uzeo dvije dascice podmetnuo ih ispod zupcanika prve brzine uzeo komad durala i lagano kvrckao sa gornje strane dok nisu oba zupcanika iskocila van!Nakon toga namjestio novi zupcanik druge brzine na kajlu,stisnuo rukama kolko se dalo,osovinu stavio na drvenu podlogu,uzeo komad suplje cijevi i cekicom nabio zupcanik u leziste!Vratio osigurac zategnuo maticu,osigurao,poslozio valjcice,vijenac jer su se rasuli prilikom raskapanja!

*poceo sam slikat,i onda je crkla baterija...tak da sam nakraju odustao! :confused:
Uglavnom popodne mi je bilo radno...taj cas par sati prode kad se dela nekaj! :palacgore:

jedna jedina fotka(obratite pozornost na zupcanik druge brzine)


Slike ispoliranih blokova prvo sa P1000 pa sa grubljom pastom(smeda) i finijom(zuta)

...prste nisam osjetio,ali bio sam uporan!




Nakon sto sam ispolirao blokove islo se u nabavu lezajeva i semeringa

Nisam puno komplicirao uzeo sam SKF 6203 2Z/C3(iako sam mislio uzet C4) lezajeve 37kn komad i Corteco semeringe 17-35-7 SL*2(sa dvije dodirne povrsine)....
Lezajevi su sa metalnim kavezom...nudili su mi FAG sa poliamidnim kavezom ali nekak mi to bas ne ulijeva neku sigurnost ne vjerujem bas previse toj plastici mada je bolja ak se razleti lezaj jer ne osteti ostatak motora!

Zatvoreni lezaj



Poskidani limovi



Semerinzi



Uglavnom ovi lezajevi su ugradeni kao originalni u novije matikove masine!


Eto upresao lezajeve,i sad je trebalo prirubnicu prosirit na nekih 15.5mm,to sam dao deckima da skinu sa glodalicom!
*nisam mogao na 16mm jer bi ostalo svega 1mm mesa na prirubnici gdje se natakne fergazer!



Tu sam imao i problem sa onom plastikom na ulazu u fergazer jer je ona 19mm promjera,a usisno koljeno 18mm,pa sam dao napravit i novu piksu!

I to vam je tako samo na dellortu 16mm,na ostalima od 9-15mm je 18mm,znaci ide na prirubnicu bez cackanja!

Prosirena prirubnica(slike su lose jer je slikano web camom)



Napravljena piksa za fergazer(nisam ju namjerno gurnul do kraja na slikama jel ide tesko van :mrgreen:))



Centralni dio lamele prve i druge brzine,spomenuo sam napocetku da je uletila g-opruga i napravila kaos,a lamela prve brzine nije bila dovoljno zategnuta pa se razlohalo nazubljenje!



Brtve


Ove brtve kaj sam kupio nikak nemres lijepo poklopit sa rupama na blokovima,a o brtvi getribe da ni ne pricam,curilo bi ulje sa donje strane jer su kosooki frendovi napravili brtvu sa jedno 2-3 rupe viska,a tam di bi trebale bit tam ih nema.

Tak da izbjegavajte njihovu kupnju! :palacgore:

Nakon toga stigle brtve iz auto usluge(ove su one prave) :palacgore:,i sajla prednje kocnice(ovo je prva sajla koju mjenjam na motoru :confused: :mrgreen:!
Gore vidite sponzorske upaljace... :wink:



I da dizna u fergazeru je bila 82 sto je previse i za rad bez filtera,eto nabavila se dizna 72!

Glava -polirana :mrgreen: :mrgreen:





*crveni odsjaj je moja jakna! :smeh:

Airsal Airsal nepozeljni pacijent u mojoj ordinaciji! :smeh:





Sve u svemu ko da uopce nije za taj motor napravljen :palacdolje:!Trebalo bi skidat(brusit) blokove kak je oznaceno crno na slici 4 i 5,to je kaj se tice gornje strane,dok sa donje strane kanal na cilindru zatvara par mm preljev na bloku....znaci i tu bi trebalo skidat!
Hmhm upotrebljivost blokova nakon airsala neupotrebljiva!


Tako da je pala i obrada preljevnih kanala na cilindru,jer sa gornje starane kanali na cilindru su zatvarali ove na blokovima pa sam to potrupijo finom turpijicom da ne bi dolazilo do turbolencije na tom mjestu!



Svi djelovi na hrpi i napokon idemo u slaganje te masine!



Radilica je unutra,fino se vrti rukom nakon stezanja,nije šajbirana...



Nastavak.....




Masina na motoru



Evo ga mašina je gore namontirana,moja originalna spremljena u kutiju i miruje!
Ulje 2T je full sintetičko 4% mješavina!

Video drugo paljnje(prvi puta odradio jedno 10-15min na mjestu)

http://www.youtube.com/watch?v=x0OnGW1-itw#lq-lq2-hq

Dir po dvoristu

http://www.youtube.com/watch?v=ipORab9DJ-I#lq-lq2-hq-vhq

Malo sam se prepeljal po cesti tek tolko da cujete rad masine u voznji,svega 1/3 gasa do 1/2 kod saltanja kasnije tek tolko drzim gas!

http://www.youtube.com/watch?v=PwGFda73kIA#lq-lq2-hq

*na pocetku videa namjerno vozim svega par km,da vidite kolko mu malo treba da razvrti prvu do slatanja :mrgreen: :mrgreen:



Doomy kod mene

http://www.youtube.com/watch?v=bsBYFbobJTs&feature=channel_page#lq-lq2-hq


Ja vozim


http://www.youtube.com/watch?v=Olg-Qv07yFs&feature=channel#lq-lq2-hq



Evo skupilo se nesto sitnica u zadnje vrijeme!Posto se ne vozim na motorceku da barem slike keljim! :mrgreen: :mrgreen:

Ova mi je najdraza :mrgreen:,
Lancanik zadnji po mjeri raden da malo digne krajnju brzinu




I jos neke sitnice za rezervu




Neuspjesna ugradnju lancanika,lanac je nov(jos ne izdruzen) i nikak ne upada u lancanik :tuzan: :tuzan:,korak na lancaniku nije dobro pogoden!***








Zahvaljujem kolegi morenu na trudu za nabavu lancanika! :palacgore: :palacgore:

Danasnje druzenje sa atx 50 :mrgreen: :mrgreen:



Bojan isprobava matika

Tomos Airsal


Ponovo druzenje sa doomijem

Tomos Airsal 65cc- Full speed


Tomos Airsal 65cc- Po cesti...


Modificirani filter zraka




Znaci rupa na filteru je sada oko 16mm,za razliku od originalnog airboxa na kojem ima ovo suzenje i promjer rupe je oko 12mm!

***Isao sam na ovu modifikaciju iz razloga prevelike buke sa onom mrezicom koja se dobije uz fergazer(a buci gore nego neka gljiva) jer postane nepodnosljivo kod duzih voznji***

Posto nisam imao tak veliki borer,snasao sam se ja na nacin da sam uzeo borer i na njega kruzno namotao grubi smirgl papir to namontiro na busilicu i eto rupe! :mrgreen: :mrgreen:

Na kraju sam opet vratio samo mrezicu jer previse goriva baca nazad u filter!



Jos jedan video....
nisam ga bas snimio dobro al jbg puse vjetar i vozil sam sa jednom rukom pa da ne bi malo van ceste zabrijal u zeljenu ljivadu :smeh: :smeh:!....

Tomos airsal voznja

Zamjena guma

Gume rucno montiram imam jedan komad tvrde plastike napravljen bas za radi skidanja guma,ostecenja na felgama nema nikakvih!
A nove stavljam tak da sapunicom namazem rub felge i rub gume i ulazi ko sa durex 2u1 na neka druga mjesta!! :smeh: :smeh:
Nakon toga napumpam gumu na 3.5 bara da sjedne pa ju ispusem ponovno napumpam na oko 3 bara i ispustim na onolko kolko treb bit,recimo zadnju pumpam na 2bara,a prednju na 1.7bar!

evo malo slika toga svega






Zadnja nabava

Par sitnica


Uglavnom lampa mi je kul jako mi se svida,retrovizor isto nije los ali zbog manjih dimenzija iziskuje privikavanje,i ono sto je zanimljivo povecava sliku!
Pa sam se scimo prvi dan kad sam ga stavio!





Malo za promjenu sam stavio originalnu masku,skinuo onu tomos naljepnicu jer je na pola vec bila odkeljena,ubacio mrezicu u one otvore na masci!
I tako meni je kul motoric malo promjena je bilo potrebno nakon dugo godina!

Plan je stavit LED diode u straznju lampu!
Ručke jos nisam stavio nove jer su stare jos kolko tolko ok,i nemam silikona da nove zakeljim gore!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tomy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53
Prispevkov: 1656
Kraj: dramlje

PrispevekObjavljeno: 06 Feb 2010 14:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

OK . bravo, vrlo ljep. čuvaj ga. a je to airsal cilindar? i koji karburator je gor?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 06 Feb 2010 14:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Respect! Bravo
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
anri
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 06.02. 2010, 14:24
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 06 Feb 2010 14:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nakon prevezenih 3000km stanje je sljedece:
-iskreno nisam skidao poklopac getribe da pogledam u kakvom su stanju lamele jer dok drze necu nis ni dirat,u voznji za sad ne pokazuju neke znakove potrosenosti
-klip i cilindar su u super stanju,trebalo bi malo pocistit cadu sa glave jer posto nije obradivana na 44 mm nakupilo se nesto garezi
-radilica(ja moren tuning) nista ne lupa za sada
-rad masine je ok,malo "zvoni" cilindar ali mislim da je to karakteristican zvuk za te alu cilindre,jer jednako se cuje od kad sam ga sklopio

Problema sam imao sa vijcima na usisnim lamelicama,koji su se odserafili od vibracija,ako bude jos koji problem sa njima budem ih sa Loctitom zaljepio!
I klasika puko mi je nosac auspuha,nije cak od onih vibracija koje motor stvara nego sam preletio prek prekopane ceste sa full brzinom sva sreca da se nisam razbio!Na srecu felgama nije nista bilo! :palacgore:

Ima neki nezamjetni pad snage pri dugackim voznjama na 30+ celzijusa al stvarno nezamjetan!
Motoric je ko roden za brda,sa 60km/h svladava uspone 10% i jos ubrzava,ako uvjeti na cesti to dopustaju!

Potrosnja je sa mojim stilom voznje 50-60km/h oko 2.5L sto je ok rezultat sa dellortom 16 sa fanj velikom diznom!
Brzina motorica je po vurama razno raznim motorica nesto manje od 80km/h,znaci trebalo bi bit oko 75km/h realne brzine,sto je cist dosta!
Tak da svima kojima po crnoj vuri(brzinomjeru) ide kazaljka tam do pipca malo ispod to vam je oko 73-75km/h,a ne 85-90 kak to obicno ocitavate! :smeh: :smeh:

Mogu jedino nadodat da zaustavljanje pri toj "velikoj" brzini bas i nije sjajno,osim toga pri bocnom vjetru pri full brzini samara vas lijevo desno po cesti stvarno trebate ozbiljno drzat guvernal i borit se !

***eto mislim da je kvaliteta kita ok,i stvarno pruza dobru zabavu za razliku od originalnog cilindra(standardnog)!

Preporucam kupnju! :palacgore: :palacgore:

*zaboravio sam rec cisto preventive nakon odredenog broja km ne bi bilo lose iglicasti na klipnjaci zamjenit,da ne bi nastalo sranje u cilindru jer ipak je motor cijelo vrijeme na 6000+rpm,a ni to tak ni malo!

I da motor kao ovakav radi fino tek iza 50km/h,na 40 trokira i bas trazi da ga spizdite po gasu!
Do 40-45 ubrzava odlicno,ali do 65-70 uf to je zabava! :mrgreen: :mrgreen:





Nakon 4500km stanje je malo "gore"
Naravno neda meni vrag mira i idem skidat glavu da vidim kakvo je stanje unutra!
Skinem glavu uzmem krpu i sjaji se ko prvog dana kad sam ju stavio!
Zasto sam raskapao motor??
Iz razloga kaj me strah da se ne razleti iglicasti lezaj i lagano su se pocele cut karike pa reko bolje prevenitive radi pogledat nego unistit stroj!
Skinuo sam cilindar dolje,i moram priznat da je u dobrom stanju,nema nikakvih riseva,vidi se da je radio,ali nista strasno!
Klip na celu pun cade koju sam uklonio nitrom i kerom, ispolirao celo klipa,ocistio utore za karike,ocistio ispuh!
Iglicasti koji je bio gore nije imao trunke lufta,ali sam ga zamjenio iz preventivnih mjera,sto se tice radilice koju je slagao ja moren takoder nema ni malo lufta! :palacgore:
Sto se tice karika one na novim cilindrima(airsalovim) kad ih stavite u njega imaju izmedu krajeva karika ima vam lufta za jedan mjerni listic od 0,15,dok na mojem cilindru luft oko 0,25...inace istrosenim karikama se smatra luft izmedu krajeva karika od 0,7-0,8mm!
Na klipu se pozna da je radio na malo vecim okretajima,a sam po sebi je dosta mekan,nije ni cudo da se karike malo "cuju"!
Sve u svemu nemam kaj bit nezadovoljan novi klip kosta smjesne novce tako da nije problem zamjenit ga,ali nema jos potrebe za to!
Zasto spominjem klip,jer nema posebno za kupit karike od 44mm!

Eto sto se mene tice ovo vrijedi svake kune,i mislim da to bez beda traje mozda malo manje nego standard matik,a daleko bolje ide!


pa je dosla jedna sitnica,nije sa namjerom kupljena ali dosla u zamjenu za neke druge stvari!






Slozil sa auspuh...fora izgleda...


Da kupil sam si klip rezervni:




Ni mi vrag dal mira iako je vani zima za popizdit! :smeh: :smeh:


Kad sam ga upalio usljedio je sok,to radi ko matik sa standard auspuhom(mislim na nivo buke)!
I nista obuko se krenem,lagano se vozim prvih kilometar da se motor ugrije!

Pa testiranje

Sprint airsal& tecnigas&dellorto 16

U prvoj malo bolje potegne nego sa Cobrom,u onom rasponu 30-40km/h su po meni jednaki,dok na kraju iza 70(po satu) tecnigas nabire na odvrtanje gasa u trenu krajnju brzinu dok Cobra tu malo zasteka,treba joj duze!
Ovaj video je sniman namjerno u vjetar da se vidi kako stvarno vuce motor,niz vjetar bez vjetra nabere skroz do pipca sa kazaljkom!
Eto po meni ovaj Tecnigas ima jednu linearnu krivulju snage i momenta,dok na MF Cobri se bas osjete podrucja na kojima bas onak posteno potegne!

Sto se mene tice Mf Cobri dajem plus za ljepsi zvuk,i po meni vecu snagu na nekom broju okretaja kojem tocno ne znam ovog trena.... treba to izracunat!
Tecnigas tihi rad,atraktivni izgled,i veca krajnja ze nekih 3-5km/h!
Ovo je ono kaj sam ja odredio po sluhu,mada sam se mozda i prevario jer se ovaj auspuh gotovo nista ne cuje,ali ocjenjujem to po vibracijama koje motor stvara na odredenim okretajima i to je negdje oko 50-55km/h di cobra oce razvalit motor,a Tecnigas je nekak jednoliko vuce niz sve okretaje!

Zvuk standar masine :smeh: :smeh: Sprint Tecnigas&Airsal&dellorto 16mm 2
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 06 Feb 2010 14:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nemogu se odlučit šta je imresivnije... Al ovaj Tomos, al sve što si napisao u ovima dvijema postima. nasmejan
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
buco
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10
Prispevkov: 2714
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 06 Feb 2010 15:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja sam pa mislio, da boš bacio nek vodho hlajen cilinder gor... nasmejan Res lijep tomos, čuvaj ga mežik
_________________
http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
anri
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 06.02. 2010, 14:24
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 06 Feb 2010 20:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Motor vozim na ElF 2xt moto full sintetiku,i ide i ide!
Zadovoljan sam ulozeno je puno novaca ali isplatilo se!

Sljedeci projekt bi mogao bit atx,imam neke planove malo oko stylinga ,a tuning je i tamo neizostavni dio,mozda bude 70+ccm! vesel vesel
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Ninja Boy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23
Prispevkov: 2203
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 07 Feb 2010 11:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tomos Tuning is not a crime navijačica OK
Nema boljšega A35 od ovog u cijeloj hrvatskoj nasmejan OK
_________________
I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Ninja Boy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23
Prispevkov: 2203
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 07 Feb 2010 11:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Imam neko pitanje... ja imam Tomos Targa i ima uljno pumpo (neznam kako se to kaže pri vas- oil pump) i me zanima če bi bili problemi ko gore stavim Airsal kit in Dellorto 16/16 koji mislim da nima priključak za uljno pumpo jezik
_________________
I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
anri
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 06.02. 2010, 14:24
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 07 Feb 2010 12:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moj savjet ti je da maknes tu pumpu kad ugradis airsal,jer ta pumpa daje 2% ulja ,a to je premalo za airsal,a nisma siguran da se moze pojacavat njezin rad,tj da daje vise ulja!
Ja tocim 4% full sintetickog ulja i dimi samo dok je hladan,kad se zagrije nema dima!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
anri
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 06.02. 2010, 14:24
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2010 21:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nove igracke :mrgreen:

Mala gljiva



Tomos Airsal 65 kit gljiva 1

Velika gljiva



Tomos Airsal 65 gljiva 2
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
david1995
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 10.07. 2009, 10:47
Prispevkov: 296
Kraj: okolica murske sobote

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2010 21:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

anri je napisal/a:
Nove igracke :mrgreen:

Mala gljiva



Tomos Airsal 65 kit gljiva 1

Velika gljiva



Tomos Airsal 65 gljiva 2




stvarno lepo...
čuvaj ga...

lp
_________________
http://skuterist.mojforum.si/skuterist-about2363-15.html
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
buco
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10
Prispevkov: 2714
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2010 23:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Wow... reči mi nešto... to nije original blajerca v mašini ali ?
_________________
http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
anri
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 06.02. 2010, 14:24
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 09 Mar 2010 00:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Originalna je ali je pojacana!Za sad oko 7t km sa airsalom i nema ni malo lufta!

Umjesto kaveza sa iglicama stavljene su iglice bez kaveza 2,5X9,8mm



Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Motorji takšni in drugačni... Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu