Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 09 Jun 2010 09:00 Naslov sporočila: kako pravilno naštimati karburator |
|
|
Ziv.. zanima me kako se v praksi nastavi karburator za najbolši performans motorja? imam pa dellorto 17.5 z ana čokom. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 09 Jun 2010 13:53 Naslov sporočila: |
|
|
Najprej powej sploh kaj ti dela motor, glede na to da ga hočeš naštelat? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 09 Jun 2010 14:00 Naslov sporočila: |
|
|
Veš, več ti ne morem povedat, ker nas ne seznaniš z več informacijami... torej, nastavljaš ga pa :
Menjevanje glavne dize,
menjevanje stranske dize,
višanje/nižanje igle,
in nastavitve dotoka zraka _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 09 Jun 2010 14:20 Naslov sporočila: |
|
|
ola.. ja ne dela tolk na obratih, bi se reklo! Stvar je taka da sm karb. očistu in zložu skupaj. nič nism menjal diz, mam pa dizo od 65 gor! V bistvu me sam zanima kako povečat zrak. Pretok bencina je tisti bakren vijak, zraven njega pa vijak od minimuma. Pa zdej nevem kako bi naštimal benz/zrak. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 09 Jun 2010 14:28 Naslov sporočila: |
|
|
Setup ? Kak ose ti obnaša na visokih, kaj ti dela, Kakšen bakren vijak ? Dva vijaka sta, en je pogreznjen bol, tisti je za zrak štelat, drugi je pa na federco in je za štangas štelat, druga nimaš nič... Za ostalo ti ne morem povedat, ker premalo poveš, premalo opišeš problem... ti trokira ? Ti cuka, mu česa sfali, ali kaj ? Kaki celinder, kaki auspuh, kaj sploh maš ? _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 09 Jun 2010 14:34 Naslov sporočila: |
|
|
Ne.... sej mi ne dela težav.. rad bi sam fregazer kar se da izkoristu!! Mam pa dr kit gor pa polini varjator |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 09 Jun 2010 14:58 Naslov sporočila: |
|
|
Prvo daj obvezno večjo dizo! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 09 Jun 2010 15:00 Naslov sporočila: |
|
|
Ja diza 65 je pa res minimum od minumuma za sport cilindr
Drgač pa ne štelej nikol ferga če motor ne trokira al pa mori... Če gre, pol raje pust |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 09 Jun 2010 15:06 Naslov sporočila: |
|
|
Pa maš športni izpuh? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 09 Jun 2010 15:29 Naslov sporočila: |
|
|
ja.. pa varjator tudi.. _________________ Only niga that i trust is me |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 09 Jun 2010 16:11 Naslov sporočila: |
|
|
Ja no. Kupi komplet diz če ne laufa vredu... Probaj s kakšno 80ko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|