Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
leocek Stopnja:
Pridružen/-a: 09.06. 2010, 21:17 Prispevkov: 30
|
Objavljeno: 28 Jun 2010 23:25 Naslov sporočila: |
|
|
eh..tu se pa res nima smisla prepirat....vsak bo zagovrjo to kar ima...ali kar bi rad imeu..tak da |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 28 Jun 2010 23:27 Naslov sporočila: |
|
|
leocek je napisal/a: | eh..tu se pa res nima smisla prepirat....vsak bo zagovrjo to kar ima...ali kar bi rad imeu..tak da |
To da nima smisla smo eni pogruntali že davno, sam če je reku da bo zagovarjau, naj da nekaj konkretnega, ne pa gobec samo... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dang3r Stopnja:
Pridružen/-a: 16.01. 2010, 18:32 Prispevkov: 294 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 29 Jun 2010 08:01 Naslov sporočila: |
|
|
Boš dobil.Pa tako nebote priznali ampak tako je.Tudi če vam 100 grafov nalimam ko bote rekli ja Minarelli ni bil vredu nastavlen.Glede tega ti lahko celi MS pove kaj gre bolje.Bil sem tam, ker se kar dobro poznamo in imajo P4 mizo ko so delali teste na mizi in absolutni zmagovalec katergoriji je Pia/Gil.Se bom pri njih oglaso pa bote dobli grafe.Če pa se kdo na to sklicuje da je na SF lani v SPORT kategoriji zmagal Aerox pa naj vam povem da je voznik Kuradej imel S6 Racing in ne Sporta...Vendar ga niso dobili.Zato bo letos tudi večje preverjanje cilindrov.Grafe pa dobiš da si neboš mislo da samo gobec sušem. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Slavic_ Stopnja:
Pridružen/-a: 23.06. 2010, 14:24 Prispevkov: 171
|
Objavljeno: 29 Jun 2010 13:55 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da so PIA mašine res zelo zdržljive pa dobre.
To je tudi res, da se MINA težko kosa z PIA v stock predelavi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 29 Jun 2010 14:00 Naslov sporočila: |
|
|
minarelli tuning deli so dražji kot pia/gil.... verjetno tudi to razlog, zakaj se pri dirkanju odločajo za slednjo mašino. lahko pa se minarelli kosa z pia/gil _________________
Youtube Video: Best Engine Impression Ever
FUCK EVERYTHINK, DRIVE MORINI ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Slavic_ Stopnja:
Pridružen/-a: 23.06. 2010, 14:24 Prispevkov: 171
|
Objavljeno: 29 Jun 2010 14:05 Naslov sporočila: |
|
|
tomy je napisal/a: | minarelli tuning deli so dražji kot pia/gil.... verjetno tudi to razlog, zakaj se pri dirkanju odločajo za slednjo mašino. lahko pa se minarelli kosa z pia/gil |
Saj se v določenih primerih lahko kosata |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 29 Jun 2010 15:45 Naslov sporočila: |
|
|
Slavic_ je napisal/a: | Mislim da so PIA mašine res zelo zdržljive pa dobre.
To je tudi res, da se MINA težko kosa z PIA v stock predelavi. |
Meni je šla mina mašina 35 000km z ISTIM BATOM in obročki. Hitrost je bla do konca 85km/h realnih. Z stock predelavo. Če najdeš tak vzržljivega piaggiota, potem si car.
Glede MS P4 miz pa testov pa se nebi jaz nekaj preveč v to spučau. Če jim je 2fast cilinder pokazau 14HP (se mi zdi), roostu pa 25, je to zelo zgovorno.
Daj mi ti nemške P4 teste iz SA weekenda, da bo nevtralno. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Slavic_ Stopnja:
Pridružen/-a: 23.06. 2010, 14:24 Prispevkov: 171
|
Objavljeno: 29 Jun 2010 15:52 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | Slavic_ je napisal/a: | Mislim da so PIA mašine res zelo zdržljive pa dobre.
To je tudi res, da se MINA težko kosa z PIA v stock predelavi. |
Meni je šla mina mašina 35 000km z ISTIM BATOM in obročki. Hitrost je bla do konca 85km/h realnih. Z stock predelavo. Če najdeš tak vzržljivega piaggiota, potem si car.
Glede MS P4 miz pa testov pa se nebi jaz nekaj preveč v to spučau. Če jim je 2fast cilinder pokazau 14HP (se mi zdi), roostu pa 25, je to zelo zgovorno.
Daj mi ti nemške P4 teste iz SA weekenda, da bo nevtralno. |
Po eni strani ni boljša ne MINA pa ne PIA.
Nobena ni v ničemer 100% boljša od druge.
Vsaka pač ma nekaj slabše, kar ma druga boljše. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Slavic_ Stopnja:
Pridružen/-a: 23.06. 2010, 14:24 Prispevkov: 171
|
Objavljeno: 29 Jun 2010 15:53 Naslov sporočila: |
|
|
mam pa na Ditechu (morini ) 30500 km z prvim cilindrom |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 29 Jun 2010 15:57 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi rekeu da sta zelo tam-tam, sploh po performancu. V vzdržljivost se nebom spuščlau, ker je spet odvisno kak vzdržuješ motor, amak vse ki jih poznam z piaggioti, ko so enkrat blokade ven zmetali je vsak dan slabše šlo.
Grafi so pa definitvno zelo podobni, sam ne od MS. Tisto zame ni graf, če pa je že graf OK, pa skuter ni naštelan. Z tremi luknjami v pospeševanju to zame ni dobro. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Slavic_ Stopnja:
Pridružen/-a: 23.06. 2010, 14:24 Prispevkov: 171
|
Objavljeno: 29 Jun 2010 16:43 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | Jaz bi rekeu da sta zelo tam-tam, sploh po performancu. V vzdržljivost se nebom spuščlau, ker je spet odvisno kak vzdržuješ motor, amak vse ki jih poznam z piaggioti, ko so enkrat blokade ven zmetali je vsak dan slabše šlo.
Grafi so pa definitvno zelo podobni, sam ne od MS. Tisto zame ni graf, če pa je že graf OK, pa skuter ni naštelan. Z tremi luknjami v pospeševanju to zame ni dobro. |
saj
sam ozmecu (sr r) pa gre dobro proti aeroxu, luknje se skoraj ne čutijo z original variomatom |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dang3r Stopnja:
Pridružen/-a: 16.01. 2010, 18:32 Prispevkov: 294 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 29 Jun 2010 17:09 Naslov sporočila: |
|
|
Prvo kot prvo..jaz tudi nevem o teh mizah nevem kaj...vem pa da Roost meri na gredi konje...ker tam se točno vidi kje je luknja in je lažje izdelat avspuh na podlagi gredi.MS pa meri na koli...kjer se veliko zgubi.Kolikor sem spremlal ma najmočnejši skuter okoli 19 konjev na koli zmerjenih.Tako da izgube so velike iz gredi na kolo.
No bom pa se potrudo pa bom nemške teste poiskal če bom kje najdel.
Kar pa se tiče performancov je stock pa sport kategorija Pia/Gil močnejša od Minarelli..ostalo pa je pol tam tam blizu.V MR in HE se razlike skoraj ne opazi, ker se izgubi prednost od Pia/Gil potem pa kdo je bolše nastavlen tisti je močnejši.Tako da Minarelli in Pia/Gil se da primerjati ne da pa se primerjat Minarelli in peđo.Ker je razlika opazna.
Glede vzdržlivosti pa nemorem trdit.Poznam enega ko ima malagutija in ima odstranjene blokade in ma prvi bat in obročke pa ma 40k km.Poznam keewaya odblokiranega pa S6 pro replico in se bliža 27k km z prvim batom in obročki.Poznam pa tudi NRG MC3 z 30k km odstranjene blokade in še kar laufa z prvim batom in obročki.Dosti je odvisno kak ti delaš z motorjem tak on dela z tabo.V vzdržljivosti je težko govorit kako lastnik čuva skuter. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 29 Jun 2010 23:29 Naslov sporočila: |
|
|
To da se 40% moči zgubi z varioamtom ti ne kupim. Vem da so izgube, sam ne pa skoraj za polovico! Ker potem takem ma CVT prenos precej večje slabosti kot prednosti. Se pravi recimo če ma original skuter 4 HP, ma potem na zadnjem kolsu glih samo enega. To pa je mizerno! Tako kot je roost napisau, če meriš moč na zadnjem kolesu je preveč spremnljivk ki vplivajo na to.
Teste pa lahko dobiš na SA forumu. V iskalnik slik napiši P4, pa ti najde. Mogoče jih celo jaz par nalimam če bom meu cajt. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Dang3r Stopnja:
Pridružen/-a: 16.01. 2010, 18:32 Prispevkov: 294 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 30 Jun 2010 00:08 Naslov sporočila: |
|
|
Pri manjših konjih na gredi so tudi izgube manjše.Če pa moč na gredi raste pa se vedno več na koli zgubi.Je pa res da vpliva ogromno faktorjev na meritev.Sem vido graf že ko je pokazalo 15 konjev od S6 sporta na gredi.Ampak ta debata nima konca.Ker je res toliko faktorjev da težko izključiš vse in pridemo do nekega "kompromisa". _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
4m4d3j Stopnja:
Pridružen/-a: 14.02. 2008, 18:43 Prispevkov: 61
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 22:21 Naslov sporočila: |
|
|
Nazadnje urejal/a 4m4d3j 24 Jan 2011 21:35; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|