Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
THE_MAN Stopnja:
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40 Prispevkov: 1067 Kraj: MB
|
Objavljeno: 06 Apr 2010 18:59 Naslov sporočila: |
|
|
aha nisem vedel sem mislil da je drag samo zaradi lučk pa to kak sem nor _________________ Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 06 Apr 2010 19:20 Naslov sporočila: |
|
|
če si ti tisti ki je tudi na motospirti forumu pol si res nor.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 06 Apr 2010 20:54 Naslov sporočila: |
|
|
That's hiiiim xD _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Shadow Stopnja:
Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43 Prispevkov: 840 Kraj: Dragomelj
|
Objavljeno: 06 Apr 2010 22:12 Naslov sporočila: |
|
|
koji kurac bi hotu met ledice v dušilcu??? _________________ Boj se ljudi z več kot 3000 posti;) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 06 Apr 2010 23:03 Naslov sporočila: |
|
|
Shadow je napisal/a: | koji kurac bi hotu met ledice v dušilcu??? |
Francozi so po tem znani, da delajo style-tuning... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Shadow Stopnja:
Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43 Prispevkov: 840 Kraj: Dragomelj
|
Objavljeno: 07 Apr 2010 12:16 Naslov sporočila: |
|
|
ahh postrelu bi jih... nerabš ledic k so bv pa še magnet so za plavce... _________________ Boj se ljudi z več kot 3000 posti;) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 15 Jun 2010 12:57 Naslov sporočila: |
|
|
http://www.streetbuzz.net/wp-content/plugins/nextgen-gallery/nggshow.php?pid=14013&width=&height=&mode=
Polini Big evolution... Zadnja novost na tržišču, vsaj kolk ose meni zdi. Cilinder bo navoljo v treh verzijah:
47.6mm bore / original stroke = 70cc
52mm bore / original stroke = 84cc
52mm bore / 44mm stroke = 94cc
Cena pa 350€ za 70ccm verzijo, kar je primerljivo z ostalimi HE cilindri v tem rangu. Cena izpuha bi naj bla ista kot cilinder kita, po testih baje izpuh obeta veliko, sam pomoje bo roost za 250€ glih v istem rangu. V glavnem čakamo teste, celoten projekt big evolution pa se mi ne zdi niti malo napačen. Cene gredi nisem našeu... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 17 Jun 2010 20:18 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | http://www.streetbuzz.net/wp-content/plugins/nextgen-gallery/nggshow.php?pid=14013&width=&height=&mode=
Polini Big evolution... Zadnja novost na tržišču, vsaj kolk ose meni zdi. Cilinder bo navoljo v treh verzijah:
47.6mm bore / original stroke = 70cc
52mm bore / original stroke = 84cc
52mm bore / 44mm stroke = 94cc
Cena pa 350€ za 70ccm verzijo, kar je primerljivo z ostalimi HE cilindri v tem rangu. Cena izpuha bi naj bla ista kot cilinder kita, po testih baje izpuh obeta veliko, sam pomoje bo roost za 250€ glih v istem rangu. V glavnem čakamo teste, celoten projekt big evolution pa se mi ne zdi niti malo napačen. Cene gredi nisem našeu... |
me je tole tk razrajcal da ju3 začnem šparat za celotno big evolution predelavo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 17 Jun 2010 20:43 Naslov sporočila: |
|
|
Če boš toliko prišparo, potem vsaka ti čast _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 18 Jun 2010 15:38 Naslov sporočila: |
|
|
našparu pa delat šou oz. ži delam |
|
Nazaj na vrh |
|
|
m1steri0 Stopnja:
Pridružen/-a: 30.06. 2009, 20:21 Prispevkov: 164 Kraj: ok. ptuja
|
Objavljeno: 05 Jul 2010 10:12 Naslov sporočila: |
|
|
nevem če je to neka velika novost:
Skratka: Novi Leovince ZX ki se sedaj imenuje ZX-R
Baje bi naj imel bolši performance pa tudi lepše zgleda pomoje.
http://www.leovince.com/en/products/leovince/exhaust-systems/scoot/zx-r _________________ "if everything seems under control,you´re just not going fast enough." |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 05 Jul 2010 10:47 Naslov sporočila: |
|
|
Na uradni strani nič ne piše glede performanca, glavna novost je v tem, da je tudi resonanca narejena tako, da utiša motor (ne samo dušilec). _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
THE_MAN Stopnja:
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40 Prispevkov: 1067 Kraj: MB
|
Objavljeno: 05 Jul 2010 15:08 Naslov sporočila: |
|
|
to naj bi bila primarna lastnost resonance ne le večja moč ampak da utiša motor kao naj bi to da ti tveča moč bil le stranki učinek ki se je zgodil pomotoma jas mislim da je vse skup en drek samo lepše zgleda _________________ Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 05 Jul 2010 15:12 Naslov sporočila: |
|
|
THE_MAN je napisal/a: | to naj bi bila primarna lastnost resonance ne le večja moč ampak da utiša motor kao naj bi to da ti tveča moč bil le stranki učinek ki se je zgodil pomotoma jas mislim da je vse skup en drek samo lepše zgleda |
Dvotaktno agregati rabijo resonančni auspuh in ga tudi vsi majo. To kak je večja moč je odvisno od oblike resonance. In fora v tem ZX-u je ta, da ma v resonanci take izboklinice notri, iste kot so na dušilcu luknjice, in to pomaga reducirat zvok. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 05 Jul 2010 21:28 Naslov sporočila: |
|
|
Nekaj novega...
Polini bigevolution za piaggio LC
Polini evo4 za piaggio LC
Malossi HPC za cpi agregate
Mozoforce sport 70 AC za cpi
_________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|