forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



keeway f-act problem
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
rbreznik
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.07. 2010, 12:23
Prispevkov: 57
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 08 Avg 2010 14:24    Naslov sporočila: keeway f-act problem Odgovori s citatom

Imam keeway fact. Prevoženih ima 6500km. Kuplunga je čudne zažgane barve, ampak še deluje. Valjćki so 4g, novi. Diza je 75. Zamenjano koleno.
Skuter sem kupil pri 5000km. Nikakor ga ne spravim čez 55 po ravnini.
Je možno da so batni obročki za menjat? Glede na to da je serviser rekel, da je moral motor kar fajn pretrpel glede na barvo sklopke. Jermen je še tudi originalen. Filter je malo modificiran. Mogoće drugo povratno? Ali svečko.

Hvala.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rokzilla
scooter gynecology
scooter gynecology


Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07
Prispevkov: 1347
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 08 Avg 2010 20:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Blokade so zunaj?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojč
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14
Prispevkov: 182
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: 08 Avg 2010 20:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

glede kompresije boš najbolje vedel tako, da boš odšraufal svečko ter porinil prst tja ter stopil po nožnem zaganjaču, tako boš vedel če je še dobra kompresija ali ni, drugače pa če imaš še blokade poglej v variomat, kjer imaš na levi strani pod veternico, katiro odstraniš nekako podloško ponavadi je tak plastičen obroček lahko je pa tudi kovinski, ter poglej še na izpuhu če imaš še originalnega, če ima slepo črevo tisto se odreže, luknje zašvasat in je toto
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
*CPI*
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36
Prispevkov: 2348
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 08 Avg 2010 20:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

bojč je napisal/a:
glede kompresije boš najbolje vedel tako, da boš odšraufal svečko ter porinil prst tja ter stopil po nožnem zaganjaču, tako boš vedel če je še dobra kompresija ali ni, drugače pa če imaš še blokade poglej v variomat, kjer imaš na levi strani pod veternico, katiro odstraniš nekako podloško ponavadi je tak plastičen obroček lahko je pa tudi kovinski, ter poglej še na izpuhu če imaš še originalnega, če ima slepo črevo tisto se odreže, luknje zašvasat in je toto


Nova tehnika preverjanja kompresije. To že morta bit 2 da izvedeta nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojč
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14
Prispevkov: 182
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: 08 Avg 2010 21:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

*CPI* je napisal/a:

Nova tehnika preverjanja kompresije. To že morta bit 2 da izvedeta nasmejan


hehe use gre sam mal se je treba znajdit nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
rbreznik
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.07. 2010, 12:23
Prispevkov: 57
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 08 Avg 2010 23:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja blokade so vse zunaj. Slepo cev sem zamenjal z novim kolenom. Obročka več ni. Diza je večja. Da bi vsaj 60 letel bi bil zadovoljen.
Zanimivo da nisem nič pridobil z novim kolenom. Zato sem začel sumit kompresijo.

Če naredim tisti test s kompresijo.. hmm da mi nebi slučajno prst not ostal. nasmejan

Gledam tole stvar
http://www.2-extreme.si/2-TAKTNI-SKUTERJI/50-CCM/BATI-50-CCM/BAT-50ccm-Minarelli-12mm::2963.html

Jermen se ne more tako izrabit, da bi se poznalo 10km/h? al pa svečka. <
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
blazek 93
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 27.09. 2009, 13:10
Prispevkov: 194

PrispevekObjavljeno: 09 Avg 2010 10:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja zka pa ne lahka so valčki tut obrableni
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojč
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14
Prispevkov: 182
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: 09 Avg 2010 10:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

rbreznik je napisal/a:
Ja blokade so vse zunaj. Slepo cev sem zamenjal z novim kolenom. Obročka več ni. Diza je večja. Da bi vsaj 60 letel bi bil zadovoljen.
Zanimivo da nisem nič pridobil z novim kolenom. Zato sem začel sumit kompresijo.

Če naredim tisti test s kompresijo.. hmm da mi nebi slučajno prst not ostal. nasmejan

Gledam tole stvar
http://www.2-extreme.si/2-TAKTNI-SKUTERJI/50-CCM/BATI-50-CCM/BAT-50ccm-Minarelli-12mm::2963.html

Jermen se ne more tako izrabit, da bi se poznalo 10km/h? al pa svečka. <


hmm potem pa more bit kompresija. Prst porini sam tolk da zamašiš luknjo potem pa z roko porini zgazanjač , takoj boš vedel če je kompresija ali je ni, ker boš čutil močno odpornost če pa bo že bol slaba je pa problem z obročki takrat ti pa priporočam da uzameš nov bat z obročki pa je stvar rešena. Pa zanima me če je ta hitrost ista od dneva ko si kupil motor, ali je bla prej večja?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
rbreznik
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.07. 2010, 12:23
Prispevkov: 57
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 09 Avg 2010 11:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hitrost se mi zdi skoraj enaka, mogoče je čutiti da gre vedno manj. 2-3kmh.
Sploh v hrib ne gre. Obrati po ravnini pridejo do 7400. Ko dam na tačke pa 8600.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojč
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14
Prispevkov: 182
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: 09 Avg 2010 11:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No potem pa zna bit kompresija, če imaš nesrečo maš mogoče še kakšne rause v cilindru, ker takšen problem sem imeu jaz na malossi gusu in nakoncu je biu bat uničen, v cilindru sem meu pa manše rise nor Tako da ti preveri kompresijo pa je mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
rbreznik
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.07. 2010, 12:23
Prispevkov: 57
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 09 Avg 2010 11:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zanima me če je tole normalno? kladivo

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojč
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14
Prispevkov: 182
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: 09 Avg 2010 15:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hja glede slike je tko no ne bremenjuj se pre več, če se motm nej me kjr puprau drugač pa vidm d n sliki maš slepo cev še kr gor privrjeno . Kko pa je s kompresijo, si že probau?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
rbreznik
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.07. 2010, 12:23
Prispevkov: 57
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 09 Avg 2010 16:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja tale cev za izpušne pline je še vedno gor. Serviser je rekel da se ne pozna če gre stran. Nisem še probal kompresije. Bom ob prvi priliki.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
rbreznik
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.07. 2010, 12:23
Prispevkov: 57
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: 09 Avg 2010 19:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Danes sem pregledal svečko.. ki je champion rn12YC

http://store.usavediscountmarine.com/Champion_RN12YC_Spark_Plug_p/chp-rn12yc.htm

Polovica svečke kaže na dobro delovanje, polovica pa da je preveč goriva.
kladivo

Je možno da bi glavno tesnilo šlo v ku...? ki drži glavo?
Naredil sem test kompresije. Prst lahko imam komot not, se pa čuti pritisk.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 09 Avg 2010 20:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

rbreznik je napisal/a:
Danes sem pregledal svečko.. ki je champion rn12YC

http://store.usavediscountmarine.com/Champion_RN12YC_Spark_Plug_p/chp-rn12yc.htm

Polovica svečke kaže na dobro delovanje, polovica pa da je preveč goriva.
kladivo

Je možno da bi glavno tesnilo šlo v ku...? ki drži glavo?
Naredil sem test kompresije. Prst lahko imam komot not, se pa čuti pritisk.


Pluvajte me kolko hočete, sam champion svečke so za kurac... Ene so dobre, največ jih je za kurac, v bstvi je vseskupaj loterija ko kupuješ samo svečko.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu