Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 06 Okt 2010 00:04 Naslov sporočila: Aprilia sr 50 2002letnik |
|
|
kaj paše cilinder od yamahe aerox 2002l na tale agregat? oba vodno hlajena _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tilenmpower Stopnja:
Pridružen/-a: 22.04. 2010, 23:51 Prispevkov: 135
|
Objavljeno: 06 Okt 2010 11:21 Naslov sporočila: |
|
|
ceje agregat minarelli isto kot pri aeroxu pase ceje agregat morini ne pase lp tilen |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 06 Okt 2010 14:06 Naslov sporočila: |
|
|
tnx.. _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 07 Okt 2010 13:53 Naslov sporočila: |
|
|
A se da predelat di techa na navaden ferg?Al bo treba tut glavo cilindra in elektriko menjat?
Pa zanima me zakaj mi neče užgat utripa pa lučka za injection?Kakšni predlogi? _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kumr Stopnja:
Pridružen/-a: 30.06. 2010, 21:32 Prispevkov: 481
|
Objavljeno: 07 Okt 2010 13:56 Naslov sporočila: |
|
|
poglej šobe.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
wertu Stopnja:
Pridružen/-a: 24.06. 2010, 20:52 Prispevkov: 277
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 07 Okt 2010 16:08 Naslov sporočila: |
|
|
Pizda use je uredi prkloplenu...nič ne pušča,črpalka potegne benz..Sam ne pali.Pa luča od ditecha utripa. _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
p.Slavic Stopnja:
Pridružen/-a: 16.09. 2010, 21:14 Prispevkov: 66 Kraj: ok. MS
|
Objavljeno: 07 Okt 2010 16:31 Naslov sporočila: |
|
|
ja, nekaj je že narobe, meni se je to tudi dogajalo, da je bilo vse priklopleno.
med vožnjo mi je ugasniu pa ni več prižgau.
fora je bila v kontaktih - nekaj jih je prekinjalo.
drugače pa je DITECH -.- jaz mam 30.600 prevoženih do maja letos, od tedaj dalje pa stoji v garaži, manjka pa magnet.
pa še črpalka mi je drugače tudi jebala _________________ V "sesalcih" je lajf! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 07 Okt 2010 18:04 Naslov sporočila: |
|
|
kaj ga prodaš? _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 07 Okt 2010 18:05 Naslov sporočila: |
|
|
res nevem kaj bi blo narobe....u pizdo materno. _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tilenmpower Stopnja:
Pridružen/-a: 22.04. 2010, 23:51 Prispevkov: 135
|
Objavljeno: 07 Okt 2010 22:59 Naslov sporočila: |
|
|
sam imam tudi di tech ki nevem zakej ne uzge nov bat kompresija dobra iskra use dobr vendar ne zalaufa tudi sam mislim predelat na ferg ampak nevem se kako se bo use istekl ce se splaca lp tilen |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 08 Okt 2010 14:37 Naslov sporočila: |
|
|
Ej meni isto...iskro da,kompresija je,pumpa povleče bencin..fak ej res nevem kaj mi ni jasno.
tilen:kaj maš razstavljenega? _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tilenmpower Stopnja:
Pridružen/-a: 22.04. 2010, 23:51 Prispevkov: 135
|
Objavljeno: 08 Okt 2010 16:37 Naslov sporočila: |
|
|
ja zdj mam rastavljenega ampak se mi nesanja dam direkt bencin u cilinder ne uzge nikakor ne neki sm slisov kot da bi blo neki na crpalki to fora ampak nevem zakva pa ce mam rastavlenga |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 08 Okt 2010 19:01 Naslov sporočila: |
|
|
Evo zdej je zadeva takšna....
-1.BENCINSKA ČRPALKA DELUJE!
,ker ko sm snel cev iz glave cilnidra dol je ob kontaktu špricnlo benz skozi.Pa seveda je tudi slišat motorček ko benzin povleče.
2.ISKRO TUDI DA!
iskro tut 100% daja ker ob verglanju je zelo dobr vidt plavo iskro.Je pa tut močna.
3.VENTIL ZA VBRIZG BENZINA DELUJE!
ko je bila glava sneta,sm sklopil svečko da preverim ali prši benzin in seveda zadeva deluje.
4.KOMPRESIJA JE VENDAR NEVEM KOLKO MOČNA MORA BIT.
se pravi da kompresija tut je(bla).Zdej trenutno pa bat nima enega obročka
In zdej se tukaj poraja veliko vprašanje kaj da fuck je narobe?En frend mi je reku da znajo biti tudi BATNI OBROČKI.In ko sem primerjal oba batna obročka je eden bil kakšen milimeter krajši (mogoče se je tut zlomil ker se mi površina na koncu zdi taka.Ali je to lahko razlog da mašina ne vžge?
Kakšne batne mere morajo imeti batni obročki?A to preberem na batu?Al kko to gre.Drgač cilinder je original,vendar je bil brušen tko da je zdele malenkost večji bat kot prej k je bil original.
TILENMPOWER:a bi bil ti zato da si izmenjava dele?Tako da se ugotovi kaj je narobe pol pa se pač nabavi kose ki ne delujejo.Ker če bi ugotovu da kriv bat,obročki,cilinder bi pač nabavu rabljene kose ali pa kupu kr cel nov KIT.Imam pa namen it v italijo na avtoodpad (jih poznam dosti),kjer moram pogledat ali majo kose za mojo bogo hondo,sproti bi pa še pogledal če imajo slučajno še kakšno APRILIO.Lahk bi recimo tudi zate nabavu če boš ugotovu kaj pri tebi ne deluje.In seveda ti lahk tut jst posodim kakšen kos za stestirat.
KAJ PRAVIŠ? _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 08 Okt 2010 19:03 Naslov sporočila: |
|
|
tilenmpower:jst si mislim da če maš v interesu popravit mašino je to zelo dobra rešitev.... _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|