forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Skuter Sport dirke
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 24, 25, 26  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Dirkaški kotiček
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2010 09:58    Naslov sporočila: Skuter Sport dirke Odgovori s citatom

Živjo!

Že nekaj let je ogromno povpraševanja glede skuter dirk s Sport predelavam. Ker nikol ni prišlo do organizacije imam jaz v naslednji sezoni namen tu pomagat. Imel sem pa v mislih tole:

V naslednji sezoni se organizira 5-6 pokalnih dirk, kjer nihče od tekmovalcev ne rabi licence. Potrebno je samo imeti izpraven skuter in motoristično opremo. Sem spada kombinezon ali moto jakna + hlače, motoristični škornji, rokavice in čelada. To pa verjamem, da ima večina od vas. V drugem letu se te dirke še ne bi štele kot rezultat, naredil bi samo analizo, kolko vas je dejansko zainteresiranih, da bi to vozili.
Glede predelave pa bi naredili stroge pogoje, razmišljal sem da ima skuter max. 10 ali 11 konjev in sport gus cilinder ne glede na ostalo predelavo. Druga možnost pa je, da se omeji vse komponente - določimo dele, ki so dovoljeni (cilindri: Malossi, polini, dr gus, uplinjači delorto 17,5mm ali manj in podobno...), da ne bo potem preveč razlike v moči skuterjev. Če bo tu veliko voznikov, se naslednje leto organizira prvenstvo.

Kaj pravte? S tem bi močno pomagal k razvoju skuter scene. Folk bi prihajal gledat, dobival bi še nove in nove voznike, ker je vzdrževanje mnogo cenejše kot pri HE. Bojim pa se, da bi čez leto ali dve HE dirke odpadle (zaradi prevelkih stroškov), kar mi ni všeč - to bo treba nekak rešiti. To ne jemat kot konkurenca HE kategoriji ampak kot razvoj skuter scene, marsikdo bo presedljal na HE, če bo dober v Sport dirkah.

Sem pa pripravljen sponzorirati voznike do neke mere, v primeru, da bo to postalo v prihodnosti tudi prvenstvo.

Mnenja???
_________________
Skuterji

Gume za skuter


Nazadnje urejal/a jakahrovat 20 Jan 2011 11:16; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
blazh
administrator
administrator


Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50
Prispevkov: 1277

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2010 10:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jaz bi se tukaj strinjal s TCR-jem, ko je pred letošnjo sezono napisal en seznam, dovoljeno in kaj ne... če bi se to zgodilo:

Citiram:
- max prostornina 73ccm
- dovoljeni so izključno cilindri iz sive litine ( GUS)
- dovoljen je izključno originalni vžig
- dovoljena je zamenjava CDI enote
- Dovoljeno je lajšanje magneta in predelava originalnega vžiga
- dovljena je bilokatera motorna gred
- karterji se lahko predelujejo samo z odvzemanjem materiala in z dodajanjem epoksidnih kitov
- predelava nosilca agregata je pri minarellijih dovoljena vendar mora biti narejena strokovno
- dovoljen je uplinjač 19mm za 10 col kolesa in 21mm za 12 col kolesa
- izbira izpuha je prosta
- izbira zračnega filtra je prosta
- izbira pnevmatik, zavor, hladilnega sistema je prosta
- vporabljati se sme IZKLJUCNO navadno ali destilirano vodo
- zaključki krmila morajo imeti zaobljene aluminijaste čepe
- dovoljena je menjava velikosti koles iz 13 ali 14 na 12 ali 10 col
- svetlobna telesa morajo biti polepljena z lepilno folijo ali lepilnim trakom ali odstranjena
- vsa stojala, smerokazi in ogledala morajo biti izdirkalnika odstranjeni
- skuter mora imeti številko na bokih in spredaj z belo podlago in črno številko
- Skuter je lahko poljubne barve
- skuter ima lahko popolnoma original vzmetenje
-skuter lahko ima originalen zavorne diske

- voznik mora imeti kombinezon ( dvo delni ali enodelni). rokavice, čelado ( novejše izdelave), škornje in želvo ( ščitnik za hrbet)


Mislim da je to vse. Še da malo razložim glede cilindrov zakaj 73ccm. Večina GUS cilindrov ima premer 47mm kar nanese malenkost manj kot 70ccm ( 69,86 ccm). V primeru da je cilinder brušen na nad mero se logično prostornina poveča, druga zadeva pa je ker je zelo razširjen cilinder DR evolution ali TOP TROPHY je pri PIAGGIO izvedbi ta že v originalu premer 48mm kar nanese skupaj več kot 70ccm in z prvo in edino možno nadmero 48,4mm se pride na 72,2ccm. Vse to pa zato da ni treba kupovat novega cilindra v primeru da se ima nadmetro že noter pobrušeno. Mi slim d asestavit agregat z sport predelavo je lahko zabavno in nekaj kjer se vsak lahko izkaže.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
čivi
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 12.09. 2009, 20:59
Prispevkov: 703
Kraj: M$

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2010 10:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

super! lepo da se nekaj razmišlja tudi v smeri dirk. to imaš v mislih da bi te dirke bile v terminih ko bo SSC prvenstvo? torej na istih lokacijah in v istem terminu kao na iste dneve kot je državno?
kako si si pa zamislil glede izpravnega skuterja in pravil? omejitev na 2t in/ali + 4t, lahko registiran z lučmi ali ne; 10'' ali 12'' kolesa,..?
_________________

''Wer sauber arbeitet hat mehr Spass am schrauben!''
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2010 11:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vidim, da je v sloveniji težava prav z denarjem, ker so HE dirke predrage, čeprav bi marsikdo rad dirkal, pa ne more. To bi bila neka cenejša varianta z veliko več potenciala, da se razvije v nekaj konkretnega.

blazh: pravila meni ustrezajo in se z njimi tudi strinjam.

čivi: prvo leto bi bile dirke samo pokalne, se pravi tudi za voznike brez licence. Vozili bi po stezi, ki bi jo isti vikent uporabljal tudi vozniki prvenstva. Dogovoriti bi se bilo treba časovno, ker je urnik že tako dosti nafilan ampak mislim, da to ne bo težava. Drugače še vedno lahko najamemo posebej dirkališče teden kasneje - to bo stvar dogovora. Skuterji bi bili zaenkrat samo 2t, 4t voznikov je zaenkrat absolutno premalo. Kako je pa glede registracije in luči pa bi bilo treba še razmislit. Problem je, ko se kaka luč razbije na stezi ipd.

LP
_________________
Skuterji

Gume za skuter
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
blazh
administrator
administrator


Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50
Prispevkov: 1277

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2010 11:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

za plastike se ve kako je na progi, če padeš se pač popraska ali celo zlomi kaj... glede luči pa je najboljše biti brez.

Nazadnje urejal/a blazh 16 Dec 2010 11:20; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matjaz
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.05. 2010, 17:27
Prispevkov: 299

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2010 11:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ODLIČNO
_________________
iz nule delamo čuda!!!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
čivi
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 12.09. 2009, 20:59
Prispevkov: 703
Kraj: M$

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2010 12:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

nasmejan OK
_________________

''Wer sauber arbeitet hat mehr Spass am schrauben!''
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
matjaz
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.05. 2010, 17:27
Prispevkov: 299

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2010 13:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ajde folk!To je priložnost!Če bodo intersenti v kratkem grem po JOGA. navijačica navijačica
_________________
iz nule delamo čuda!!!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
čivi
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 12.09. 2009, 20:59
Prispevkov: 703
Kraj: M$

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2010 13:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jaz bi tudi... nor
_________________

''Wer sauber arbeitet hat mehr Spass am schrauben!''
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2010 15:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

edina razlika v dirkanju je cena predelave vse ostalo je tam tam mežik vendar se podit z gus cilindrami po stezi je veliko bolj zabavno.


Kot je blaž dal moj pravilnik gor je treba omejit cilindre uplinjače in izpuhe s tem se nekako omeji denarni vložek. Izpuhi bi bilo dobro da so homologirani se rpavi morajo imeti vtisnjeno številko in E13 znak in usteezne papirje. Izpuh ne bo smel bit prerezan ali povarjen. To pa zato da se kdo en bo šel igrat z posebnim izpuhi mežik Bom še dodal

- max prostornina 73ccm
- dovoljeni so izključno cilindri iz sive litine ( GUS)
- dovoljen je izključno bat na dva obročka
- prepovedana je vporaba bata z enim obročkom
- PREPOVEDANI so cilindri iz ALUminija
- dovoljen je izključno originalni vžig
- PREPOVEDAN JE športni vžig kot je seletra,MVT, leonelli ITD
- dovoljena je zamenjava CDI enote z športno (fiksen predvžig)
- Dovoljeno je lajšanje magneta in predelava originalnega vžiga
- dovljena je bilokatera motorna gred
- gred mora imeti original hod
- dovoljen je bilokateri lamelni ventil
- dovoljeno je bilokatero sesalno koleno
- karterji se lahko predelujejo samo z odvzemanjem materiala in z dodajanjem epoksidnih kitov
- predelava nosilca agregata je pri minarellijih dovoljena vendar mora biti narejena strokovno
- dovoljen je uplinjač 19mm za 10 col kolesa in 21mm za 12 col kolesa
- izbira izpuha je prosta
- izpuh mora biti homologiran
- izbira zračnega filtra je prosta
- izbira pnevmatik, zavor, hladilnega sistema je prosta
- izbira zobniških prenosov je prosta
- vporabljati se sme IZKLJUCNO navadno ali destilirano vodo
- zaključki krmila morajo imeti zaobljene aluminijaste čepe
- dovoljena je menjava velikosti koles iz 13 ali 14 na 12 ali 10 col
- svetlobna telesa morajo biti polepljena z lepilno folijo ali lepilnim trakom ali odstranjena
- vsa stojala, smerokazi in ogledala morajo biti izdirkalnika odstranjeni
- skuter mora imeti številko na bokih in spredaj z belo podlago in črno številko
- Skuter je lahko poljubne barve
- skuter ima lahko popolnoma original vzmetenje
- vzmetenje se lahko zamenja
- skuter lahko ima originalen zavorne diske

- voznik mora imeti kombinezon ( dvo delni ali enodelni). rokavice, čelado ( novejše izdelave), škornje in želvo ( ščitnik za hrbet)


Mislim da je to vse. Še da malo razložim glede cilindrov zakaj 73ccm. Večina GUS cilindrov ima premer 47mm kar nanese malenkost manj kot 70ccm ( 69,86 ccm). V primeru da je cilinder brušen na nad mero se logično prostornina poveča, druga zadeva pa je ker je zelo razširjen cilinder DR evolution ali TOP TROPHY je pri PIAGGIO izvedbi ta že v originalu premer 48mm kar nanese skupaj več kot 70ccm in z prvo in edino možno nadmero 48,4mm se pride na 72,2ccm. Vse to pa zato da ni treba kupovat novega cilindra v primeru da se ima nadmero že noter pobrušeno. Mislim da sestavit agregat z sport predelavo je lahko zabavno in nekaj kjer se vsak lahko izkaže. Čeprav vedite da je agregat kot dodatek k dirkalniku , galvni je pilot !!!
_________________
predelava vilic za vse skuterje


Nazadnje urejal/a italia1 04 Jun 2011 06:16; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2010 16:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jaz sem za, moram govoriti še z organizatorji, da slišim njihovo mnenje. drugače pa mislim, da bi zadeva laufala, ker interesa je kar veliko, samo razvedet se more.
_________________
Skuterji

Gume za skuter
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Mafionzo666
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34
Prispevkov: 1857

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2010 16:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če bi se kdo spomnu prejsn let, bi pa še jst pršu zmagat mežik xD
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2010 18:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

je še kak interesent tu? da zberemo nekaj informativnih prijav....
_________________
Skuterji

Gume za skuter
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
*CPI*
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36
Prispevkov: 2348
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2010 19:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kje bi to potekalo?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
rejzanec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 25.10. 2009, 16:39
Prispevkov: 77
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: 16 Dec 2010 19:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaka sem zelo vesel da si začel nekaj kar manjka v tej trmasti majhni Sloveniji. Če ti bo uspelo kar si si zadal te podpiram in tudi sodelujem, kajti tudi sam se hotel naslednje leto začeti dirkat. Zaenkrat imam v načrtu treninge in kasneje kaj več. To je kot naročeno za nas kateri imamo radi skuterje in dirke. ČE ti uspe kot je v načrtu sodelujem 100% sem pa prepričan da se bo še kdo od mojih prijateljev našel.
Vso srečo ti želim ...
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Dirkaški kotiček Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 24, 25, 26  Naslednja
Stran 1 od 26

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu