Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 16 Dec 2010 09:58 Naslov sporočila: Skuter Sport dirke |
|
|
Živjo!
Že nekaj let je ogromno povpraševanja glede skuter dirk s Sport predelavam. Ker nikol ni prišlo do organizacije imam jaz v naslednji sezoni namen tu pomagat. Imel sem pa v mislih tole:
V naslednji sezoni se organizira 5-6 pokalnih dirk, kjer nihče od tekmovalcev ne rabi licence. Potrebno je samo imeti izpraven skuter in motoristično opremo. Sem spada kombinezon ali moto jakna + hlače, motoristični škornji, rokavice in čelada. To pa verjamem, da ima večina od vas. V drugem letu se te dirke še ne bi štele kot rezultat, naredil bi samo analizo, kolko vas je dejansko zainteresiranih, da bi to vozili.
Glede predelave pa bi naredili stroge pogoje, razmišljal sem da ima skuter max. 10 ali 11 konjev in sport gus cilinder ne glede na ostalo predelavo. Druga možnost pa je, da se omeji vse komponente - določimo dele, ki so dovoljeni (cilindri: Malossi, polini, dr gus, uplinjači delorto 17,5mm ali manj in podobno...), da ne bo potem preveč razlike v moči skuterjev. Če bo tu veliko voznikov, se naslednje leto organizira prvenstvo.
Kaj pravte? S tem bi močno pomagal k razvoju skuter scene. Folk bi prihajal gledat, dobival bi še nove in nove voznike, ker je vzdrževanje mnogo cenejše kot pri HE. Bojim pa se, da bi čez leto ali dve HE dirke odpadle (zaradi prevelkih stroškov), kar mi ni všeč - to bo treba nekak rešiti. To ne jemat kot konkurenca HE kategoriji ampak kot razvoj skuter scene, marsikdo bo presedljal na HE, če bo dober v Sport dirkah.
Sem pa pripravljen sponzorirati voznike do neke mere, v primeru, da bo to postalo v prihodnosti tudi prvenstvo.
Mnenja??? _________________ Skuterji
Gume za skuter
Nazadnje urejal/a jakahrovat 20 Jan 2011 11:16; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazh administrator
Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50 Prispevkov: 1277
|
Objavljeno: 16 Dec 2010 10:11 Naslov sporočila: |
|
|
jaz bi se tukaj strinjal s TCR-jem, ko je pred letošnjo sezono napisal en seznam, dovoljeno in kaj ne... če bi se to zgodilo:
Citiram: | - max prostornina 73ccm
- dovoljeni so izključno cilindri iz sive litine ( GUS)
- dovoljen je izključno originalni vžig
- dovoljena je zamenjava CDI enote
- Dovoljeno je lajšanje magneta in predelava originalnega vžiga
- dovljena je bilokatera motorna gred
- karterji se lahko predelujejo samo z odvzemanjem materiala in z dodajanjem epoksidnih kitov
- predelava nosilca agregata je pri minarellijih dovoljena vendar mora biti narejena strokovno
- dovoljen je uplinjač 19mm za 10 col kolesa in 21mm za 12 col kolesa
- izbira izpuha je prosta
- izbira zračnega filtra je prosta
- izbira pnevmatik, zavor, hladilnega sistema je prosta
- vporabljati se sme IZKLJUCNO navadno ali destilirano vodo
- zaključki krmila morajo imeti zaobljene aluminijaste čepe
- dovoljena je menjava velikosti koles iz 13 ali 14 na 12 ali 10 col
- svetlobna telesa morajo biti polepljena z lepilno folijo ali lepilnim trakom ali odstranjena
- vsa stojala, smerokazi in ogledala morajo biti izdirkalnika odstranjeni
- skuter mora imeti številko na bokih in spredaj z belo podlago in črno številko
- Skuter je lahko poljubne barve
- skuter ima lahko popolnoma original vzmetenje
-skuter lahko ima originalen zavorne diske
- voznik mora imeti kombinezon ( dvo delni ali enodelni). rokavice, čelado ( novejše izdelave), škornje in želvo ( ščitnik za hrbet)
Mislim da je to vse. Še da malo razložim glede cilindrov zakaj 73ccm. Večina GUS cilindrov ima premer 47mm kar nanese malenkost manj kot 70ccm ( 69,86 ccm). V primeru da je cilinder brušen na nad mero se logično prostornina poveča, druga zadeva pa je ker je zelo razširjen cilinder DR evolution ali TOP TROPHY je pri PIAGGIO izvedbi ta že v originalu premer 48mm kar nanese skupaj več kot 70ccm in z prvo in edino možno nadmero 48,4mm se pride na 72,2ccm. Vse to pa zato da ni treba kupovat novega cilindra v primeru da se ima nadmetro že noter pobrušeno. Mi slim d asestavit agregat z sport predelavo je lahko zabavno in nekaj kjer se vsak lahko izkaže. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
čivi Stopnja:
Pridružen/-a: 12.09. 2009, 20:59 Prispevkov: 703 Kraj: M$
|
Objavljeno: 16 Dec 2010 10:13 Naslov sporočila: |
|
|
super! lepo da se nekaj razmišlja tudi v smeri dirk. to imaš v mislih da bi te dirke bile v terminih ko bo SSC prvenstvo? torej na istih lokacijah in v istem terminu kao na iste dneve kot je državno?
kako si si pa zamislil glede izpravnega skuterja in pravil? omejitev na 2t in/ali + 4t, lahko registiran z lučmi ali ne; 10'' ali 12'' kolesa,..? _________________
''Wer sauber arbeitet hat mehr Spass am schrauben!'' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 16 Dec 2010 11:04 Naslov sporočila: |
|
|
Vidim, da je v sloveniji težava prav z denarjem, ker so HE dirke predrage, čeprav bi marsikdo rad dirkal, pa ne more. To bi bila neka cenejša varianta z veliko več potenciala, da se razvije v nekaj konkretnega.
blazh: pravila meni ustrezajo in se z njimi tudi strinjam.
čivi: prvo leto bi bile dirke samo pokalne, se pravi tudi za voznike brez licence. Vozili bi po stezi, ki bi jo isti vikent uporabljal tudi vozniki prvenstva. Dogovoriti bi se bilo treba časovno, ker je urnik že tako dosti nafilan ampak mislim, da to ne bo težava. Drugače še vedno lahko najamemo posebej dirkališče teden kasneje - to bo stvar dogovora. Skuterji bi bili zaenkrat samo 2t, 4t voznikov je zaenkrat absolutno premalo. Kako je pa glede registracije in luči pa bi bilo treba še razmislit. Problem je, ko se kaka luč razbije na stezi ipd.
LP _________________ Skuterji
Gume za skuter |
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazh administrator
Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50 Prispevkov: 1277
|
Objavljeno: 16 Dec 2010 11:18 Naslov sporočila: |
|
|
za plastike se ve kako je na progi, če padeš se pač popraska ali celo zlomi kaj... glede luči pa je najboljše biti brez.
Nazadnje urejal/a blazh 16 Dec 2010 11:20; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matjaz Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2010, 17:27 Prispevkov: 299
|
Objavljeno: 16 Dec 2010 11:19 Naslov sporočila: |
|
|
ODLIČNO _________________ iz nule delamo čuda!!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
čivi Stopnja:
Pridružen/-a: 12.09. 2009, 20:59 Prispevkov: 703 Kraj: M$
|
Objavljeno: 16 Dec 2010 12:21 Naslov sporočila: |
|
|
_________________
''Wer sauber arbeitet hat mehr Spass am schrauben!'' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matjaz Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2010, 17:27 Prispevkov: 299
|
Objavljeno: 16 Dec 2010 13:01 Naslov sporočila: |
|
|
Ajde folk!To je priložnost!Če bodo intersenti v kratkem grem po JOGA. _________________ iz nule delamo čuda!!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
čivi Stopnja:
Pridružen/-a: 12.09. 2009, 20:59 Prispevkov: 703 Kraj: M$
|
Objavljeno: 16 Dec 2010 13:03 Naslov sporočila: |
|
|
jaz bi tudi... _________________
''Wer sauber arbeitet hat mehr Spass am schrauben!'' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 16 Dec 2010 15:03 Naslov sporočila: |
|
|
edina razlika v dirkanju je cena predelave vse ostalo je tam tam vendar se podit z gus cilindrami po stezi je veliko bolj zabavno.
Kot je blaž dal moj pravilnik gor je treba omejit cilindre uplinjače in izpuhe s tem se nekako omeji denarni vložek. Izpuhi bi bilo dobro da so homologirani se rpavi morajo imeti vtisnjeno številko in E13 znak in usteezne papirje. Izpuh ne bo smel bit prerezan ali povarjen. To pa zato da se kdo en bo šel igrat z posebnim izpuhi Bom še dodal
- max prostornina 73ccm
- dovoljeni so izključno cilindri iz sive litine ( GUS)
- dovoljen je izključno bat na dva obročka
- prepovedana je vporaba bata z enim obročkom
- PREPOVEDANI so cilindri iz ALUminija
- dovoljen je izključno originalni vžig
- PREPOVEDAN JE športni vžig kot je seletra,MVT, leonelli ITD
- dovoljena je zamenjava CDI enote z športno (fiksen predvžig)
- Dovoljeno je lajšanje magneta in predelava originalnega vžiga
- dovljena je bilokatera motorna gred
- gred mora imeti original hod
- dovoljen je bilokateri lamelni ventil
- dovoljeno je bilokatero sesalno koleno
- karterji se lahko predelujejo samo z odvzemanjem materiala in z dodajanjem epoksidnih kitov
- predelava nosilca agregata je pri minarellijih dovoljena vendar mora biti narejena strokovno
- dovoljen je uplinjač 19mm za 10 col kolesa in 21mm za 12 col kolesa
- izbira izpuha je prosta
- izpuh mora biti homologiran
- izbira zračnega filtra je prosta
- izbira pnevmatik, zavor, hladilnega sistema je prosta
- izbira zobniških prenosov je prosta
- vporabljati se sme IZKLJUCNO navadno ali destilirano vodo
- zaključki krmila morajo imeti zaobljene aluminijaste čepe
- dovoljena je menjava velikosti koles iz 13 ali 14 na 12 ali 10 col
- svetlobna telesa morajo biti polepljena z lepilno folijo ali lepilnim trakom ali odstranjena
- vsa stojala, smerokazi in ogledala morajo biti izdirkalnika odstranjeni
- skuter mora imeti številko na bokih in spredaj z belo podlago in črno številko
- Skuter je lahko poljubne barve
- skuter ima lahko popolnoma original vzmetenje
- vzmetenje se lahko zamenja
- skuter lahko ima originalen zavorne diske
- voznik mora imeti kombinezon ( dvo delni ali enodelni). rokavice, čelado ( novejše izdelave), škornje in želvo ( ščitnik za hrbet)
Mislim da je to vse. Še da malo razložim glede cilindrov zakaj 73ccm. Večina GUS cilindrov ima premer 47mm kar nanese malenkost manj kot 70ccm ( 69,86 ccm). V primeru da je cilinder brušen na nad mero se logično prostornina poveča, druga zadeva pa je ker je zelo razširjen cilinder DR evolution ali TOP TROPHY je pri PIAGGIO izvedbi ta že v originalu premer 48mm kar nanese skupaj več kot 70ccm in z prvo in edino možno nadmero 48,4mm se pride na 72,2ccm. Vse to pa zato da ni treba kupovat novega cilindra v primeru da se ima nadmero že noter pobrušeno. Mislim da sestavit agregat z sport predelavo je lahko zabavno in nekaj kjer se vsak lahko izkaže. Čeprav vedite da je agregat kot dodatek k dirkalniku , galvni je pilot !!! _________________ predelava vilic za vse skuterje
Nazadnje urejal/a italia1 04 Jun 2011 06:16; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 16 Dec 2010 16:14 Naslov sporočila: |
|
|
jaz sem za, moram govoriti še z organizatorji, da slišim njihovo mnenje. drugače pa mislim, da bi zadeva laufala, ker interesa je kar veliko, samo razvedet se more. _________________ Skuterji
Gume za skuter |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 16 Dec 2010 16:24 Naslov sporočila: |
|
|
Če bi se kdo spomnu prejsn let, bi pa še jst pršu zmagat xD |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 16 Dec 2010 18:54 Naslov sporočila: |
|
|
je še kak interesent tu? da zberemo nekaj informativnih prijav.... _________________ Skuterji
Gume za skuter |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 16 Dec 2010 19:02 Naslov sporočila: |
|
|
Kje bi to potekalo? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rejzanec Stopnja:
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 16:39 Prispevkov: 77 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: 16 Dec 2010 19:17 Naslov sporočila: |
|
|
Jaka sem zelo vesel da si začel nekaj kar manjka v tej trmasti majhni Sloveniji. Če ti bo uspelo kar si si zadal te podpiram in tudi sodelujem, kajti tudi sam se hotel naslednje leto začeti dirkat. Zaenkrat imam v načrtu treninge in kasneje kaj več. To je kot naročeno za nas kateri imamo radi skuterje in dirke. ČE ti uspe kot je v načrtu sodelujem 100% sem pa prepričan da se bo še kdo od mojih prijateljev našel.
Vso srečo ti želim ... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|