Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kercmar iAM
Pridružen/-a: 04.07. 2010, 21:44 Prispevkov: 668 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: 26 Dec 2010 11:51 Naslov sporočila: |
|
|
roxy 46 je napisal/a: | tnx
nwm kaj naj glede hlajenja naredim ?
v mislih sem imel dati v bano še 1 hladilnik od aeroxa
ali pa kar v sprednjo masko 1 od gilere 180ccm če bi ga dobil notri |
od runnerce neboš dobil not kilerja brez rezanja plastik...!
ali če boš dau v bano kiler pa boš tam mogo rezat, tako da ti je vseeno:)
raje 1 kiler pa tisto kot se spodobi... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 26 Dec 2010 12:26 Naslov sporočila: |
|
|
to sem se sprijaznil da bom mogel v vsakem primeru plastike rezat
a mogoče kdo ve mire od hladilnika za runer 180 da vidim koliko bom mogel rezat ?
nekaj napol tak ali tak ne mislim delat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 26 Dec 2010 15:52 Naslov sporočila: |
|
|
odločitev je padla
pustil bom org. hladilnik, dal od s6 vodno črpalko in pa gumjaste cevi zamenjal z aluminjastim ( kjer se bo dalo ) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matjaz Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2010, 17:27 Prispevkov: 299
|
Objavljeno: 26 Dec 2010 18:10 Naslov sporočila: |
|
|
NAPAKA!! Ne bo dovolj!Hladilnik od malagutija f15 je večji od Yamahinega .Meni se je z originalnim segrval do 75°, kar je občutno preveč.Premisli malo,poglej hadilnike od 250ccm! _________________ iz nule delamo čuda!!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Shadow Stopnja:
Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43 Prispevkov: 840 Kraj: Dragomelj
|
Objavljeno: 26 Dec 2010 18:13 Naslov sporočila: |
|
|
jst mam na teamu kiler od 180 pa se čist dost hladi..... _________________ Boj se ljudi z več kot 3000 posti;) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 27 Dec 2010 18:26 Naslov sporočila: |
|
|
oldločil sem se da bom dau alu cevi s6 vodno črpalok in pa kupil s6 merilec tempareture
kapo cilindra bom zamenjal z deljeno kapo od due+
in zadevo zalgnal potem bom vidu pri čem sem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazh administrator
Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50 Prispevkov: 1277
|
Objavljeno: 27 Dec 2010 18:32 Naslov sporočila: |
|
|
jaz bi obdržal orignal in poiskal še en lep kiler od runner 50cc in ga dal nekam za sprednjim kolesom |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 08:36 Naslov sporočila: |
|
|
bvz še en kiler
bolš da dam 1 mal večga uspredi pa je to to
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
groza Stopnja:
Pridružen/-a: 23.06. 2010, 15:58 Prispevkov: 21
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 20:35 Naslov sporočila: |
|
|
jst mam na due + 1 kiler od srke pa dela čist lepo normalno nč se nepregreva....
drgač pa mava enak setup saj kokr sm slike pogledu edin ror mava različn _________________ xx white aprilia sr xx
crazy_mihec |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 20:48 Naslov sporočila: |
|
|
groza je napisal/a: | jst mam na due + 1 kiler od srke pa dela čist lepo normalno nč se nepregreva....
drgač pa mava enak setup saj kokr sm slike pogledu edin ror mava različn |
kdo pa govori o pregrevanju. SPomnite se poleti ko s eužge motor in tik preden pride v delovno temperatro kako lepo vse del ain veleč po recimo 30 minutnem gonjenju pa je vse malo bolj počasno mislim ni tako odzivno, no prav to je poiint večjega hlajenja. Na dirkalnih cilindirh je ta razliak veliko večj ain zelo bolj občutljiva, ko gredo stopinje prek 58°C se čuti manj moči tudi obrati niso več tako visoki kot prej _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
groza Stopnja:
Pridružen/-a: 23.06. 2010, 15:58 Prispevkov: 21
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 21:55 Naslov sporočila: |
|
|
italia1 je napisal/a: | groza je napisal/a: | jst mam na due + 1 kiler od srke pa dela čist lepo normalno nč se nepregreva....
drgač pa mava enak setup saj kokr sm slike pogledu edin ror mava različn |
kdo pa govori o pregrevanju. SPomnite se poleti ko s eužge motor in tik preden pride v delovno temperatro kako lepo vse del ain veleč po recimo 30 minutnem gonjenju pa je vse malo bolj počasno mislim ni tako odzivno, no prav to je poiint večjega hlajenja. Na dirkalnih cilindirh je ta razliak veliko večj ain zelo bolj občutljiva, ko gredo stopinje prek 58°C se čuti manj moči tudi obrati niso več tako visoki kot prej |
čudn sm napisu mislu sm da men z enim kilrjem nepresega velik temperature za mojo uporabo ni hudo za dirke je drugo k treba skoz isto moč maš prov ja _________________ xx white aprilia sr xx
crazy_mihec |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 28 Dec 2010 23:31 Naslov sporočila: |
|
|
ni stvar dirk, tudi uporabnik na cesti bi rad da je vedno enaka moč na razpolago _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 29 Dec 2010 15:46 Naslov sporočila: |
|
|
italia1 je napisal/a: | ni stvar dirk, tudi uporabnik na cesti bi rad da je vedno enaka moč na razpolago |
želim ja da je moč bolj kot ne konstantna
no tako kot sem rekel
najprej je treba motor skupaj sestavit in zalufat
potem se bo videlo kje sem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazh administrator
Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50 Prispevkov: 1277
|
Objavljeno: 29 Dec 2010 21:00 Naslov sporočila: |
|
|
kako da ne ? saj ima zdaj s6.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|