Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kercmar iAM
Pridružen/-a: 04.07. 2010, 21:44 Prispevkov: 668 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 10:19 Naslov sporočila: |
|
|
Gregor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 10:53 Naslov sporočila: |
|
|
bom probal vse to urediti v ponedeljek, ko se vidim z organizatorjem. _________________ Skuterji
Gume za skuter |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 11:18 Naslov sporočila: |
|
|
treba se je pogovrit glede uplinjačev in to upoštevat tudi v HE klasi da bomo za svetom in ne repu balkana. V polini cup in s6 cup lahko minarelliji z 12 ali 13 col vporabljajo 24mm uplinjače, piaggio 12 col in več 21mm 10 col pa 19mm.
naj ponovim še 1x. če ne bo takega pravilnika je vse zamanj ker samo z takim pravilnikom je manj sleparjenja in vsi imajo skorja enak agregat ( glede moči)
- max prostornina 73ccm
- dovoljeni so izključno cilindri iz sive litine ( GUS)
- dovoljen je izključno bat na dva obročka !!!!!!!- prepovedana je vporaba bata z enim obročkom
- PREPOVEDANI so cilindri iz ALUminija
- dovoljen je izključno originalni vžig
- PREPOVEDAN JE športni vžig kot je seletra,MVT, leonelli ITD
- dovoljena je zamenjava CDI enote z športno cdi enot amor aimeti fiksen predvžig!
- Dovoljeno je lajšanje magneta in predelava originalnega vžiga
- dovljena je bilokatera motorna gred
- gred mora imeti original hod
- dovoljen je bilokateri lamelni ventil
- dovoljeno je bilokatero sesalno koleno
- karterji se lahko predelujejo samo z odvzemanjem materiala
- predelava nosilca agregata je pri minarellijih dovoljena vendar mora biti narejena strokovno
- dovoljen je uplinjač 19mm za 10 col kolesa in 21mm za 12 col kolesa
- izbira izpuha je prosta
- izpuh mora biti homologiran
- izbira zračnega filtra je prosta
- izbira pnevmatik, zavor, hladilnega sistema je prosta
- izbira zobniških prenosov je prosta
- vporabljati se sme IZKLJUCNO navadno ali destilirano vodo
- zaključki krmila morajo imeti zaobljene aluminijaste čepe
- dovoljena je menjava velikosti koles iz 13 ali 14 na 12 ali 10 col
- svetlobna telesa morajo biti polepljena z lepilno folijo ali lepilnim trakom ali odstranjena
- vsa stojala, smerokazi in ogledala morajo biti izdirkalnika odstranjeni
- skuter mora imeti številko na bokih in spredaj z belo podlago in črno številko
- Skuter je lahko poljubne barve
- skuter ima lahko popolnoma original vzmetenje
- vzmetenje se lahko zamenja
- skuter lahko ima originalen zavorne diske
- prepovedane so slick pnevmatike
- prepovedana je vporaba cilindra TOP PERFORMANCE 2+ in POLINI CORSA _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 11:21 Naslov sporočila: |
|
|
konec koncev so oni organizatorji vendar pravila igre postavlja tisit ki se je to izmislil.
- izpuh mora biti homologiran to je zelo pomembno!!!
- izpuh mora imeti vtisnjeno homologacijsko številko in oznako. _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 12:14 Naslov sporočila: |
|
|
lajšanje magneta definitivno odpade, ker se lahko razleti in koga poškoduje - tu sigurno ne morem nič spremeniti
menjava koles bo tudi verjetno ostala prepovedana, razlog sem že pozabil, bom jutri še enkrat vprašal kako je s tem.
za uplinjač se bom probal zmeniti, ker bi bilo to edino pravilno, da bodo skuterji z večjimi kolesi konkurenčni.
homologacija izpuha bo tudi obvezna - mislim, da to ne bo težko spremeniti v pravilniku
cilinder na 2 obročka - logično, pa jermenice in prenose bi pustil original, ker na sport tu ni neke velike razlike v učinku, v ceni pa je kar nekaj razlike.
Javim, ko bo karkoli novega. _________________ Skuterji
Gume za skuter |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Shadow Stopnja:
Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43 Prispevkov: 840 Kraj: Dragomelj
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 12:48 Naslov sporočila: |
|
|
če bodo menjali ferge na sportu lahko tudi na HE klasi probaš kej nrdit če ti je ratal že sport klaso ufurat _________________ Boj se ljudi z več kot 3000 posti;) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 13:04 Naslov sporočila: |
|
|
Glede na Gregorjevo objavo mi je prav zanimivo... Če bo tako za drugo leto, pol sem definitivno polek... Nekaj mi pa ni jasno... zakaj so slick gume prepovedane ? _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
čivi Stopnja:
Pridružen/-a: 12.09. 2009, 20:59 Prispevkov: 703 Kraj: M$
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 13:16 Naslov sporočila: |
|
|
zaradi oprijema! slick je za drag. _________________
''Wer sauber arbeitet hat mehr Spass am schrauben!'' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 13:18 Naslov sporočila: |
|
|
čivi je napisal/a: | zaradi oprijema! slick je za drag. |
Aja ? Od kdaj je pa te to ? Novo pravilo ali kako ? _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
čivi Stopnja:
Pridružen/-a: 12.09. 2009, 20:59 Prispevkov: 703 Kraj: M$
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 13:22 Naslov sporočila: |
|
|
pravilo je že staro - v Sloveniji. _________________
''Wer sauber arbeitet hat mehr Spass am schrauben!'' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 13:24 Naslov sporočila: |
|
|
Ne, malo me je zmotlo, ko si napisal da je slick guma za drag ... Niso ble te gume narejene z namenom za tekmovanje na progi pred dragom ? Verjetno da... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
čivi Stopnja:
Pridružen/-a: 12.09. 2009, 20:59 Prispevkov: 703 Kraj: M$
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 13:33 Naslov sporočila: |
|
|
saj vozijo dirke po drugih državah tudi s slick gumami, pri nas so pa zakoni malce drugačni. _________________
''Wer sauber arbeitet hat mehr Spass am schrauben!'' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 13:48 Naslov sporočila: |
|
|
Slovenija je čudna !
Nekaj še me zanima... kaj pa vario ? S otudi tam kake omejitve ? Glede jermenic, varia, jermena in podobno ? _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 14:40 Naslov sporočila: |
|
|
zaenkrat jih ni. imam pa namen omejit na original jermenice, da ne bo kdo overrange gor dajal... _________________ Skuterji
Gume za skuter |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Shadow Stopnja:
Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43 Prispevkov: 840 Kraj: Dragomelj
|
Objavljeno: 23 Jan 2011 14:47 Naslov sporočila: |
|
|
za HE ni omejetiv glede gume se previ so lahko slick?? predvidevam _________________ Boj se ljudi z več kot 3000 posti;) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|