Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Zip_sp Stopnja:
Pridružen/-a: 11.01. 2011, 19:58 Prispevkov: 103 Kraj: Koper
|
Objavljeno: 24 Jan 2011 21:15 Naslov sporočila: re: |
|
|
ITALIA 1 FOR PRESIDENT!!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 24 Jan 2011 21:32 Naslov sporočila: Re: re: |
|
|
Zip_sp je napisal/a: | ITALIA 1 FOR PRESIDENT!!!! |
x2 _________________ lp. žan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 24 Jan 2011 22:06 Naslov sporočila: |
|
|
zip sp reči šešotu da prime malo marinota v roke , ker če ga jaz ne bo ostalo dosti od njega _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 03:04 Naslov sporočila: |
|
|
Nekaj še... Bil je omenjen izpuh z homologacijo, najdražji izpuh z homologacijo je yasuni C16.07 ( city model ) ki stane okrog 250 eur... Torej, ali boste rekli izpuh z homologacijom, ali izpuh do 170 eur... ker če bi se o homologaciji pogovarjali, si bi definitivno tega yasunija privoščil ! _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zip_sp Stopnja:
Pridružen/-a: 11.01. 2011, 19:58 Prispevkov: 103 Kraj: Koper
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 06:16 Naslov sporočila: re: |
|
|
italia1 je napisal/a: | zip sp reči šešotu da prime malo marinota v roke , ker če ga jaz ne bo ostalo dosti od njega |
Hahah bom mu reku.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 11:03 Naslov sporočila: |
|
|
prva sprememba - 2 obročka sta obvezna.
ostalo izvem v kratkem. _________________ Skuterji
Gume za skuter |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matjaz Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2010, 17:27 Prispevkov: 299
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 12:02 Naslov sporočila: |
|
|
_________________ iz nule delamo čuda!!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Shadow Stopnja:
Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43 Prispevkov: 840 Kraj: Dragomelj
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 13:01 Naslov sporočila: |
|
|
lajk _________________ Boj se ljudi z več kot 3000 posti;) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 17:55 Naslov sporočila: |
|
|
STAGE 6 cup
Tutti gli scooter omologati con ruote da 13 e 14 pollici, potranno essere equipaggiati con cerchi da 12 pollici sia all’anteriore che al posteriore purché:
Si adotti cerchi omologati per l’impiego su scooter.
Vsi skuterji homologirani z platišči 13 ali 14 col so lahko premljeni z platišči 12 col tako spredaj kot zadaj. Zamenjana platiščamorajo biti homologirana za skuterje. ( to pomeni od nobenih pit bik-ov in koles in podobno)
Il diametro massimo del carburatore, per scooter omologati con cerchi da 10 pollici è di 19mm con toller-anza di più 0,1mm. Per scooter motorizzati Piaggio omologati con cerchi da 12, 13 e 14 pollici, il diametro massimo è di 21mm con tolleranza di piu 0,1mm per scooter motorizzati Minarelli omologati con cerchi da 12, 13 e 14 pollici, il diametro massimo è di 24mm con tolleranza di più 0,1mm.
La misura dovrà essere rilevata all’altezza della valvola dalla parte rivolta verso il cilindro.
Največji dovoljeni premer uplinjača znaša za skuterje z 10 col platišči 19mm +/-0,1mm
Za piaggio skuterje z 12, 13 in 14 col je največja dovoljena mera uplinjača 21mm +/- 0,1mm
Za minarelli skuterje opremljene z 12, 13 in 14 col je največja dovoljena mer auplinjača 24mm +/- 0,1mm
Meritev mora biti opravljena ob batu uplinjala na delu ko gre v koleno.
Polini cup:
Sono ammessi tutti gli scooter a due ruote, con diametro massimo del cerchio di14 pollici.(E’ OBBLIGATORIO PARTECIPARE CON CERCHI DA 10 O 12 POLLICI ANCHE SE NON SONO DI SERIE SULLO SCOOTER)
Dovoljeni so vsi skuterji z dvema kolesa z največjo mero platišč 14 col.
( je obvezna udeležba tekmovanj izključno z 10 ali 12 colskimi platišči)
1 - Per gli scooter con ruote da 12 a 14 pollici il carburatore ammesso deve avere un diffusore massimo di 21 mm.
2 - Per i motori Minarelli raffreddati a liquido e ad aria è possibile montare il carburatore con diffusore da 28 più o meno 0,1.
3 - Per gli scooter con ruote da 10 pollici il carburatore ammesso può avere un diffusore massimo di 19 mm.
Za skuterje z 12 do 14 colskimi platišči je dovoljen uplinjač 21mm
Za skuterje z 12 do 14 colskimi platišči je z minarelli agregatom tako vodno kot zračno hlajenim je dovoljen uplinjač 28mm +/- 0,1mm
Za skuterje z 10 colskimi platišči je dovoljen 19mm uplinjač
Glede platišč je treba omejiti oziroma točno določiti kaj se lahko da na skuter.
ZA sprednje platišče se lahko montira IZKLJUČNO originalna platišča naslednjih modelov skuterjev v izključno v 12 palčni izvedbi
yamaha neos, yamaha slider, yamaha jog, yamaha spy, malaguti f12 , malaguri f15, benelli 491, aprilia rally, gilera runner do 2005, MBK stunt, MBK machG
Za zadnje platišče se lahko montira izključno original homologirano naslednjih modelov:
za piaggio agregate: gilera runner do 2005 disk, gilera runner do 2005 na boben
Za minarelli agregate: yamaha neos, yamaha jog, yamaha spy, malaguti f12 , malaguri f15, benelli 491, aprilia rally, MBK machG
Vsi ostali modeli platišč in od ostalih proizvajalcev ne pridejo v poštev.
Zakaj 12 col in zakaj monoguma. Povejte mi za eno prvenstvo v avtomotošportu ki dirka z več opremljevalci gum, nobeno.
V polini pravilniku je napisano da se lahko uprablja izključno 10 in 12 col in to iz 2 razlogov. Prvi je to da je 80% dirkalnikov ZIP SP torej so vsi an 10 col, drugi razlog pa je monoguma, saj se v polini cup vporabla sava pnevmatike in model MC31 ki je najprimernejši za na stezo dela izključno v dveh omenjenih dimenzijah 10 in 12 col.
Zakaj monoguma, zato da imajo vsi enake možnosti, vsi enak oprijem, zato da ni kreganja, zato da si dirkači lahko med seboj pomagajo z nastavitvami in predvsem to da je ceneje, saj ne vem če bi bilo prav vsim da eden dirka z savo mc 16 drugi pa za dunplog tt92gp
Spremenjena ciklistika, to je res vendar na boljše, še vsak skuter ki sem mu zamenjal platišča z 12 col pa jih nisem imel malo po rokah se je bolje obnašal. ČE se organizatorji bojijo glede nevarnosit z spremenjeno ciklistiko inajo za to TEHNIČNI PREGLED kjer se bo končno vsaj nekaj delalo, če na tem pregledu ocenijo da skuter ni varen se ga pač zavrne in lastniku pove kaj mora uredit da bo v skladu z pravilnikom in varnostjo.
Če povzamem na kratko.
MONOGUMA - dovoljena je uporaba izključno pnevmatik SAVA MC31 v dimenzijah 3.5 -10 100/90-12 120/90-12
Dovoljena platišča
Spredaj minarelli in piaggio
yamaha neos, yamaha slider, yamaha jog, yamaha spy, malaguti f12 , malaguri f15, benelli 491, aprilia rally, gilera runner do 2005, MBK stunt, MBK machG
Za zadnje platišče se lahko montira izključno original homologirano naslednjih modelov:
za piaggio agregate: gilera runner do 2005 disk, gilera runner do 2005 na boben
Za minarelli agregate: yamaha neos, yamaha jog, yamaha spy, malaguti f12 , malaguri f15, benelli 491, aprilia rally, MBK machG _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 17:59 Naslov sporočila: |
|
|
če je potrebno napišem na novo tak pravilnik da določim celo korak navoja na vsakem vijaku.
Glavne točke pravilnika so
uplinjač 21mm za 12-13-14 col 19mm za 10 col
platišča 12 col
pnevmatike enake za vse sava mc31 ( zato da podpremo SLovensko podjetje)
cilinder gus na 2 obročka
homologiran izpuh
original jermenice
vse ostalo je prostaizbira _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Shadow Stopnja:
Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43 Prispevkov: 840 Kraj: Dragomelj
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 18:23 Naslov sporočila: |
|
|
če ti rata to (tudi za HE 12" večji carburator) svaka čast ker baje so trd oreh... _________________ Boj se ljudi z več kot 3000 posti;) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 18:33 Naslov sporočila: |
|
|
Tu je zadnja možnost glede pravil:
- gus z dvema obročkama (corsa in 2+ poimensko prepovedana)
- izbira izpuha je prosta - nekateri tekmovalci so se že prej začeli pripravljati na dirke (osebno žal ne poznam) nekateri so kupili roost-a. težava se tudi s starejšimi polini forrace izpuhi, ki so brez homologacije in so za taka tekmovanja zelo primerni. roost bo verjetno pripravljen sodelovati in pričakujem da bo izdelal serijo sport izpuhov za ceno, primerno sport izpuhom. in to je prav, da on podpira dirkanje, mi pa njega!
- izbira jermenic je prosta - overrange po mnenju organizatorja ne naredi razlike zaradi premajhnih obratov.
- zelo pomembno:
1. ali omejimo skupno težo voznik + skuter
2. ali določimo minimalno težo skuterja (npr. 95kg)
s tem bi ogromno pridobili na konkurenčnosti - morebitne ZIP-e bi bilo potrebno obtežiti.
- za pnevmatike pa se tudi ne bo postavljalo pravil. vsak vzame kar želi, v Savi imajo dobre gume za vse dimenzije, vse to pa je na voljo v medium ali soft verziji pri meni po zelo ugodnih cenah! gre le za amatersko prvenstvo... _________________ Skuterji
Gume za skuter
Nazadnje urejal/a jakahrovat 25 Jan 2011 19:43; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
-smrki- Stopnja:
Pridružen/-a: 24.10. 2010, 10:13 Prispevkov: 576
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 19:25 Naslov sporočila: |
|
|
pomoje je bol skuter+voznik=skupna teža
ker k ima 100 kil al pa ker iz 60 kilam je mal razlike
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 19:43 Naslov sporočila: |
|
|
lahko, ni problema. zato sem objavil, da se odločimo. _________________ Skuterji
Gume za skuter |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 25 Jan 2011 19:48 Naslov sporočila: |
|
|
Samo kako boš to potem zrihtal ... recimo primer:
-voznik A ima 100kg fura pa Aeroxa naprimer ( skupna težna ~200kg)
-voznik B ima 60kg fura pa naprimer Zipa (skupna teža ~140-150kg)
Bo potem voznik B moral svojega Zipa obtežit za 50kg ?
Ali bo moral voznik Aeroxa shujšati za 50-60kg ?
Se mi zdi, da je v tem primeru boljše omejit težo skuterja na 90-95kg. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|