forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



O blokadah
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Aragon GP
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40
Prispevkov: 28
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 06 Mar 2008 00:31    Naslov sporočila: Poročilo testov Odgovori s citatom

nasmejan Na mojem scooterju imam za enkrat vse original dele, le avspuh imam Stage 6 Pro replica.
kladivo
Testiral sem sledeče:
Polini Speed control variator in jermen:
1. zeleni (7,7g) valjčki; scooter ni imel nobene moči, samo 6000rpm, nobenih pospeškov, končna 40km/h. žalosten

2. rumeni (5,6g) valjčki; scooter prišel na 9000 rpm (65km/h), potem se je prižgala rdeča lučka na armaturi - ki pomeni omejitev obratov. Velika luknja pri nizkih obratih -pospeški slabi do cca 4000 rpm, potem pa kot da bi me izstrelil.
:skut
Kako bi dosegel da bi skuter tako vlekel od nizkih obratov naprej. Mogoče bi mogel montirati še lažje valjčke, ali pa zamanjat povratno vzmet.

Mislim da ko bom montiral Dellorto 17,5 in cilinder Mallosi sport 70 in športni filter zraka , bo itak potrebno začeti vse na novo eksperimentirati.

Imate kakšen komentar na to ali nasvet, sem mogoče kaj narobe naredil,...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
AeroX_R
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 05.03. 2008, 19:31
Prispevkov: 8

PrispevekObjavljeno: 06 Mar 2008 15:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

lažje valčke , trše fedrce v sklopki pa mogoče še bela povratna mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 06 Mar 2008 17:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

bela povratna, valčki 4g ali 4,5g. izgleda da so priloženi valčki namenjeni originalnemu izpuhu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Aragon GP
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40
Prispevkov: 28
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 06 Mar 2008 17:47    Naslov sporočila: Problem valjčkov Odgovori s citatom

Ne vem če je problem samo v valjčkih, mislim da ta Polini Speed control variator ni pravi za mojega Aragona GP. kladivo
Dobil sem variator kode U.241.570, v original katalogih Polini pa piše da bi morala biti koda variatorja za moj skuter U.241.655.

Druga stvar ki je napačna na temu kompletu ki sem ga dobil, je tulka za na gred. Ta meri 38mm, za moj tip bi morala biti daljša cca.+2mm. Jermen ne gre na spodnji del jermenice in tako se poruši prestavno razmerje in motor nima navora za štart. Jermen full striže in skoraj obrača, bom poiskusil z podložkami.

Druga varianta je postružiti zadnji del variatorja??? nor
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PoLiCh
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.01. 2007, 19:47
Prispevkov: 177
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 06 Mar 2008 18:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

variatorja ne struži nekaj proba z podložkami ki si jih dobil zraven drugače pa ti rečem da si mimo pihno ko si speed controla kupo rajši bi multivara kupo ki je kao najbolš za cpi,keeway...
lp
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 06 Mar 2008 20:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

sem preveril kataloške in so taprave. to je tuning. vse je tapravo le naštelat je treba. svetujem ti da to neseš h kakemu mojstru da naštela.

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Aragon GP
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40
Prispevkov: 28
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 07 Mar 2008 00:25    Naslov sporočila: Variomat Polini speed control Odgovori s citatom

V original katalogu Polini 2008 je edini variomat ki ustreza mojemu CPI Aragonu GP U.241.655. OK
Preveri na teh linkih:
http://uk.polini.www.portal.tradenet.it/upl/pdf/c/CG_02.pdf
oz. direkt opis.
http://uk.catalogo.polini.it/en/pagina_724.202.html

Na scooter attack-u je napaka, U.241.570 ni pravi za moj skuter. kladivo

Se strinjam da to je tuning, a če hočem da bo delal, bom plačal predelavo napačnega variatorja preko 50€ in nikoli ne bo delal kot original variator namenjen temu skuterju. Bolje da kupim novega- ta pravega.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2008 00:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

če variator paše na gred je pravi! glede na prejšnje prispevke sklepam, da je pasal na gred. variomata ni treba predelovati. probaj z valčki 4,5g in belo povratno vzmetjo. potem se pa bo vrtelo in ne bo izgubljal obratov mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2008 00:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

mogoče te moti ker se variatorje za keeway in cpi dobavlja z enakimi kataloškimi kot za skuter derbi hunter, ker imajo enako debelino gredi. tako je po vsej sloveniji, italiji in nemčiji. vsi so še vedno do sedaj pasali. tudi sam imam malossijev variomat na keeway-u, ki naj bi bil prvotno namenjen za skuter derbi hunter. verjemi mi da je samo stvar nastavitve ker imam veliko izkušenj s tem. sploh s cpi mašino ker imam tut sam keeway-a doma (cpi mašina).

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
PoLiCh
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.01. 2007, 19:47
Prispevkov: 177
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2008 00:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jah jaka kje so ti časi ko smo keeway/cpi mašino vozl
ampak je vseeno vredu šlo meni osebno do konca števca realnih sn zmreo takrat 85 pa brez 70cc tak da se da lepo org mašino zrihtat samo znat moreš


lp
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2008 09:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

nastavit se da tudi z navadnimi podložkami ki jih dobiš iz merkurja in podobno...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
PoLiCh
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.01. 2007, 19:47
Prispevkov: 177
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2008 09:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja jaz sem mel teh navadnih železnih za ene 3 mm pa mi je vredu šlo
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2008 09:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vse se da sam znat je treba. jaz svetujem da pelješ h kakemu mojstru da nastavi optimalno, ker če prvič delaš ponavadi narediš več škode kot koristi. pri vsakem variomatu je treba nastavljat. in da skuter ne potegne z visokimi obrati niti slučajno ni stvar napačnega variomata. je spet stvar napačne nastavitve.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
PoLiCh
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.01. 2007, 19:47
Prispevkov: 177
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2008 09:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

je pa res če si neznaš nastavit doma ti drugi računajo in to spet gre dnar
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
gapy93
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00
Prispevkov: 626

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2008 11:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja polich to maš pa prou...razn če maš kšnga frenda da ti nastav...js si use sam štelam pa mam kr lepo naštelan...zdle morm fergi naštelat k mi mašino zaliva jezik žalosten pol pa spet vario pa sklopka pa itd. jezik nasmejan zloben
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Naslednja
Stran 7 od 14

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu