forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Tuning KeeWay MATRIX LETNIK 2006
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
nejc_mohor
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.09. 2009, 16:55
Prispevkov: 28
Kraj: LAPORJE

PrispevekObjavljeno: 30 Sep 2009 18:22    Naslov sporočila: Tuning KeeWay MATRIX LETNIK 2006 Odgovori s citatom

rad bi ga predelal da bi mi sou vsai 70-80km/h ce je mozno?' ker mi zai ima koncno hitrost 40-50)
pa kak toti variomat ka kupis ka noviga al ka??
pa keri avspuh se najbol splaca kupit?? vesel
hvala vam


AYA
pa novi sem na forumu tak da zdravo vsem:ok:
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 30 Sep 2009 20:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Auspuh kupi neki čimcenej, glede na to da maš keewaya. Recimo leo vince. Potem vario recimo neki multicar, oziroma kaj se sploh da dobit za ta skuter, pa vse fajn naštelaš, od dize, do vačkov, do vseh mogočih feder, pa bii recimo moglo it.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
buco
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10
Prispevkov: 2714
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 30 Sep 2009 20:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

leovinci ZX-a kupi, pa tiste valcke daj not, ko jih bos polek dobo, pa mogoče kake bol drše federce, pa si zmagal, pa ti po števci 80... se pravi ene 73-75 realnih - to bi blo to, če bi pa še rad kaki km ven iztisno, pa menjaj vario, daj not nekega drugega... znajdi se... malossi, polini, stage6...
_________________
http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
nejc_mohor
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.09. 2009, 16:55
Prispevkov: 28
Kraj: LAPORJE

PrispevekObjavljeno: 01 Okt 2009 14:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hvala vam bok probao navijačica
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
F4rXiiii^
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56
Prispevkov: 1307

PrispevekObjavljeno: 01 Okt 2009 14:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja najprej dej blokade vn...
LINK

Pol daš pa lhko še kakga Leovince ZX sa, pa bo čist solidno.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
nejc_mohor
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.09. 2009, 16:55
Prispevkov: 28
Kraj: LAPORJE

PrispevekObjavljeno: 01 Okt 2009 19:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ka ci bo ga ka matralo pol??
ka pa sportni filter je vrei al ni ker eni govorijo da vlece prevlko smeti noter??
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Ninja Boy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23
Prispevkov: 2203
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 01 Okt 2009 20:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

S prvim uprašanjem ne vem kaj si mislu... ? jezik
Za športni filter je pa že neštetokrat povedano da se na originalih res ne splača... samo velikooo več ti pije motor pa še dobro ni ker lahk smeti vleče če ga ne vdržuješ pravilno šel pa ti ne bo nič bolš... edina dobra lastnost je ta da ma motor bolši zvok to pa je tud vse...
Če maš pa kake večje predelave potem je pa že smiselna uporaba tega filtra mežik
_________________
I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
weedboy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19
Prispevkov: 2113
Kraj: swamp

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2009 09:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ej en model je tunal kivija pa je ostal po 3000 prevoženih nenasmejan upam da ne bo tud pr teb pa pr men neki tacga
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
nejc_mohor
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.09. 2009, 16:55
Prispevkov: 28
Kraj: LAPORJE

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2009 14:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

s prvim vprasanjem sem mislil da ce dam vse blokade ven da mi bo sel isto al pa ga bo mučlo pa bo seo manj.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2009 14:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ce daš vse blokade ven, ga bo drastično manj mučlo, bolj bo šeu, lahko da se ti tudi zmanjša poraba (meni se je),..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
nejc_mohor
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.09. 2009, 16:55
Prispevkov: 28
Kraj: LAPORJE

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2009 14:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ka pa za variomat ka naredis na njem da ti skuter pol bol gre??
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2009 14:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ti recimo ko daš gor športni auspuh, ratajo ful luknje v pospeških (ne pospešuje enakomerno do končne hitrosti). zato se kupi športni variomat, da ti lepo enakomerno vleče tudi v klanec ipd...

Sam na keewayu se ti pomoje splača samo taprave valčke dat notr. Pač nebo tok optimalno kot z športnim variomatom, bo pa recimo dobro. Pa treba potem še prlagodit dizo (večjo), pa mogoče fedre v sklopki zamenjat. Se pravi vse to, če blokade ven pomečeš.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
nejc_mohor
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.09. 2009, 16:55
Prispevkov: 28
Kraj: LAPORJE

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2009 19:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ce hoces bat menjat mors cilinder tui??
kr skuter moi ma 15066 tu nekje kilometrov
pa se punca ga je mela tak da mogoce je bat??
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2009 19:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz sem meu na bato 30 000+ km, pa je blo kritično. Ni pa treba vsega menajt. Dobi se samo bat posebej. Sam potem moreš še vsa tesnila seveda.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
nejc_mohor
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.09. 2009, 16:55
Prispevkov: 28
Kraj: LAPORJE

PrispevekObjavljeno: 03 Okt 2009 15:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kera tesnila?
kolko pa pride bat priblizno??
kak pa neonke kam vse jih lahko priklopis na akumolator samo ne??
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu