forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Runner 180 & Malaguty F15
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Predstavi svoj skuter
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
FireFox
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05
Prispevkov: 264

PrispevekObjavljeno: 11 Jun 2011 21:39    Naslov sporočila: Runner 180 & Malaguty F15 Odgovori s citatom

Lep pozdrav!
Še jaz bi se vam predstavil, glede na to da sem motorists oz. skuterist... OK
Najprej bi predstavtu F15:
Tuning: Polini gus 70ccm
Variomat Top Performance
Dellorto 17,5
Stage 6 V-Force
Trenutni izpuh Gianelli (tko-tko), v kratkem gre nazaj ZX-star z veliko krivino spredaj(zakon)
Nova nadomestna gred - original nadomestek
Ostalo original in motor na tem set-up dela že cca. 6let./ motor star 11let
Runner 180 malo za "dušo":
Tuning: Stage 6 V-Force
Malossi: - Zračna pena
- Multivar 2000
- Delta/Fly
- Torque drive
- Paioli RS/24
- X-Kevlar
- Valčki/povratna vzmet/ Vzmeti sklopke
- Whoop disk / Galifer ploščice (spredaj zadaj)
- Torsion controller
Polini: - Zvon sklopke vesel
Arrow: - Touring izpuh (tak je bil ob nakupu... zavija z očmi )
BodyKit: BGM: - Sprednje plastike (L/D)
- Blatnik
- Še armaturka sam je ni gor...
BCD: - Zadnji del(nad kolesom)
Original: - Sprednje vilice Runner 200 ccm nove
Novi so tudi originalni deli kot so vsi ležaji na prenosih, jermenček vodne/olne pumpe, silikonski blok, pa še kej se bi najdl...
Aja res da je mal bat predihan motor zmore po števcu cca 145km/h,s tem da do 125 leti ko bomba (pač za skuter) pol pa "langzam". Pa glede na to da more "teškega bika" vlečt... (mene kladivo ). Seveda števc od Gilere.....

Slike:







Seveda pa brez podpore našemu Jakatu (Skuterist.si) ne gre(bytheway dele je on zrihtu - razen za F15,par delov, ga še nism poznov).... OK





Motorji so vsi 1. lastnik, razen Runner 3. lastnik ( 2t novga dubit... ne )
Ko se pa naveličam "počasne mestne vožne" Ga gremo pa mal Tišat...


Nazadnje urejal/a FireFox 25 Jan 2012 09:39; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 12 Jun 2011 11:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vsi trije se mi dopadejo, lepo da si tut na forumu predstavu tole, pa upam da se vidimo v krškem vesel
_________________
Skuterji

Gume za skuter
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
FireFox
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05
Prispevkov: 264

PrispevekObjavljeno: 12 Jun 2011 14:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Seveda da se....Sam še dele skupi dam...(oziroma skup spisek fredi ) OK
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Mafionzo666
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34
Prispevkov: 1857

PrispevekObjavljeno: 12 Jun 2011 22:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kakšne maš nastavitve ( valjčki povratna fedrca ) ? vesel drugače pa so mi usi trejo zelo všeč, posebej seveda runnerca vesel
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
FireFox
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05
Prispevkov: 264

PrispevekObjavljeno: 13 Jun 2011 08:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Trenutno mam na variomatu 11g, na sklopki bele fedrce, povratno pa prav tako belo. Vse deluje na principu "small weight" (mala teža). Me je kr jebal, k so vsi rekl 12,5g-up teža. Recimo če sm dal 12,5g pa original povratno (k je močnejša k Malossi bela-kratka), pa malossi zelene fedrce na sklpko je motor na začetku "razmetaval" pol pa nad 100km/h ni nikakor hotu lest....
Zdi se mi da je diza 90. Ampak je svečka tko dost lepa rjavkasta, mogoče malenkost črna.
Mafionzo666@ dej mi sam povej kolk maš frgazar (moj 20.5) pa kako tvoj dela na "stock izpuh". Sm brov da so baje (nism še sprobu) stock zlo dobri? zavija z očmi

Hvala za povhvale!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 15 Jun 2011 10:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

valčke dej 12g če imaš 125ccm original povratna zelene fedrce, pa eno podložko med variator in vetrnico, seveda moreš zato vetrnico malo postružit , s tem odtraniš malo teže in se vse lepše odziva. Diza pa mora bit v poletni vročini tudi 88 ali celo manj, sme videl tudi 85 delat super.

Najbolj napiljeni 180ccm delajo z 11-12g tvoj ne spada sm torej moreš delat z težjimi valčki. Z belo vzmetjo imaš slab štart vendar boljšo končno zato ke rje mehkejša vendar imaš tudi odzivnost slabšo

Z original povratno pa ustreli iz mesta čperav za to požreš tustih par km na vrhu. Fora je da lažje valčke kot imaš bolj se motor vrti v prazno in na teh agregatih kjer je važen navor in ne obrati moreš delat malo drugače kot na 50 ali 70ccm kjer se dela z obrati. Z tršo povratno je motor bolj odziven ( za mene je to bistvo skuterja) 125 rečano gre nekaj čez 105kmh po števcu ne bi vedel okol 120kmh recimo
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
FireFox
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05
Prispevkov: 264

PrispevekObjavljeno: 15 Jun 2011 20:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ok italia1, zate sm slišu da kar obvladaš te reči(skuteji in vse kar se tiče tega)......

Torej svetovanje (runner 180 - 17KM): Malossi (multivar 2000 -trenutno 11g-, Sklopka Fly - trenutno beli fedrci- , Torqur drive, Zvon Polini , Povratna je bela -kratka-, x-kevlar jermen, stage 6 v-force - odprt-, dellorto 20.5 , diza 90) ; Motor malenkost slabi potegne do cca. 20km/h potem gre do cca. 125km/h pol pa do cca.140- 145km/h res tko POČAS!!(POLŽ/govorimo po števcu!!!)Aja pa malo je podložen variomat -dela malenkost bolje-

Zeleni fedrci (namenjeni original sklopki) mi ne pašejo na to sklopko k bi jih mogu napet k... So posebej fedrci za to sklopko?

Probu sm kombinacije: Vse enako samo 12,5g pa sam muka in je slabi!100km/h ja naprej podn.....

Lej mam nekej pojma ampak če ma kdo ga več rade vole prisluhnem in probam!....
Pridš v krško....?Če ne ga tam rečemo...Jaka pa dele zrihrta...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 16 Jun 2011 06:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

če vidim prav imaš izpuh za 4t motor kar poslabša performnse
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
FireFox
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05
Prispevkov: 264

PrispevekObjavljeno: 16 Jun 2011 07:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ubistvu ne!Sem tut jz mislu da je pa ni!Je za 2t ker ma isto narejeno krivino kot original(brez štukanja na sredini, malenkost popravleni robovi). In po papirjih, ki mi jih je dal prodajalc(bivsi lastnik) naj bi izpuh proizvedel 14.2kW kar nej bi blo več k z originalnim 12.8kW. Sam spet na keri izvedbi je blo to izmerjen...
Izpuh je arrow touring(papirji), čist podoben mu je gianelli freeway. Izpuh ni glih "ala sport resonanca" ampak pomoje dost slabi k original ne more bit.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 16 Jun 2011 08:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

če je preveč odprt in d anima prekatov je za v smeti
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
FireFox
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05
Prispevkov: 264

PrispevekObjavljeno: 16 Jun 2011 08:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja tko je na zadnji odprtini (k odstranš tist "lepotni del") se vidi da ma steno nameščeno. Sam je privrjena. Prekati so ziher k drgač bi to sam neki u nč delal.... Neki časa nazaj sem najdu prerez tega izpuha pa je mel prekate....Sam zdej na pogled je isti kako je pa not....Sam tist k je hotu da je ta motor mal bl "glasn" je odstranu dB killer, in posledica.... kladivo

Drgač motor na tem set-up dela tm okol štart 4.200, pol obrača na 7.400-7.700 na koonc dela pa na 8.200-8.300.Zdaj obratomer je tak bol test no ampak pomoje je to dokaj tm/tm...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
FireFox
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05
Prispevkov: 264

PrispevekObjavljeno: 16 Jun 2011 22:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dejansko povedano (glede navora) mi hočes povedat da deluje na princip japonc vs. amerikanc! Japonci delajo na mali kubikaži motorja in zato rabije obrate da dosežejo želene "konje" (posledično nej bi se mašine hitreje obrabile) VS. Amerikanci pa delajo na veliki kubikaži motorja z nizkimi vrtlaji, posledično majo večji navor ampak majhne konje glede na kubikažo.... OK
70ccm visoki vrtlaji nizk navor/ 180ccm nizki vrtlaji visok navor - recimo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 17 Jun 2011 10:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

tako nekako

125ccm ima cilinder iz sive litine če se ne motim to doadtno poslabša zadevo saj se bolj greje. Vsekakor samo cilinder zamenjaj z original 180ccm seveda moreš karte rmalo pobrusit da gre noter cilinder in glavo malo znižat da bo večja kompresija in bo letelo
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
FireFox
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05
Prispevkov: 264

PrispevekObjavljeno: 17 Jun 2011 11:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Amm... prijatelj malo si zaešal temo.... Moj je originalen 180ccm in cilinder je iz ALU....v te temi ma model 125: "Gilera Runner 125 by Dang3r"
Sm pa mel učeri priliko se mal igrat: Vse iste nastavitve le valčki enkrat 11g drugič 12,5g (sam dvom da so 11g ker se da dobit samo 11,5g - napis je mal zbleden!)Uglavnm:
12,5g sam neki muka speluje zelo hirt brez sunka pa v klanc nikamor ne vleče, vendar pa se mašina bolj u "izi" vrti
11,5g se mašina na polnem gasu "še kar" vrti sunek na začetku je tko-tko ampak pol pa vleče nenormalno, prav tako v klanc...
Tko da danes probam mešanco 11,5 in 12,5 narest -- do 1g je lahko razlike ane?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 17 Jun 2011 12:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

potem ali je cilinder na koncu ali je kaj drugega. ker original 180 z malosis variatorjem in vs eostalo original izpuh ki ga imaš nima velikih sprememb dela z 12.5g in original povratno super tako štart kot končna. če ti pa gre 125 po števcu potem je očitno da je cilinder na koncu. 11g ne dajem niti v najbolj predelane 180ke samo z malossi izpuhom in vse ostalo malossi se da 9,5g pa še ti so prelahki malo , vendar s ejih da zaradi daljpuh prenosov
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Predstavi svoj skuter Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 1 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu