Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
DenisX Stopnja:
Pridružen/-a: 14.08. 2010, 18:39 Prispevkov: 71 Kraj: SLo
|
Objavljeno: 16 Jan 2011 13:24 Naslov sporočila: Lamelni ventili |
|
|
pozdravljeni,
ker na forumu nisem zaslediv podobne teme sem odpru novo,
in uprašanje mam glede lamelnega ventila malossi vl13
pri nakupu ponavadi dobiš lamelnega in neki adapter za v lamelni ventil in mene zanima kako vezo me ta adapter je bolš z ali bolš brez ker ko ga vstaviš ima manšo lukno?
če kateri ve najbolše če je že kateri srobal
mislim to plastiko na desni strani
l.p Denis |
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazh administrator
Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50 Prispevkov: 1277
|
Objavljeno: 16 Jan 2011 16:01 Naslov sporočila: |
|
|
to je omejevalec "pretoka". brez njega je večja poraba in tudi bolj gre (moje izkušnje). drugače pa z njim malo zmanjšaš porabo
če imaš vplinjač do 21mm mej omejevalec not, če pa je več kot 21 pa daj ven |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DenisX Stopnja:
Pridružen/-a: 14.08. 2010, 18:39 Prispevkov: 71 Kraj: SLo
|
Objavljeno: 16 Jan 2011 16:41 Naslov sporočila: |
|
|
se mi je zdel da je neki takega glede pretoke ker je tudi manša lukna pa pr lamelah so tudi manše lukne se pravi man usesavanja
ja če maš veči ko 21 fergi itak ni važna poraba sam da bol leti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 16 Jan 2011 17:37 Naslov sporočila: |
|
|
Pri nekaterih ventilih dobiš tudi zdaj še večje te venturi vstavke za večje ferge, kakšnih dimenzij pa so pa točno ne vem... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
THE_MAN Stopnja:
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40 Prispevkov: 1067 Kraj: MB
|
Objavljeno: 16 Jan 2011 21:20 Naslov sporočila: |
|
|
mislim da je to za lepši pretok glede na to da je original koleno takšne oblike _________________ Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mortifixion Stopnja:
Pridružen/-a: 11.04. 2010, 11:54 Prispevkov: 527 Kraj: frankolovo
|
Objavljeno: 12 Jul 2011 09:49 Naslov sporočila: |
|
|
mene pa zanima kateri lamelni ventil bi najbolj ustrezau 70ccm sport... pa da je malo nižja cena... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rokzilla scooter gynecology
Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07 Prispevkov: 1347 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 12 Jul 2011 10:34 Naslov sporočila: |
|
|
Rabljen VF3 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*floka* Stopnja:
Pridružen/-a: 25.11. 2009, 13:41 Prispevkov: 172
|
Objavljeno: 12 Jul 2011 16:04 Naslov sporočila: |
|
|
Roki$moki je napisal/a: | Rabljen VF3 |
nikakor ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 12 Jul 2011 20:47 Naslov sporočila: |
|
|
*floka* je napisal/a: | Roki$moki je napisal/a: | Rabljen VF3 |
nikakor ! |
lahko argumentiraš zakaj ne? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
*floka* Stopnja:
Pridružen/-a: 25.11. 2009, 13:41 Prispevkov: 172
|
Objavljeno: 12 Jul 2011 20:54 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | *floka* je napisal/a: | Roki$moki je napisal/a: | Rabljen VF3 |
nikakor ! |
lahko argumentiraš zakaj ne? |
na šport, bi dau tega lamelnega.. poglej kak je zgrajen.. kak ma lamele.. kolko lamel ma, kakšna je debelina lamel v org.
to ni kaj za sport...bolš gre z org. lamelnim |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 12 Jul 2011 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
V vsakem primeru so vsi boljši od S6 NBR-ja _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 12 Jul 2011 22:32 Naslov sporočila: |
|
|
*floka* je napisal/a: | svizec je napisal/a: | *floka* je napisal/a: | Roki$moki je napisal/a: | Rabljen VF3 |
nikakor ! |
lahko argumentiraš zakaj ne? |
na šport, bi dau tega lamelnega.. poglej kak je zgrajen.. kak ma lamele.. kolko lamel ma, kakšna je debelina lamel v org.
to ni kaj za sport...bolš gre z org. lamelnim |
Pol sigurno še nisi sprobau tega lamelnega. Jaz sem ga meu na stock cilindru, pa je razlika med tem in originalnim enormna. Ni vedno vse v teoriji...
Sploh pa ne razumem kaj bi naj mela zgradba lamelnega ventila veze za kere cilindre je narejen. Ampak ja no, sprobat je treba, pa si lahko marsigdaj presenečen. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rokzilla scooter gynecology
Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07 Prispevkov: 1347 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 12 Jul 2011 22:36 Naslov sporočila: |
|
|
Tud jaz ti garantiram, da boš z V-Forcom zadovoljen, meni se je odzivnost povišala za najmanj 50%, če ne še več... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
THE_MAN Stopnja:
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40 Prispevkov: 1067 Kraj: MB
|
Objavljeno: 13 Jul 2011 12:11 Naslov sporočila: |
|
|
razgrajač je napisal/a: | V vsakem primeru so vsi boljši od S6 NBR-ja |
kaj je pa narobe z nbrjem _________________ Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 13 Jul 2011 15:19 Naslov sporočila: |
|
|
THE_MAN je napisal/a: | razgrajač je napisal/a: | V vsakem primeru so vsi boljši od S6 NBR-ja |
kaj je pa narobe z nbrjem |
Sledi temam, pa boš mogoče vedo _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|