Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 17 Jun 2011 14:41 Naslov sporočila: |
|
|
jah men se tut zdi da je malekost že predihan oz. bolj proti koncu, ker ma že dobrih 17.500km! tko da vrjetn ne bo več dolgo ko bo treba mal več šrafat
Samo poglej.... ČE ,mam original vzmet (ki je močnejša od malossi krajše bele) in pa v variomatu 12,5g valčke, se prav tako dosti zavrti, kot pa če imam malossi belo povratno in 11g valčke.To čist ne štekam....
Se pravi da bi mogu met na original vzmeti potem težje kot 12,5g?
Vem da če je močnejša vzmet dalši so krajši prenosi (se pridobi na pospešku in izgubi na končni), ampak hkrati na isti teži valčkov se mašina bolj zavrti.....
Treba pogruntat en dobr zanesliv set-up.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 17 Jun 2011 17:33 Naslov sporočila: |
|
|
trša ko je vzmet težji morajo biti valčki. če s eti vrti na 9700 oziroma ne pride čez 10000 je problem ker to bi s emoralo vrtet med 10 in 10500 _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 17 Jun 2011 19:34 Naslov sporočila: |
|
|
Misl da sm precenu tvoje znanje.... Glede Runner 180!
Runner 180 nenavita original cilinder se ne vrti preko 8500 RPM obratov!Z 10,5g k smo ga probal se je motor dru k da bi dušo spustu pa ni šu preko 8350 RPM!
Komplet Malossi pomoje ne zvrti čez 10 000 RPM, mogoče čez ampak res mogoče!
No kurk kol za 70ccm pa vrjamem da se morjo vrtet preko 10 000 RPM da je kej iz njih.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 17 Jun 2011 20:05 Naslov sporočila: |
|
|
to je še en dokaz da tvoj motor ne dela. Original runner 180 gre okoli 10000 če je seveda v dobrem stanju. Po števcu gre med 130 in 140 seveda rabi en čas da pride do tja.
Moj malossi 172 se je vrtel na 12680. in še vsak 180 ki sme ga delal se je vrtel nekaj prek 10000.
150 zračno hlajene mašine delajo z 12.5g oziroma 12g super.
Srečne nastavitve. _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 17 Jun 2011 21:11 Naslov sporočila: |
|
|
Ja sej sm reku da je verjetno kej predihan sam da se original runner 180 zavrti preko 10 000RPM je pa mal tko/tko...
K da bi bil tok predihan da se bi poznal za 2000RPM pa kjub temu normalno delu... Pa čaki jz sem reku da gre do 125 takoj do končne 140 oz. 145 pa rab.....
Lej tko se je brez zveze kregat k jz vem kaki kosi so notr, ti ne veš.... Svoje znanje bi lahko najlažje pokazu da vidš stvar v živo probaš poveš... Drgač je sam ti reku/jaz reku....
Če ga boš v Krškem 3.7 na dikah se vidmo, če ne pa Vrtojba al pa kje bliz pa razložiš..... Drgač se bova sam skregala.... BREZVEZE!
Ej lep vikend.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 19 Jun 2011 13:18 Naslov sporočila: |
|
|
Po manjšem pogovoru z @italia1 sem malo svojo Runner na prenosih odpru in malo stvati poštimal. Nmestil sem kombinacijo 11,5g in 12,5g valčke tako, da je stvar malo težja in rezultati so kar vredu. Motor se ne vrti preveč, vleče malenkost manj , ampak zanemarljivo.... Malo slik z deli...
Polini zvon
Malossi multivar 2000
Malossi Torque drive - beli fedrci/bela povratna
Malossi Fly
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
malaguti F15 Stopnja:
Pridružen/-a: 11.07. 2011, 21:08 Prispevkov: 14
|
Objavljeno: 20 Jul 2011 23:34 Naslov sporočila: |
|
|
Mi lahko prosim poveš če ima Malaguti F15 v Air Box ohišju samo eden zračni filter , ali še pride kaj na tisto cev v katero vleče zrak? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 21 Jul 2011 06:47 Naslov sporočila: |
|
|
bela povratna je vsega kriva. Še včeraj sem naredil enega poplnoma original motor variator malossi original povratna valčki 3x 12,5 + 3x 13g in dela super _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 21 Jul 2011 21:12 Naslov sporočila: |
|
|
Sem ugotovil napako zakaj je začel vse slabi delat... Na gredi k nej bi multivar bil fiksn, so na gredi zobčki znucani in se variator komplet začne vrtet... Sranje ne....
Tko da vozm trenutno na original variomatu in ni to-to.
Pravš povratna bela "no-good". Bom probu z original sam trenutno lahk samo z 6 x 12,5g. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 21 Jul 2011 21:17 Naslov sporočila: |
|
|
"Malaguti F15" pri meni je iz ene strani taka tubica skoz katero vleče zrak od zunaj, nato je "filtrirna pena" nato pa dovod do frgazarja. Je pa sestavle tako: Koleno - Frgazar - Vmsena guma (povezava frgazar-air box) - Air box.
Upam da sem ti kej pomagu.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 21 Jul 2011 21:51 Naslov sporočila: |
|
|
se eno vprasanje.... k sva se mal "pregovarjala" glede obratov tega motorja.... Kaj ma smisu da se original cilinder vrti okoli 10 000 RPM ce ma vrh moci ta motor na 8000 RPM(uradne izmere Gilera)? Pa a ni "top" ce skuter drzis na vrhu moci?
vprasam da si mal obzorje povecam.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 21 Jul 2011 22:35 Naslov sporočila: |
|
|
vsak 2t mpotor predvsem skuter je treba držat tam kjer ima največ moči.
dej original povratno , pa 13g valčke _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 22 Jul 2011 07:27 Naslov sporočila: |
|
|
Probam dans!Sam sej pravm nimam 13g valčkov in bom probu z 12,5g. K pa nabavm 13g pa še tisto probam....
Neki mi povej a si mogoče kej sprobavu Yasuni izpuhe..... K ZX je bl tm-tm.... C 16 city al kaj je je baje kr dobr za "sport" - gus cilinder.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 22 Jul 2011 08:35 Naslov sporočila: |
|
|
"italia1" ti si bol iz tega foha pa tut predvidevam, da se VELIKO ukvarjaš s temi skuterji.... Dej mi samo povej kaj mislš o gredeh BGM al pa Mazzucchelli gredi.... To sprašujem k nameravam pozimi narest en generalni k že zdaj je vse bl tm-tm.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 22 Jul 2011 13:15 Naslov sporočila: |
|
|
mazuchelli je zakon!!! bgm je dobra samo v šminkerskih plastikah tam se pa tudi konča. Ne vem pa če se splača menjava gredi gled ena to da je serijska dovolj dobra za tvoj namen uporabe.
z yasuni imam malo izkušenj vendar za sport cilinder svetujem c16 city in ne samo zato ker je kao homologiran ampaka zato ker ima ustnik 1mm manjši in posledično tudi koleno kot c16 carrera. Čeprav če ni cilinder preelan kaj dosti učinka ne bo, ke rso to kar odprti izpuhi. _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|