Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 28 Nov 2011 11:06 Naslov sporočila: |
|
|
če ti 1x že rečejo ne zakaj potem spet stran čas metat z budalami.
kot sem napisal : bodo in boste sami videli koliko bo dirkačev drugo leto
morda bo pa še kako drugo prvenstvo v sloveniji drugo leto in se bodo lahko dirkači odločili kam bodo šli _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 28 Nov 2011 17:43 Naslov sporočila: |
|
|
upam da se vaše besede uresničijo _________________ lp. žan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rokv1054 Stopnja:
Pridružen/-a: 12.03. 2011, 21:39 Prispevkov: 189
|
Objavljeno: 28 Nov 2011 17:47 Naslov sporočila: |
|
|
roxy 46 je napisal/a: | upam da se vaše besede uresničijo |
tak jih bo na proge ko rusov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snajder810 Stopnja:
Pridružen/-a: 14.01. 2011, 15:07 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 28 Nov 2011 23:22 Naslov sporočila: |
|
|
ah zguba besed na forumu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 02 Dec 2011 09:51 Naslov sporočila: |
|
|
http://www.amzs-sport.com/strani/pravilniki/2011/13=pravilnik-SK=PP.pdf
- max prostornina 73ccm
- dovoljeni so izključno cilindri iz sive litine ( GUS)
- dovoljen je izključno bat na dva obročka
- prepovedana je vporaba bata z enim obročkom
-PREPOVEDANA sta cilindra TOP PERFORMANCE 2+ in POLINI CORSA
- PREPOVEDANI so cilindri iz ALUminija
- dovoljen je izključno originalni vžig
- PREPOVEDAN JE športni vžig kot je seletra,MVT, leonelli ITD
- dovoljena je zamenjava CDI enote z športno (fiksen predvžig)
- malossi digitronic CDI je prepovedan
- dovljena je bilokatera motorna gred
- gred mora imeti original hod
- dovoljen je bilokateri lamelni ventil
- dovoljeno je bilokatero sesalno koleno
- karterji se lahko predelujejo samo z odvzemanjem materiala
- predelava nosilca agregata je pri minarellijih dovoljena vendar mora biti narejena strokovno
- dovoljen je uplinjač 19mm za 10 col kolesa in 21mm za 12 col kolesa
- izbira izpuha je prosta
- izpuh mora biti homologiran
- zadnje jermenice morajo ostati originalne
- variator je poljuben
- sklopka je poljubna
- zvonec sklopke je poljuben
- izbira zračnega filtra je prosta
- izbira pnevmatik, zavor, hladilnega sistema je prosta
- izbira zobniških prenosov je prosta
- vporabljati se sme IZKLJUCNO navadno ali destilirano vodo
- zaključki krmila morajo imeti zaobljene aluminijaste čepe
- dovoljena je menjava velikosti koles iz 13 ali 14 na 12 ali 10 col
- svetlobna telesa morajo biti polepljena z lepilno folijo ali lepilnim trakom ali odstranjena
- vsa stojala, smerokazi in ogledala morajo biti izdirkalnika odstranjeni
- skuter mora imeti številko na bokih in spredaj z belo podlago in črno številko
- Skuter je lahko poljubne barve
- skuter ima lahko popolnoma original vzmetenje
- vzmetenje se lahko zamenja
- skuter lahko ima originalen zavorne diske
- voznik mora imeti kombinezon ( dvo delni ali enodelni). rokavice, čelado ( novejše izdelave), škornje in želvo ( ščitnik za hrbet)
Mislim da je to vse. Še da malo razložim glede cilindrov zakaj 73ccm. Večina GUS cilindrov ima premer 47mm kar nanese malenkost manj kot 70ccm ( 69,86 ccm). V primeru da je cilinder brušen na nad mero se logično prostornina poveča, druga zadeva pa je ker je zelo razširjen cilinder DR evolution ali TOP TROPHY je pri PIAGGIO izvedbi ta že v originalu premer 48mm kar nanese skupaj več kot 70ccm in z prvo in edino možno nadmero 48,4mm se pride na 72,2ccm. Vse to pa zato da ni treba kupovat novega cilindra v primeru da se ima nadmero že noter pobrušeno. Mislim da sestavit agregat z sport predelavo je lahko zabavno in nekaj kjer se vsak lahko izkaže. Čeprav vedite da je agregat kot dodatek k dirkalniku , galvni je pilot !!!
poglejste si razlike v pravilniku ki bi bil v skladu z letom 2011 v vseh državah ki hočejo razvoj in kak je bil dejanski pravilnik v letu 2011 , pazite to narejen iz strani ljudi ki se spoznajo!!! Ali dobiste veliko podobnosti? _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazh administrator
Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50 Prispevkov: 1277
|
Objavljeno: 05 Dec 2011 12:51 Naslov sporočila: |
|
|
zakaj pa potem tisti z sivim zipom "sport" fura seletro ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 05 Dec 2011 13:05 Naslov sporočila: |
|
|
ne fura seletro fura original vžig vendar z DIGITORNIC CDI ki je isti kot od seletre le da je za original vžig in ima variabilen predvžig.... _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazh administrator
Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50 Prispevkov: 1277
|
Objavljeno: 05 Dec 2011 13:17 Naslov sporočila: |
|
|
ni to prepovedano ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
čivi Stopnja:
Pridružen/-a: 12.09. 2009, 20:59 Prispevkov: 703 Kraj: M$
|
Objavljeno: 05 Dec 2011 14:33 Naslov sporočila: |
|
|
ravno take finte me motijo, zraven še jermenic in drugih delov, ker je zgrešeno z logiko da je sport prvenstvo namenjeno temu, da prideš skoz s čim nižjimi stroški. potem pa če se hočeš konkurenčno peljat si pa skoraj prisiljen dokupit take drage dele zaradi drugih ki jih že uporabljajo. _________________
''Wer sauber arbeitet hat mehr Spass am schrauben!'' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 05 Dec 2011 14:34 Naslov sporočila: |
|
|
Sej naj sam pove kaj je mel gor a ne snajder810.
Če je mel seletro gor potem:
- je sleparil tako sam sebe kot pravilnik in ostale tekmovalce
- motor ni šel nikamor kljub temu
- če bi veljal moj pravilnik bi tudi omenjen CDI DIGITRONIK bil prepovedan ker ima variabilen predvžig, da o predelavi original vžiga ne govorimo, to je dodatna potrditev zakaj moj pravilnik ni bil sprejet, prekleti cigan.
Blaž mi je pa sedaj res dal mislit, črn pokrov nad magnetom je bil res vedno dobro zaprt , kaj pa če je vse res? Če je to res da je bila seletra gor kar je potrdilo več ljudi na tem forumu potem se vidi kje je poštenost v sloveniji. _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gojko Stopnja:
Pridružen/-a: 13.01. 2011, 16:08 Prispevkov: 136
|
Objavljeno: 05 Dec 2011 15:02 Naslov sporočila: |
|
|
Gregor nam lahko poveš kaj več o tistem nekem drugem prvenstvu ki bo mogoče drugo leto ? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
snajder810 Stopnja:
Pridružen/-a: 14.01. 2011, 15:07 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 05 Dec 2011 15:02 Naslov sporočila: |
|
|
italia1 je napisal/a: | Sej naj sam pove kaj je mel gor a ne snajder810.
Če je mel seletro gor potem:
- je sleparil tako sam sebe kot pravilnik in ostale tekmovalce
- motor ni šel nikamor kljub temu
- če bi veljal moj pravilnik bi tudi omenjen CDI DIGITRONIK bil prepovedan ker ima variabilen predvžig, da o predelavi original vžiga ne govorimo, to je dodatna potrditev zakaj moj pravilnik ni bil sprejet, prekleti cigan.
Blaž mi je pa sedaj res dal mislit, črn pokrov nad magnetom je bil res vedno dobro zaprt , kaj pa če je vse res? Če je to res da je bila seletra gor kar je potrdilo več ljudi na tem forumu potem se vidi kje je poštenost v sloveniji. | . sami pametni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 05 Dec 2011 15:19 Naslov sporočila: |
|
|
zakaj bi pravil če je pa naše prvenstvo super, tako da ga ni boljšega na svetu.
Snajder čakamo odgovor glede vžiga, če ne znaš pisat pa bo slika dovolj povedala _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
snajder810 Stopnja:
Pridružen/-a: 14.01. 2011, 15:07 Prispevkov: 63
|
Objavljeno: 05 Dec 2011 15:49 Naslov sporočila: |
|
|
italia1 je napisal/a: | Sej naj sam pove kaj je mel gor a ne snajder810.
Če je mel seletro gor potem:
- je sleparil tako sam sebe kot pravilnik in ostale tekmovalce
- motor ni šel nikamor kljub temu
- če bi veljal moj pravilnik bi tudi omenjen CDI DIGITRONIK bil prepovedan ker ima variabilen predvžig, da o predelavi original vžiga ne govorimo, to je dodatna potrditev zakaj moj pravilnik ni bil sprejet, prekleti cigan.
Blaž mi je pa sedaj res dal mislit, črn pokrov nad magnetom je bil res vedno dobro zaprt , kaj pa če je vse res? Če je to res da je bila seletra gor kar je potrdilo več ljudi na tem forumu potem se vidi kje je poštenost v sloveniji. | pazi malo z besedami nisem nikoli mel seletre gor, tisti ki jo je videl na mojem motorju naj se javi... kljub temu da motor ni sel, je zelen runner lepo zaostal javi se na amzs kot tehnicni komisar pa se bo ta tvoj pravilnik uveljavu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
apcih Stopnja:
Pridružen/-a: 19.04. 2011, 13:56 Prispevkov: 78
|
Objavljeno: 05 Dec 2011 16:14 Naslov sporočila: |
|
|
na motorju je imel original magnet- sem ga jst vidu na lastne oči, pa brez pera v glavi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|