forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



PRIMERJAVA: Yasuni C16 vs. C20 vs. Stage6 R1200 vs. R1400

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 06 Jan 2012 23:53    Naslov sporočila: PRIMERJAVA: Yasuni C16 vs. C20 vs. Stage6 R1200 vs. R1400 Odgovori s citatom



Yasuni C16 (16.7 PS) Apparently this one is a bit out of it's depth
with the team engine. Simply does not rev high enough to take the rest of the engine into it's proper powerband, hence 3 Bhp down on the leaders. Nice pipe for midrace engines though, but we've known that, haven't we?

Stage6 R1200 (19.6 PS) Significantly more powerful than the C16. Torque with a capital T, and a real powerbaaaand, which makes it very easy to set up on midrace and on high end cylinders. With a given gearbox topspeed will be slightly lower than with the higher revving pipes, simply because the overrev is a bit less aggressive.

Yasuni C20 (19.8 PS) Very good power, quite a narrow band though, hence one needs an experienced hand to set the engine up properly.

Stage6 R1400 (19.8 PS) Monster revs. This one screams, pure racing pedigree. Not more power than the C20, but look at the flat torque curve. This one pulls where it counts.


Citirano po http://www.scooternations.com/showthread.php?209-C16-v-R1200-v-C20-v-R1400

Kmalu tudi v slovenščini!

Lp
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
buco
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10
Prispevkov: 2714
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2012 01:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nekje sem gledo, pa je blo testirano na nekem bolšem cilindru...
_________________
http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2012 08:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

gledano z strani uporabnosti na stezi bi se r1200 njbolj obnesel, res ima manj moči vendar ima navišjo moč nižje od ostalih in navor prav tako . Iz ovinka rabiš d amotor čim prej potegne......
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 07 Jan 2012 12:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mhm tale r1200 tudi mene zanima. testirano pa je bilo na team2
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu