Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cvile Stopnja:
Pridružen/-a: 18.12. 2011, 14:39 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 31 Jan 2012 21:42 Naslov sporočila: Typhoon 70 by cvile |
|
|
Ena kratka predstavitev mojega scooterčka
Pia Typhoon let 98, Zračno hlajen
Predelava:
-DR evo 70 tunan po merah Malossi MHR (dvignjen cilinder, spuščena glava, povečani kanali itd...)
-Malossi RHQ gred
-Tunan karter
-Dellorto PHBL 24
-Home made sesalno koleno
-Hebo karbonske membrane
-Roost
-Stock vario
-Stock sklopka-polini modri fedrci (v procesu nabave druge )
-Malossi Kevlar belt
Tunani vs stock DR kanali
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 31 Jan 2012 22:11 Naslov sporočila: |
|
|
dobro narejeni karterji in cilinder.
Vario bi moral obvezno menjat in koliko sem zasledil imaš original vžig, kakšen italkit bi se mu prilegel
drugače lepo _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 31 Jan 2012 22:56 Naslov sporočila: |
|
|
mmm... všeč mi je _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 01 Feb 2012 07:25 Naslov sporočila: |
|
|
cilinder ni nič predelan, samo štajerska style vse razširjeno. Izpih je neki popravljen kolikor se vidi vse ostalo pa je stock. Ni mi jasno zakaj uničevat cilinder tako. Poleg tega vse nei racing pa original variator??? _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvile Stopnja:
Pridružen/-a: 18.12. 2011, 14:39 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 01 Feb 2012 15:41 Naslov sporočila: |
|
|
italia1 je napisal/a: | cilinder ni nič predelan, samo štajerska style vse razširjeno. Izpih je neki popravljen kolikor se vidi vse ostalo pa je stock. Ni mi jasno zakaj uničevat cilinder tako. Poleg tega vse nei racing pa original variator??? |
Iz tvojega posta razbiram, da si strokovnjak za 'tunanje' cilindrov. Pa me zanima če mi lahko poveš kako drugače povečat moč cilindru kot da mu povečaš kanale, poglobiš kanale na spodnjem delu cilindra, dvigneš celoten cilinder, ter zaradi tega spustiš glavo, da ohraniš majhen kompresijski prostor.
p.s.: ne delam se pametnega, ampak ta cilinder je predelal nekdo, ki ima že nekaj kilometrine z 2t motorji
glede variatorja pa: ni še sezona _________________ Styling is for pussies |
|
Nazaj na vrh |
|
|
apcih Stopnja:
Pridružen/-a: 19.04. 2011, 13:56 Prispevkov: 78
|
Objavljeno: 01 Feb 2012 15:50 Naslov sporočila: |
|
|
ne vem zakaj bi dvigoval cilinder? raje dvigni kanale in nastavi kompresijsko razmerje. boš več dobil iz cilindra kot da ga dviguješ in nižaš glavo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 01 Feb 2012 16:31 Naslov sporočila: |
|
|
kar si oziroma kar je ta STROKOVNJAK naredil na cilindur ni nič drugega kot uničevanje in slabšanje performasov. Fizika pravi da je pritisk večji če je premer manjši... Karterji so res leponarejeni, cilinder pa bi ga vrgel v smeti.
Iz slik se vidi da so " kanali" kot jih ti omenjaš nedotaknjeni, ker če ne veš se predeluje tiste " odprtinice" ki so v cilindru v širino in višino, s tem se viša niža stopnje na katerih se odpirajo in seveda površina le teh ti tudi veliko pove, seveda lahko to reguliraš tudi z višanjem in nižanjem cilindra vendar se to bistveno manj pozna. Rad bi vedel ime tega strokovnjaka da mu pošljem par cilindrov. Že po sesalnem kolenu se vidi koliko je projekt vreden ( kovinski in pobarvan )
In ja lahko rečem da sm neke vrste strokovnjak, ker imaš tako rad ta izraz. Sem v skuterjih ( dirkalnih) in ne v tomosih in ostalih dvokolesnikih že 14let torej nekaj pa vendar znam. _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvile Stopnja:
Pridružen/-a: 18.12. 2011, 14:39 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 01 Feb 2012 19:02 Naslov sporočila: |
|
|
kolikor sem imel časa testirat, je ta cilinder neprimerno boljši od nepredelanega, v nizkih obratih je sicer slabši, vendar v visokih ni primerjave, ampak....nevermind
pa narobe sem napisal: ni nižana glava, ampak je nižan vrh cilindra
Glede sesalnega kolena: kako fiksirati PHBL 24as na ne-kovinsko koleno? _________________ Styling is for pussies |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vapo* Stopnja:
Pridružen/-a: 13.08. 2011, 15:54 Prispevkov: 88 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 01 Feb 2012 19:22 Naslov sporočila: |
|
|
italia1 je napisal/a: | cilinder ni nič predelan, samo štajerska style vse razširjeno. Izpih je neki popravljen kolikor se vidi vse ostalo pa je stock. Ni mi jasno zakaj uničevat cilinder tako. Poleg tega vse nei racing pa original variator??? |
Mater tebi tota "pamet" škodi Moreš bit vedno tak hudo "pameten"? _________________ Lp.Žan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazh administrator
Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50 Prispevkov: 1277
|
Objavljeno: 01 Feb 2012 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
Vapo, ko boš ti dal tolko predelanih skuterjev skozi, boš ti tudi lahko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 01 Feb 2012 22:15 Naslov sporočila: |
|
|
mi je že dosti štajercev reklo d aje treba ločit štajerce in tiste iz PTUJA očitno je to res. Resnica boli. Nočem bit pameten pač povem kar se vidi na sliki očitno imam prav če je taka reakcija. _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 01 Feb 2012 22:35 Naslov sporočila: |
|
|
cvile: dobijo se gumijasti nastavki premera zunanjega fi tvojega ferga in zunanjega fi kolena
Če ne pa improviziraj, pa pojdi na kakšen odpad, zna ti prav pridet kakšna gumi cev od kakšnega avtomobila.
za primer: js sem moral fiksirat pwk 21 na original (gumi) koleno in se uporabil cev hlajenja od fiat bravo 1.6 16v
ni bilo najlepše in najboljše narejeno, je pa funkcioniralo dokler nismo menjali kolena za R/T koleno
vseeno pa najboljše če kupiš original novo koleno fi 24mm. _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 02 Feb 2012 07:35 Naslov sporočila: |
|
|
cvile je napisal/a: | Glede sesalnega kolena: kako fiksirati PHBL 24as na ne-kovinsko koleno? |
ali se ti hecaš ali si res tako ......
[img]http://www.pro-mecascoot.com/modules/boutique/include/genere-filigrane.php?zoom=0&image=aW1hZ2VzL3JlcF9hcnRpY2xlcy9tb3llbm5lcy9QTzIxNS4wNDI5LmpwZw==[/img]
preberi si podpis Razgrajača po mojem ni daleč od resnice _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cvile Stopnja:
Pridružen/-a: 18.12. 2011, 14:39 Prispevkov: 24
|
Objavljeno: 02 Feb 2012 15:46 Naslov sporočila: |
|
|
italia1 je napisal/a: | cvile je napisal/a: | Glede sesalnega kolena: kako fiksirati PHBL 24as na ne-kovinsko koleno? |
ali se ti hecaš ali si res tako ......
[img]http://www.pro-mecascoot.com/modules/boutique/include/genere-filigrane.php?zoom=0&image=aW1hZ2VzL3JlcF9hcnRpY2xlcy9tb3llbm5lcy9QTzIxNS4wNDI5LmpwZw==[/img]
preberi si podpis Razgrajača po mojem ni daleč od resnice |
če si že toliko razgledan in pameten bi lahko poznal kakšno oznako fergov....ali pa google vprašal
To koleno je za PHBL 24bs in ne as kot je moj ferg _________________ Styling is for pussies |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 02 Feb 2012 15:59 Naslov sporočila: |
|
|
cvile je napisal/a: |
če si že toliko razgledan in pameten bi lahko poznal kakšno oznako fergov....ali pa google vprašal
To koleno je za PHBL 24bs in ne as kot je moj ferg |
?????
To koleno je univerzalno, pašejo vsi fergi z določenim premerom tulca/priključka spredaj... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|