Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cilinder.si Stopnja:
Pridružen/-a: 16.03. 2012, 20:56 Prispevkov: 28 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 04 Apr 2012 18:59 Naslov sporočila: yamaha aerox 70 ccm |
|
|
na koliko km je pametno dati notri 70 ccm,nekati pravijo pri 10000 km,zdej pa nevem al je to res al lahko dam že prej. _________________ luka lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 04 Apr 2012 19:50 Naslov sporočila: |
|
|
vseeno, ker ti ga bodo slej ali prej policaji vzeli _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cilinder.si Stopnja:
Pridružen/-a: 16.03. 2012, 20:56 Prispevkov: 28 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 04 Apr 2012 19:55 Naslov sporočila: |
|
|
nism tega vprasal,drugic raje ne odpisuj,ce nimas kaj za povedat _________________ luka lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 04 Apr 2012 20:44 Naslov sporočila: |
|
|
Na BEDNO vprašanje lahko pričakuješ BEDEN odgovor.
70kit lahko montiraš kdaj pač hočeš, drugače ni vse v tem, je še veliko drugih dejavnikov, ki vplivajo na to. Najbolj gred, sploh če je še originalna in ima prek 10000 kilometrov... _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cilinder.si Stopnja:
Pridružen/-a: 16.03. 2012, 20:56 Prispevkov: 28 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: 05 Apr 2012 06:16 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="razgrajač"]Na BEDNO vprašanje lahko pričakuješ BEDEN odgovor.
sej to me zanima glede gredi,na originalno gred je potem najbolše počakati 10 000 km za 70 ccm,pa ne mislim dat gor nekii močnega,ampak za vsakdanjo uporabo. _________________ luka lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 05 Apr 2012 09:15 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz se bom zakopau, majkemi... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
RUNNER Stopnja:
Pridružen/-a: 23.04. 2011, 10:35 Prispevkov: 129
|
Objavljeno: 05 Apr 2012 09:20 Naslov sporočila: |
|
|
manj km ko ma gred bolse je...probas sej ce gre kaj narobe bos mogel zamenjat lezaje+gred +kak bat ce bo kaj gor povleklo +cilinder,lahko pa ze u prvo zamenjas gred pa lezaje pa das pol gor kit in si siguren za naslednjih 10 do 15.000 km |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jalen Stopnja:
Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23 Prispevkov: 464
|
Objavljeno: 05 Apr 2012 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="cilinder.si"] razgrajač je napisal/a: | Na BEDNO vprašanje lahko pričakuješ BEDEN odgovor.
sej to me zanima glede gredi,na originalno gred je potem najbolše počakati 10 000 km za 70 ccm,pa ne mislim dat gor nekii močnega,ampak za vsakdanjo uporabo. |
kdo ti je pa to rekel da moras pocakat 10 000km ? _________________ ;D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RUNNER Stopnja:
Pridružen/-a: 23.04. 2011, 10:35 Prispevkov: 129
|
Objavljeno: 05 Apr 2012 16:57 Naslov sporočila: |
|
|
edino mogoce ce je motor cisto nov pocakas enih 1000-2000 km da se malo ulaufa in das kit gor,10.000 je pa pomoje prevec.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
-smrki- Stopnja:
Pridružen/-a: 24.10. 2010, 10:13 Prispevkov: 576
|
Objavljeno: 05 Apr 2012 19:58 Naslov sporočila: |
|
|
RUNNER je napisal/a: | edino mogoce ce je motor cisto nov pocakas enih 1000-2000 km da se malo ulaufa in das kit gor,10.000 je pa pomoje prevec.... |
in po 1000-2000 KM se bo kwa ulaufal?bumbar _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 05 Apr 2012 20:46 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: |
Jaz se bom zakopau, majkemi... |
I feel you haha _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mravlinc Stopnja:
Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12 Prispevkov: 234 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 05 Apr 2012 20:46 Naslov sporočila: |
|
|
-smrki- čist vsako novo motorno vozilo je potrebno VSAJ 1000km "upeljavat"...to pomen, da nesmeš gasa NIKOL navivat do konca, tišat do maximuma in preobremenjevat motor...
ampak ja...10.000km wtf? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 06 Apr 2012 06:59 Naslov sporočila: |
|
|
Fantje motor k sestaviš skupaj, sploh 2t, je treba samo palit pa pol gas da ga takoj stestiraš... Kakšno ogrevanje itd... Sorry -smrki- ampak za to mišlenje si ti bumbar.... Vsak novo sestavleni motor, pa naj bo to org. ali navit stroj je ZELO priporočljivo mal ulavfat, ogret, da se material "uleže"(ne vem kako nej to drugač povem) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
RUNNER Stopnja:
Pridružen/-a: 23.04. 2011, 10:35 Prispevkov: 129
|
Objavljeno: 06 Apr 2012 10:00 Naslov sporočila: |
|
|
lej ce ti ni usec komentar me nerabiš zmerjat z bumbarjem!!!ce ti kupis nov motor in ga gres takoj stiskat kolko gre me ne zanima....Vem pa iz izkusenj da ko je brat kupil runnerja se je vozu u izi z blokadami 1500km in je motor zdrzal do 30.000km brez menjave variatorja sklopke vodne pumpe,menjalo se je samo jermene in valcke pa bat.Kolega pa je pol leta za bratom kupil runnerja in ga tiscal z blokadami 500 km pa jih pol dal dol,in da ne zacnem nastevat kolkokrat je menjal bate valjcke jermene zadnjo os sklopko variator lezaje gredi gred itd.....Moje mnenje je da se usaj enih 1000 al pa 500 km lepo u izi vozis in ne lih na poun gas in ti bo motor mal dlje trajal.....ce pa ti mislis drugace pa napisi kot mislis in spremeni si nick u bumbar..!!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
-smrki- Stopnja:
Pridružen/-a: 24.10. 2010, 10:13 Prispevkov: 576
|
Objavljeno: 07 Apr 2012 21:14 Naslov sporočila: |
|
|
a pa veš kok je 1000km če pa rab 1000km da se use ulaufa pol pa ko mu jebe mater _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|