forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Pomoč pri predelavi AEROXA
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
marko8787
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.05. 2012, 15:45
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 24 Maj 2012 16:56    Naslov sporočila: Pomoč pri predelavi AEROXA Odgovori s citatom

Prosim za pomoč pri predelavi mojega aeroxa

Zaenkrat sem menjal izpušni lonec Leovince ZX-R,Varjomat TOP PERFORMANCE-set,bela povratna malossi,valcke mam 4,7g,v sklopki pa so rumeni fedrcki od leovince-a.Vse ostalo je original,Motor gre okoli 90 po števcu izmerjenih realnih nekje 75

Zdej me pa zanima kasen kit dam ze na to obstojeco predelavo da bo ta varjomat pa auspuh OK.menjov bi pa se sklopko, zvon sklopke,vodno pumpo.Pa kašen upljinjač naj dam gor mal nasvetov al pa linkov prosim!!!

Hvala za odgovore
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 24 Maj 2012 16:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

TOP variomat je za v smeti, umisli si Malossi Multivarja pa bo vredu za kakšnega DRja ali kaj podobno mežik

cilindri ti pridejo v poštev
DR Evo
Malossi sport
Polini sport
stage6 street race
itd..

uplinjač pa 17,5 diza nekje 78-80 pa si zmagal vesel
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko8787
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.05. 2012, 15:45
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 24 Maj 2012 17:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zakaj za v smeti dav sm 70e zdej je pa za v smeti a ne bo vredu za predelavo 70ccm
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 24 Maj 2012 17:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

za 70cc ne bo vredu, verjemi iz lastnih izkušenj ti govorim, multivarja gor pa bo vesel
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 25 Maj 2012 10:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Da se tudi z TPR-jem, brezskrbi.

Ti marko pa daj večjo dizo v ferg, drugače bo kmalu konec veselja. Za 17,5 ferg pa ti je že razgrajač vse povedau.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 25 Maj 2012 13:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jaz pa ti povem, da je multivarja mnogo lažje nastavit kot pa tprja vesel
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marko8787
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.05. 2012, 15:45
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 25 Maj 2012 14:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Svizec kam naj dam vecjo dizo v ta fergl kk ga mam zdej!!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 25 Maj 2012 14:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

marko8787 je napisal/a:
Svizec kam naj dam vecjo dizo v ta fergl kk ga mam zdej!!!


V ta ferg ko ga maš zdaj, ja... 68, ali pa 70.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
veso46
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39
Prispevkov: 565

PrispevekObjavljeno: 25 Maj 2012 14:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

mogoče bi dal lahko še malo lažje valčke
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
marko8787
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.05. 2012, 15:45
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 25 Maj 2012 17:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Valčke mam zdej 4,7g ce dam malo lazje bom zgubil nekaj na končni ane kk zmesta kar dobr spelje!!se pravi svizec da v ta forg.kk je zdej gor 12.5 dam vecjo dizo not pa bom moral pol kej nstelat zrak!!

Aja pa svizec zakaj bo kmal konc veselja!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 25 Maj 2012 19:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zato ker se ti bo vseskup pregrelo pa zaribalo...

mja, bo treba verjetno se tudi z zrakom malo poigrat.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
marko8787
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.05. 2012, 15:45
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 25 Maj 2012 21:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne zastopim zakaj bi se ce je vse original pregreval pa zaribal kaj pregreval sej hlajenje mi dela tko kk mora!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 25 Maj 2012 21:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ker si dau sportni auspuh, se motor bolj vrti. Ceprav je vse ostalo original. Zato je treba pravilno nastavit uplinjac. In prvi korak je vecja diza.

jaz sem ti svetovau, ti pa ce mislis da si pametnejsi pa zaradi mene ti ni treba tega naredit...
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
marko8787
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.05. 2012, 15:45
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 25 Maj 2012 22:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja sam vprasam bom nasledn tedn dize narocu kasno naj probam glede na mojo predelavo!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 26 Maj 2012 10:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tp variomat je preverjeno najboljsi na org cilindru in sport predelavah! Na minarelli se multuvar ob optimalnih nastavitvah lahko skrije. Lahko da ma kdo drugacno mnenje, ampak po mojih izkusnjah in izkusnjah tistih ki znajo stvari nastavit in sprobat na mizi ni bolj primernega variomata. Na piaggio agregatih je druga zgodba, tam je tp katastrofa.
_________________
Skuterji

Gume za skuter
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu