forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



nastavitev skuterja Piaggio NRG mc3+zx

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
LUCiNhO
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 13.06. 2011, 11:03
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2012 15:50    Naslov sporočila: nastavitev skuterja Piaggio NRG mc3+zx Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

Za poletje sem si kupil nrgja z zxom in skuter ni nastavljen, zgleda da je tip dal samo auspuh gor in je to to. Mogo bi ga nastavit z valjčki, federcami, mogoče še povratno. Časi so smo to šraufali vsak dan so mimo, zato res nevem kakšno kombinacijo bi mogel ubrat da bo zadeva dobro funkcionirala.

Da opišem kako deluje skuter. ko daš z mesta polni gas, začne vlečt na zelo visokih obratih skoraj 10k rpm. Npr na semaforih daš gas pa skuter prvo nikamor čisto počasi leze tolko da se premika pol pa po 2-3sek zagrabi. Isto je med vožnjo če npr pri 50 spustim gas pa obrati padejo pa pol ponovno dam gas rabi par sekund da pride v obrate in začne vlečt... Pa še se mi zdi da ga malo preveč zabije na začetku, na previsoke obrate tak do 30-40 potem pa je vredu tam na 8k rpm...

Torej bi lahko kdo s prve roke povedal približno kaj je treba nardit? Zamenjat valjčke in če, kakšne, težje lažje?
Zamenjat federce in če, trše mehkejše?
Zamenjat povratno vzmet in če, tršo mehkejšo?
Mogoče federce in fedre če mi povete po barvah in firmi?

Rad bi da skuter lepo vleče ko daš gas da spelje takoj in tudi vmes ko se voziš da takoj pride v obrate in normalno vleče...

Kakšen dober odgovor bi mi bil zelo v pomoč, hvala lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2012 16:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Spreljevanje in križišča z visokimi obrati, potegne pa šele čez par sekund, to so fedre v sklopki, ki jih lahko zamenjaš.

Ko gas spustiš, ga daš ponovno in rabi spet nekaj časa za obrate... To bi pa rešil z športnim lamelnim ventilom, ampak odvisno koliko bi se kaj na original cilindru poznalo.

Sicer pa lažje valčke in trše fedre, pa malenkost večjo dizo, pa bo to to...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 31 Maj 2012 17:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pomoje boš največ rešiu z športnim variomatom. Lamelni ventil so finese že, ki pa niso najbol nujne.

Teže valčkov in velikost dize pa ti bo kakšen lastnik piagota povedau, jih je kar nekaj na forumu.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 01 Jun 2012 06:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

če je cilinder ok je idealna nastavitev taka

ORIGINAL povratna ne bela ne rumena ne zelena, ne rdeča anpak ORIGINAL piaggio

Ferdce na sklopki če je original sklopka dej bele malossi za original sklopko tako kot govoriš da ti štarta na 10000 ali ti drsi jermen , ali ti sklopka drsi ali pa imaš res pretrde vzmeti ( idealno je če prime na 7500 tudi dirkalni skuterji primejo tu)

valčki naj bogo med 5 in 5.3g skupna masa naj bi bila med 30 in 32g

diza v uplinjaču ki bi morla bit 17,5 naj bo 60 ali 62 z original airboxom


Motor je rabljen in nenastavljen torej preglej vse od konca do kraja
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
LUCiNhO
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 13.06. 2011, 11:03
Prispevkov: 3

PrispevekObjavljeno: 01 Jun 2012 10:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala za odgovore. Sma danes z kolegom odrpla gor variomat in glej ga zlomka, not so bli valjčki zloženi 3 enake teže na eni strani in 3 drugačne na drugi vesel neverjetno kaj si ljudje vse zmislijo. Bili so 4,5 in 5,5g.

Malo sma sprobavala teže in z 4,8 je skuter deloval najboljše. Povratna vzmet je not originalna, federce pa so menjane in sicer so not neke rumene, ampak sma kr pustila, ker je čisto ok, nevem kak bi bilo z belimi ampak naj bojo zaenkrat te. Dizo pa tudi nisem nič spreminjal ampak zaenkrat ne čutim potrebe ker deluje fergazer ok...V glavnem skuter zdaj deluje tak kot more mežik

Tako da zaključimo temo, da bo v pomoč tudi drugim ki bojo dali zx-a na piaggio gilera skuterje z 17,5 fergazerom.
Nastavitve so sledeče:
-zx
-valjčki okrog 5g, najboljše sprobat malo lažje in malo težje ter se za ene odločit
-povratna fedra original
-federce-jaz mam not rumene, mogoče so bele boljše... ampak z rumenimi je tudi ok
-diza pa nevem kaka je not, mogoče tudi original...

to je to hvala še enkrat lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu