Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tamiya Stopnja:
Pridružen/-a: 13.04. 2012, 22:06 Prispevkov: 18 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 05 Jun 2012 12:14 Naslov sporočila: Gilera runner 125 na 180 |
|
|
Pozdravljeni.
Zanima me kaj moram vse menjat na 125ki. Rad bi zmontiral cilinder od 180ke. Kaj pa prenosi pa valčki pa fergazer?. Če kateri ve mi naj prosim napiše.
Že vnaprej se zahvaljujum za pomoč. _________________ Bol se vrti bol sn mirn |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 05 Jun 2012 12:27 Naslov sporočila: |
|
|
Ja če boš dau originalen 180 cilinder, bi blo pametno dat vsaj 20,5 karburator gor ker je takšen tudi originalen od 180-ke. Prenose bi js na tvojem mestu na začetku za sprobat, pustu originalne.. Ko boš vidu kako se obnaša se boš odloču če dat druge prenose. Če pa misliš dat malossi kit 172ccm pa bi blo dobro dat tudi večji karburator, samo pazi!! 180 original žre tolk bencina da boš nonstop na črpalki.. če ti dnar za bencin ni problem, pol vzameš kak dober 24 karburator.. Izpuh pustiš originalen, razen če je kataliziran, moraš obvezno najt nekataliziranega.. Piše na auspuhu kaj je!! Sm probal leovince zx na bivši 180-ki in je smeti.. Original auspuh, tisti ki ima 4 nosilčke za un pleh ki pride gor je najbolši !! _________________ Only niga that i trust is me |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 05 Jun 2012 14:22 Naslov sporočila: |
|
|
Predno kej kupiš bi blo dobr izvedeti če na bloke od 125cc paše 180cc brez problema... Ker eni pravijo da je potrebno blok za cca 1mm povečat da cilinder not paše.. Malossi 172 pa naj bi pasal brez predelav... Tut na forumu je blo že govora o tem... Org. izpuh je dober veliko moči spodaj, leovince zx pa ni "plug-and-play" vrjanta, tko da azimut prosim razloži zakaj je za smeti... Ker me zanima... Rcimo JollyMoto je super izpuh za 180cc pa spet ni "plug-and-play" pa boš reku da je ta tut za v smeti??
20,5 frgazar je org. velikosti samo če ni nastavlen je klinc.. Drgač pa se tej motorji lepo odzovejo na večji frgazer in manjši "skviš"...
Dejstvo pa je da konec dneva šteje le to kako dobro naštimaš motor.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tamiya Stopnja:
Pridružen/-a: 13.04. 2012, 22:06 Prispevkov: 18 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 05 Jun 2012 14:32 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovore, so mi kar v pomoč. _________________ Bol se vrti bol sn mirn |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 05 Jun 2012 15:46 Naslov sporočila: |
|
|
Firefox Sm probal zx-a, seveda sm zamenjal federčke in valčke. Skuter je šow slabše na pospeške, končno pa je mel za 20 kmh slabše kot z originalnim. Ja valčkov sm probal ceu kup. Zraven zx- dobiš 12,5 gramske valčke, definitivno pretežki!! Probal sm od 11,5 ki so bili prelahki, probavau sm vse tja do do 15g. Originalen ma 14,5g. Ker sm mel na moji 180 malossi varjator so bli originalni definitivno pretežki tudi z original ispuhom! Vglavnem Zx je smeti in to si pište za uho Glede jolly-ja pa ne rečem nič, ker je baje vredu za 180-ko No na koncu sm Zx prodal in obdržal 12,5g valčke z originalnim izpuhom in je bila to prava kombinacija v mojem primeru. Še to Z 12,5 g valčki je šow po števcu 135 kmh+ Z leotom in istimi valčki pa 115kmh Po tem takem upam da sm upraviču mojo trditev! _________________ Only niga that i trust is me
Nazadnje urejal/a azimut 05 Jun 2012 15:53; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 05 Jun 2012 15:51 Naslov sporočila: |
|
|
Je pa še eno dejstvo pri športnih izpuhih za 125/180.. To se tako dere da sploh ni za vozit.. En 70 trofeo se ne dere tako, fujj!! _________________ Only niga that i trust is me |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tamiya Stopnja:
Pridružen/-a: 13.04. 2012, 22:06 Prispevkov: 18 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 05 Jun 2012 17:22 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj mi lahko poveta koliko obratov imata vijak za zrak odvit pri 125 ali pri 180.Na moji 125 je bil za en obrat in je v nizkih obratih malo cukal sedaj sem ga odpru na dva obrata in dela gladko. _________________ Bol se vrti bol sn mirn |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 05 Jun 2012 17:30 Naslov sporočila: |
|
|
Če si zadovoljen s trenutnim stanjem kr pusti tako _________________ Only niga that i trust is me |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tamiya Stopnja:
Pridružen/-a: 13.04. 2012, 22:06 Prispevkov: 18 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 05 Jun 2012 17:39 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa povečanje moči na 125 ccm brez večjega cilindra. To me skoraj bolj zanima. _________________ Bol se vrti bol sn mirn |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 05 Jun 2012 19:59 Naslov sporočila: |
|
|
ideja je dobra sam nevem, nebi kej dosti pridobu. Definitivno pa mu lahko nardiš sevris, nove batne, tesnila in enkrat ko daš cilinder dol, spuliraš pritočne izpušni, glavo in zgornji del bata, s tem bi pridobu tovarniški izkoristek skuterja.. Ti pa povem še tole.. Če bi js še enkrat kupoval runnerco 180, bi kupu 125, ker gre lepo + ne pije ko kamela _________________ Only niga that i trust is me |
|
Nazaj na vrh |
|
|
b0bnaric Stopnja:
Pridružen/-a: 03.06. 2011, 20:31 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 05 Jun 2012 20:25 Naslov sporočila: |
|
|
jas tudi vozim 125, do zdaj sem poširil izpušni kanal (nekaj čez 60% širine vrtine, torej v varnih mejah), popravil odlitke v kanalih cilindra, predelal org. zračni filter, montiral VHST 26 in vforca lamelni ventil, odstranil zobnik za el.štarter z jermenice in najbolj se je poznalo ko sem zamenjal fergazer |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 05 Jun 2012 20:41 Naslov sporočila: |
|
|
Na teh motorjih se najbol pozna fergazar in druga glava... Super se odzove... Glede izpuha, če maš original pusti original... Glede porabe: Večja kubikaža na 2T motorjih več pije, ampak če je motor dobro naštelan se da porabo zmanjšat... Pač občutljivi motorji... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tamiya Stopnja:
Pridružen/-a: 13.04. 2012, 22:06 Prispevkov: 18 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 06 Jun 2012 05:59 Naslov sporočila: |
|
|
In koliko si pridobil + koliko pije? _________________ Bol se vrti bol sn mirn |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|