Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Neon Stopnja:
Pridružen/-a: 26.05. 2012, 13:54 Prispevkov: 16 Kraj: Piran
|
Objavljeno: 16 Jul 2012 12:26 Naslov sporočila: Katere vzmeti sklopke, uteži variomata? PIAGGIO |
|
|
LP.
Imam NRGja mc3 DD LT l.99 in imam gor LeoVince ZX in Malossi Multivar.
Zanima me katere trdote vzmeti sklopke da dam? Pravtako me zanima za uteži variomata.. Trenutno imam gor 4,3g in se mi zdijo prelahki..? Želim si pridobit čimboljše pospeške + končno.
Ima kdo kakšne vzmeti sklopke na obali za prodat?
Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Neon Stopnja:
Pridružen/-a: 26.05. 2012, 13:54 Prispevkov: 16 Kraj: Piran
|
Objavljeno: 17 Jul 2012 14:50 Naslov sporočila: |
|
|
Noben nebi vedel? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
veso46 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39 Prispevkov: 565
|
Objavljeno: 17 Jul 2012 20:13 Naslov sporočila: |
|
|
probaj valčke tam okrog 5,3g |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jalen Stopnja:
Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23 Prispevkov: 464
|
Objavljeno: 17 Jul 2012 20:58 Naslov sporočila: |
|
|
tako ja valjčke daj okol 5g. _________________ ;D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Neon Stopnja:
Pridružen/-a: 26.05. 2012, 13:54 Prispevkov: 16 Kraj: Piran
|
Objavljeno: 17 Jul 2012 23:16 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovore! Kaj pa vzmeti sklopke? Katere naj dam? Bele mogoče? Imam tudi belo povratno...
Pa še če bi kdo vedel:
Neon je napisal/a: | Neon je napisal/a: | Neon je napisal/a: | Da ne odpiram nove teme bom kar tukaj vprašal.
Imam NRG-ja mc3 DD LT in se je vozil normalno. Ko sem zamenjal original izpuh z LeoVince ZX mi je motor zelo slabo vleku.. Se pravi ko sem na štartu dal poln gas mu je rablo kakšnih 5 sek da je povleku za prav. Potem neki vleče in ga spet odpre pri cca 50Kmh in spet dobro vleče.. Na klancu zgubi veliko moči in če sem spustil gas na klancu ga je zamorilo in je komaj vleku spet.. Če je malo klanček navzdol kr dobro vleče in pride do 110Km/h po števcu.
Potem sem kupil Malossi multivar 2000 in še vedno isti problem.. Kaj bi lahko blo narobe, da tako slabo vleče? Pospeškov skoraj da nima.. Vplinjač mogoče?
Vse je original razen izpuha in variatorja.. |
Danes sem probal zamenjat vplinjač in ni nič pomagalo.. Bilo kdo? |
LP.
Danes sem dal gor valčke 4.3g in je napredek očiten, predvsem na klancu. Končno je zgubu kakšnih 10Kmh ampak lepo vleče v klanec.. Še vedno je pa problem, ko dam gas ga nekaj duši kakšnih 2sec in šele pol povleče..
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jalen Stopnja:
Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23 Prispevkov: 464
|
Objavljeno: 18 Jul 2012 07:09 Naslov sporočila: |
|
|
bele malossi federce in original povratno. bo pa tud bela povratna ok. _________________ ;D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 18 Jul 2012 07:52 Naslov sporočila: |
|
|
skupna teža valčkov mora bit med 30 in 32g torej 5g-5,1g-5.3g
povratno OBVEZNO original piaggio , bela malossi je premehka
vzmeti na original sklopko pa bele malossi
Zmeri tudi širino jermena ki ne sme bit manj kot 17,5mm _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Neon Stopnja:
Pridružen/-a: 26.05. 2012, 13:54 Prispevkov: 16 Kraj: Piran
|
Objavljeno: 18 Jul 2012 09:24 Naslov sporočila: |
|
|
italia1 je napisal/a: | skupna teža valčkov mora bit med 30 in 32g torej 5g-5,1g-5.3g
povratno OBVEZNO original piaggio , bela malossi je premehka
vzmeti na original sklopko pa bele malossi
Zmeri tudi širino jermena ki ne sme bit manj kot 17,5mm |
Povratno original? Potem zakaj sem dobil belo zraven Malossi Multivar-ja?
Hvala za odogovore! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Neon Stopnja:
Pridružen/-a: 26.05. 2012, 13:54 Prispevkov: 16 Kraj: Piran
|
Objavljeno: 18 Jul 2012 14:03 Naslov sporočila: |
|
|
Sem pa bil tudi danes na uradnem servisu Piaggio kjer so mi rekli naj dam obvezno rumene ali plave vzmeti sklopke gor. ? Tako da sem vzel pol rumene vzmeti sklopke ter 5,3g valjčke pa bomo vidli kako bo.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 18 Jul 2012 21:09 Naslov sporočila: |
|
|
če nimaš original povratne bodo valčki pretežki. _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Neon Stopnja:
Pridružen/-a: 26.05. 2012, 13:54 Prispevkov: 16 Kraj: Piran
|
Objavljeno: 20 Jul 2012 00:07 Naslov sporočila: |
|
|
No danes sem dal gor rumene vzmeti sklopke in 5,3g valjčke in motor dela super. Pustil sem gor malossi belo povratno vzmet..
Hvala vsem za pomoč! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Neon Stopnja:
Pridružen/-a: 26.05. 2012, 13:54 Prispevkov: 16 Kraj: Piran
|
Objavljeno: 24 Jul 2012 23:39 Naslov sporočila: |
|
|
LP spet.
Po 4 dnevih se mi spet pojavlja isti problem. Ko štartam motor nekaj zaduši za 2sek in šele potem potegne, pravtako ko vozim recimo 40Km/h spustim gas in dam takoj spet gas do konca ga zaduši za 2sek in šele potem potegne spet.. Na klancu je spet začel zgubljat veliko moči.. Tam kjer sem šel pred 4 dnevi 70kmh gre zdej komaj 50kmh. Če v klancu spustim gas in spet takoj dodam gas se zaustavlja še bolj... Se pravi imam isti probem kot prej, le da je blo pred 4dnevi vse vredu, motor je lepo šel..
Prosim za pomoč!
Gor pa imam: Bela povratna, rumene vzmeti sklopke, 5,3g valjčke, malossi multivar, LeoVince ZX.
Hvala vsem! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
veso46 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39 Prispevkov: 565
|
Objavljeno: 24 Jul 2012 23:48 Naslov sporočila: |
|
|
original povratno daj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 25 Jul 2012 07:34 Naslov sporočila: |
|
|
že 1 teden ti govorimo dej original povratno gor. možno je tudi da rabi uplinjač malenkost večjo dizo _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Neon Stopnja:
Pridružen/-a: 26.05. 2012, 13:54 Prispevkov: 16 Kraj: Piran
|
Objavljeno: 25 Jul 2012 08:10 Naslov sporočila: |
|
|
italia1 je napisal/a: | že 1 teden ti govorimo dej original povratno gor. možno je tudi da rabi uplinjač malenkost večjo dizo |
Haha ok bom probal Koliko pa veliko dizo? Hvala italia1 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|