Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SLOtimoSLO Stopnja:
Pridružen/-a: 30.07. 2012, 22:03 Prispevkov: 50
|
Objavljeno: 03 Avg 2012 11:13 Naslov sporočila: |
|
|
Kakšna diza je sedaj v gileri?
In zakaj bi menjal fedre v sklopki?
Hvala ti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jalen Stopnja:
Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23 Prispevkov: 464
|
Objavljeno: 03 Avg 2012 11:52 Naslov sporočila: |
|
|
nevem tocno okoli (55).Ni pa to 100% najbolje da odšraufaš na dnu uplinjača posodico in bos notri nasel dizo na kateri bo st. velikosti. _________________ ;D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SLOtimoSLO Stopnja:
Pridružen/-a: 30.07. 2012, 22:03 Prispevkov: 50
|
Objavljeno: 03 Avg 2012 11:52 Naslov sporočila: |
|
|
To teoretično pomeni večji pretok? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jalen Stopnja:
Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23 Prispevkov: 464
|
Objavljeno: 03 Avg 2012 11:54 Naslov sporočila: |
|
|
vecja kot je diza vecji je pretok bencina(s tem se veca tudi poraba goriva). ampak ce bos dajal gor športni izpuh je toplo priporočljivo menjati tudi dizo saj se z športnim izpuhom motor bolj vrti. _________________ ;D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rokzilla scooter gynecology
Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07 Prispevkov: 1347 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 03 Avg 2012 12:57 Naslov sporočila: |
|
|
Ni samo toplo priporočljivo, je kar obvezno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 03 Avg 2012 21:10 Naslov sporočila: |
|
|
Rokzilla je napisal/a: | Ni samo toplo priporočljivo, je kar obvezno |
ma ni obvezno. najbolše je sprobat kaj se zgodi če maš premalo dizo. Potem ni več vprašanj ali je obvezno ali ne, rata kar samoumevno. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mortifixion Stopnja:
Pridružen/-a: 11.04. 2010, 11:54 Prispevkov: 527 Kraj: frankolovo
|
Objavljeno: 04 Avg 2012 09:37 Naslov sporočila: |
|
|
diza je velikosti 52. _________________ tuning is like drug! =) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SLOtimoSLO Stopnja:
Pridružen/-a: 30.07. 2012, 22:03 Prispevkov: 50
|
Objavljeno: 04 Avg 2012 19:58 Naslov sporočila: |
|
|
Danes sem poizkusil naštelati omejevalec obratov...naštelal sem ga na 45 na ravnem. Potem pa zdaj zvečer probam spet po racnem z omejevalcem pa motor kar ugasne
Vsakič ko dam ozemljitev zraven ugasne. Kaj je lahko narobe? Fuč omejevalec? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 04 Avg 2012 20:35 Naslov sporočila: |
|
|
obvezno daj dizo vsaj 58 ali 60 če nočeš da zariba. Omejevalec pa je naštelan preveč nizko in zaot ugasne motor omejit ga moreš malo manj sej zaot ima regulatorje DA SE JIH ZREGULIRA _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SLOtimoSLO Stopnja:
Pridružen/-a: 30.07. 2012, 22:03 Prispevkov: 50
|
Objavljeno: 04 Avg 2012 20:51 Naslov sporočila: |
|
|
Saj sem napisal, da je bil naštelan ŽE! Normalno da bom poizkusil vse pozicije! Učinka še vedno ni, ugasne... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|