forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Menjava cilindra

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
avion
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.05. 2009, 11:57
Prispevkov: 89

PrispevekObjavljeno: 05 Avg 2012 10:09    Naslov sporočila: Menjava cilindra Odgovori s citatom

Hey,
Imam Gilero Runner l 2008.
Trenutno zamenjano:
-Odvzete vse blokade
-Levonce GP
-Malossi Multivar
Sej skuter gre kar dobro. Po števcu 100km/h.
Verjetno kaj dosti brez menjave cilindra ne morem naredit. U bisvtu je tudi želen cilj dosežen: 100km/h. Vseeno pa mam občutek, da se skuter zdej res kr ornk matra, pa full na obrate, tko da razmišljam, da bi dal en drug kit notr.
Kaj mi svetujete? Moje želje pa so sledeče:
-Ne bi menjal gredi. Željo imam sam zamenjat in gredi še nisem tko da to ne bi delal, če ni nujno.
-Če bi se dalo bi takega, ki ima največjo moč obratov čim nižje, saj mi ne paše, da se tok vrti.
-Aja pa da ni treba menjat frgazerja. ŽE sedaj skuter kar dosti porabi. Potihem upam celo, da bi morda z večjim cilindrom in enako vožnjo celo ostal na enaki porabi.

Izkušnje imam s kitom DR Racing parts, s katerim sem naredil v Typhonu preko 30k km in kar dela.
Kakšne so vaše izkušnje?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rokzilla
scooter gynecology
scooter gynecology


Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07
Prispevkov: 1347
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 05 Avg 2012 11:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zdaj odvisno koliko ima tvoja original gred in ležaji prevoženih kilometrov. Če se ta številka vrti okoli 10k ali preko, potem je pametno da to počasi menjaš, da ne zjebeš ležajev in bo vse samo še slabše.

Tud jaz mam zelo dobre izkušnje z DR EVO cilindrom, tako da mislim da z nakupom tega ne boš imel kaj zgubit. Fergazerja ti ne bo treba menjati, končna bo oziroma z pravilno nastavitvijo bi morala bit okoli 100.
Odločit se pa moraš a hočeš da skuter gre ali da skuter malo porabi. Ker oboje skupaj boš bol težko dosegel. Pa po možnosti daj gor potem kaki mal bol odprti izpuh, da bo to lepo delovalo. Sem imel DR EVO in GP, pa je razlika z Yasuni R-jem pri večjih obratih kar očitna...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
avion
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.05. 2009, 11:57
Prispevkov: 89

PrispevekObjavljeno: 05 Avg 2012 12:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Rokzilla je napisal/a:
Zdaj odvisno koliko ima tvoja original gred in ležaji prevoženih kilometrov. Če se ta številka vrti okoli 10k ali preko, potem je pametno da to počasi menjaš, da ne zjebeš ležajev in bo vse samo še slabše.

Tud jaz mam zelo dobre izkušnje z DR EVO cilindrom, tako da mislim da z nakupom tega ne boš imel kaj zgubit. Fergazerja ti ne bo treba menjati, končna bo oziroma z pravilno nastavitvijo bi morala bit okoli 100.
Odločit se pa moraš a hočeš da skuter gre ali da skuter malo porabi. Ker oboje skupaj boš bol težko dosegel. Pa po možnosti daj gor potem kaki mal bol odprti izpuh, da bo to lepo delovalo. Sem imel DR EVO in GP, pa je razlika z Yasuni R-jem pri večjih obratih kar očitna...


Aha, Dr. Evo. A to imaš v mislih tole: http://www.skuterist.si/index.aspx?source=katalog&nadgrupa=10&grupa=101&id=DR00091

Praviš, da bi bila končna 100km/h. To realna. Ker pri meni je 100km/h po števcu že sedaj, kar je realno nekje 90km/h. Se pravi razlika ni ne vem kako velika. Bodo pospeški dosti boljši?
Jah skuter še nima 10k km, samo glede na to, kako hitro jih delam, bo to kar hitro, tako da bi bilo verjetno res dobro menjati gred. Je to zakomplicirano. Ali lahko to sam naredim, al je zapleteno?
Predlagaš, tudi menjavo izpuha? Sam jest sem s GP-jem zadovoljen ravno zaradi tega, ker ni tako glasen. Pri meni je najpomembnejše da ni glasen, ker nočem izzivat policajev. A obstaja kak bolj odprt izpu ki ni pretirano glasen?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rokzilla
scooter gynecology
scooter gynecology


Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07
Prispevkov: 1347
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 05 Avg 2012 12:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To je ta ja.
Pospeški bojo dosti boljši, ko boš mel kit gor boš tako ali tako občutil razliko med originalnim cilindrom...
Če gredi nisi menjal ti priporočam da to narediš z nekom, ki se dokaj spozna na to, da ne boš kaj sfučkal na začetku... Izpuha ti ni nujno menjat, ampak GP ni optimalna izbira za ta cilinder, pri večji hitrosti se občuti, da je prezaprt izpuh. Pri večji kubikaži bo vsak izpuh postal glasnejši, pa neglede na to kater je. Yasuniji niti niso tako glasni no, more bit vse zategjeno in dovolj volne naklačene v dušilcu pa se ad zdržat... Naprimer moj GP je na DR EVO bil skoraj tako glasen kot Yasuni, ki ga imam zdaj.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 06 Avg 2012 09:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

yasuni r si umisli ker je dosti bolj tih kot gp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 06 Avg 2012 09:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Preden karkoli narediš montiraj večji hladilnik, ki se bo poznal tudi na 50ccm . Nižja temperatura motorja bo pripomogla tudi k večji moči , oziroma manjši izgubi moči. V kombinaciji z 70ccm z večjim hladilnikom pa bo to še boljše. GP izpuh dela dobro tudi na 70ccm seveda na visokih ne bo nikol šel kot kateri bolj odprt izpuh vendar bo pa od 0 do končne hitrosti bistveno bolje šel od odprtega izpuha ( STESTIRANO). Z GP izpuhom imaš navor skozi celotno delovanje, z ZXom ali čim bolj odprtim se moč in navor vzdigneta kakih 2000 obratov višje kar pomeni več obratov, večja poraba, večja obremenitev ležajev, večja obraba delov.

Jaz bi na tvojem mestu najprej dal većji hladilnik saj t eprid ebistveno manj kot cilinder. V novega runerja gre hladilnik od aprilije SR seveda z prilagojenimi nosilci ki jih narediš lahko sam iz pločevine ali aluminija kakim vijakom in matico.
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
avion
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.05. 2009, 11:57
Prispevkov: 89

PrispevekObjavljeno: 06 Avg 2012 10:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

italia1 je napisal/a:
Preden karkoli narediš montiraj večji hladilnik, ki se bo poznal tudi na 50ccm . Nižja temperatura motorja bo pripomogla tudi k večji moči , oziroma manjši izgubi moči. V kombinaciji z 70ccm z večjim hladilnikom pa bo to še boljše. GP izpuh dela dobro tudi na 70ccm seveda na visokih ne bo nikol šel kot kateri bolj odprt izpuh vendar bo pa od 0 do končne hitrosti bistveno bolje šel od odprtega izpuha ( STESTIRANO). Z GP izpuhom imaš navor skozi celotno delovanje, z ZXom ali čim bolj odprtim se moč in navor vzdigneta kakih 2000 obratov višje kar pomeni več obratov, večja poraba, večja obremenitev ležajev, večja obraba delov.

Jaz bi na tvojem mestu najprej dal većji hladilnik saj t eprid ebistveno manj kot cilinder. V novega runerja gre hladilnik od aprilije SR seveda z prilagojenimi nosilci ki jih narediš lahko sam iz pločevine ali aluminija kakim vijakom in matico.

Italia1 zanimivo razmišljanje. O menjavi hladilnika nisem nikoli razmišljal. Ravno včeraj, sem se v najhujši vročini vozil od Dragonje čez Šmarski klanec in potem še čez Črni kal, skoz do konca gas, pa indikator temperature nikoli ni kazal čez polovico.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rokzilla
scooter gynecology
scooter gynecology


Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07
Prispevkov: 1347
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 06 Avg 2012 11:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Imam gor kiler od aprilije, in moram povedat da edino kar je treba, je treba nosilce malo zabit v drugi kot, in gre notri čisto lepo. Ni treba variti nosilcev ali kaj druga, malo moraš sicer ustvarjati z vezicami, ampak ni tak problem.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 06 Avg 2012 13:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ko ti na inštrumentu kaže na polivici gretje mašien provaj se dotaknit cilindra če si upaš vesel to bi moral bit med 70 in 80 stopinj. Z večjim hladilnikom boš pa temperaturo zbil minimalno za 10 stopinj.

ČE hočeš top potem poišči hladilnik od runerja 200 4t nov modle kot tvoj. Paše brez problemov
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu