Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
dio Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2012, 08:56 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 19 Avg 2012 09:07 Naslov sporočila: speedfight 2 -100ccm tunning |
|
|
Pozdravljeni, sem popolnoma nov na forumu ,zato nimam pojma ;-) malo sem že iskal pa ne najdem nič za omenjeni skuter v glavnem obstaja tunning za 5o ccm skuterje.
mene zanima namreč kako bi malo povečal pospeške oz. končno hitrost na mojem skuterju saj gre zdaj samo 90-95 kar se mi zdi zelo švoh za to kubikažo ...kakšne valjčke ,...vzmeti ,...mogoče izpuh ,.??? a imate kakšne izkušnje?? no naj povem da ne rabim veliko tam do ene 110 bi blo kar dovolj da gre tud kakšen km manj me nebi zmotil če bo zaradi tega vzdržljivost daljša :-).
vem da vas je tukaj kar nekaj "mojstrov" in upam da se kdo najde ki mi napiše kakšen pameten predlog .
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 19 Avg 2012 09:53 Naslov sporočila: |
|
|
variator malossi, večji uplinjač vsaj 21mm ustrezne karbonske lamele in morda znižat malo glavo. seved abi bilo tudi cilinder za kaj na izi potikat. 1 mm naredi lahko ogromno razliko.
Izpuh daj nekaj da nima katalizatorja, ker športnega istak ne boš dajal gor ker res nima pomena. _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dio Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2012, 08:56 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 19 Avg 2012 19:48 Naslov sporočila: |
|
|
Italia1 hvala za odgovor lonec bom zihr po šivih odprl pa da vidim če je kaj za odstranit;-) ,..kaj pa ostale stvari ,.uplinjač ,..karbonske lamele???,variator ,..kaj ni fora sam v valjčkih?? do kje je sploh smiselno navijat ? ,.pa tudi stroški po mojem niso glih zanemarljivi??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 19 Avg 2012 21:49 Naslov sporočila: |
|
|
če se spravljaš nekaj predelovat ne mislit d abo šlo to z 000 €€€€ pozabi. original deli pridejo do določene meje.. Če pa že štartaš tako potme pozabi vse skup in s evozi tako kot gre sedaj _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dio Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2012, 08:56 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 20 Avg 2012 14:16 Naslov sporočila: |
|
|
italia1 je napisal/a: | če se spravljaš nekaj predelovat ne mislit d abo šlo to z 000 €€€€ pozabi. original deli pridejo do določene meje.. Če pa že štartaš tako potme pozabi vse skup in s evozi tako kot gre sedaj |
ma neeee nisem mislil zastonj,..vem da se brez nič se ne da nič . malo bi pa vseeno rad izkoristil te kubike ,ok ,..ne bi rad glih glave brusil in šel v neke orto predelave ,..ok uplinjač zamenjam ,..ne vem morda variator ,...in če je potrebno morda še sklopko,...samo ne vem kaj in koliko bi s tem pridobil ,jah no pa auspuh morda odprt ,...ne vem no zato pa vas sprašujem ,..vse ki imate izkušnje ,..šraufat mi ni problem ,..sam ne vem kaj gor dat. ,...j. ga sem še stara šola ko smo še tomose na polno šraufal ;-)) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 20 Avg 2012 14:47 Naslov sporočila: |
|
|
če ne boš cilindra tikal ne bo dosti sprememb. z izpuhom pa prav tkao en boš veliko pridobil. osredotoči se spravit moč na zadnje kolo _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dio Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2012, 08:56 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 20 Avg 2012 16:33 Naslov sporočila: |
|
|
italia1 je napisal/a: | če ne boš cilindra tikal ne bo dosti sprememb. z izpuhom pa prav tkao en boš veliko pridobil. osredotoči se spravit moč na zadnje kolo |
daj povej kaj si mislil s tistim 1mm cilinder na izi potikat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 20 Avg 2012 18:00 Naslov sporočila: |
|
|
Najprej daš cilinder v ''fazo'' sepravi ga podložiš toliko da se vsi kanali popolnoma odprejo ko je bat v najnižji točki, potem pa izmeriš squish(razdalja med batom v najvišji točki in glavo) in poračunaš koliko imaš prevelik squish, potem razliko odšteješ in postružiš cilinder za tist milimeter al kolko je pač preveč da dobiš željen squish in s tem motor boljše laufa, ima večjo moč. _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dio Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2012, 08:56 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 28 Avg 2012 09:01 Naslov sporočila: |
|
|
ok hvala za odgovor ,to pomen glavo znizat.kter uplinjac pa je original sploh gor pr 100 tki? kaj ce bi dal vecjega kot 21? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dio Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2012, 08:56 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 28 Avg 2012 09:14 Naslov sporočila: |
|
|
ok hvala za odgovor ,to pomen glavo znizat.kter uplinjac pa je original sploh gor pr 100 tki? kaj ce bi dal vecjega kot 21? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 28 Avg 2012 14:22 Naslov sporočila: |
|
|
opisano ne pomeni znižat glavo. AH zakaj se ljudje ki nimajo pojma o osnovah mehanike spravljalo delat take posege??? _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dio Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2012, 08:56 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 28 Avg 2012 14:31 Naslov sporočila: |
|
|
no to niso glih osnove mehanike saj vidim da je friziranje skuterjev specifika in se malo drugace posega,nenazadnje so tudi drugacni deli,ampal ok saj.forum je mamenjen tudi temu ce se vam da ukvarjat s takimi ki pac nimamo glih izkusenj friziranja na skutetjih |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dio Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2012, 08:56 Prispevkov: 9
|
Objavljeno: 28 Avg 2012 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
se vprasanje, a bi kaj pridobil ce bi ventil v cilindru zamenjal s karbonskim? najprej pa bom narocil izpuh technigas,...postopoma pocas pa bo ,tikanje cilindra ostane cist za na konc. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|