forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Runner 2008 zamenjava cilindra

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
avion
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.05. 2009, 11:57
Prispevkov: 89

PrispevekObjavljeno: 19 Okt 2012 22:35    Naslov sporočila: Runner 2008 zamenjava cilindra Odgovori s citatom

Pozdravljeni,
Verjamem, da je bilo to že marsikje zapisano, pa vendar potrebujem samo nekaj kratkih navodil. V naslednjih dneh se bom lotil menjave cilindra. Kupil sem Polini Sport 68ccm. Cilinder sem načeloma že izvajal vendar na Piaggio Typhoon, ki je AC.
Na kaj morem biti pri Runnerju pozoren. Kolikor sem gledal, bom odklopil tisto cevko za vodno hlajenje in bo ta voda ven stekla. Tu pustim, da kar vse ven steče? Potem zamenjam cilinder, priklopim vse enako nazaj, potem pa na unem čepku pod balanco natočim antifriz. Ali drži?
Na kaj moram biti še pozoren. Ali bom moral valjčke tudi menjat? Sedaj imam gor Leovince GP,malossi Multivar, pa je šlo najbolje z valjčki 5,8g.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 19 Okt 2012 23:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Js ti priporočam, da daš to zamenjati nekomu, ki je to že delal vesel

Drugače pa, prvo vodo ven, potem izpuh dol, zamenjaš cilinder(nepozabit z oljem namazat), nalijes antifriz(in ne vodo!, ker ti bo drugace slej ali prej vodna pumpa spustila), se prepricas da vse tesni, zamenjas dizo v uplinjacu ( nekje 78), spustis zrak iz hladilnega sistema(to naredis na glavi), to je to.

Ce si iz okolice celja ti lahko pomagam mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
avion
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.05. 2009, 11:57
Prispevkov: 89

PrispevekObjavljeno: 20 Okt 2012 07:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Benozilla,
Hvala zi za pomoč. Men je skuter hobi, drugače imam drug primarni prevoz. In zarad tega se vsega kar se lotim, lotim sam. Serviser ne pride v pošte (razen, če sam ne znam več naprej). Kar si napisal, mi je vvečina znana, ker kot sem rekel, sem to že delal na AC Piaggio Typhoonu. Kar nisem povsem prepričan, da vem kako se narediti je stisniti zrak iz hladilnega sistema. Kako konkretno se to naredi?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 20 Okt 2012 07:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nisem imel v mislih serviserja mežik

Zrak spustis tako ven, da na glavi od cilindra (po tem ko si nalil antifriz in se prepričal da vse tesni) odvijes objemko na cevi in malo pomigas sem in tja. Slisal bos kako ven uhaja zrak, in ko pritece tekocina, privijes objemko nazaj. Vzges motor, puatis prizganega da se cilinder zagreje in to naredis ponovno vesel
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
GRunner46
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 21.05. 2012, 16:37
Prispevkov: 20
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 20 Okt 2012 07:59    Naslov sporočila: .. Odgovori s citatom

Diza 78 je malo prevelika, 72 bo čisto zadoščala..Samo pazi da neboš varovalo sornika pozabil notri dat,pa cilinder od znotraj namaži z oljem ali pa vsaj batne obročke pa glej še pol da nebo na kakšnem tesnilu kje voda spuščala..Pa zrak ven spusti ko boš antifriz nalil, da ti nebo tesnila na glavi skurlo. Pa valčke zaenkrat pusti takšni kot so.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
avion
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.05. 2009, 11:57
Prispevkov: 89

PrispevekObjavljeno: 20 Okt 2012 10:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ok super. To z zrakom, mi je sedaj jasno. Dizo imam trenutno noter 65 (original je bila 53), pa sem mislil, kar s tem startat. Če se bo izkazalo, da je premalo, jo pa zamenjam.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
avion
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.05. 2009, 11:57
Prispevkov: 89

PrispevekObjavljeno: 22 Okt 2012 08:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Včeraj sem sicer pozno prišel domou ampak sem se vseeno lotil menjave. Star cilinder sem dol vzel. Potem mi je zmanjkalo časa, predvsem pa nisem prepričan da vem kako dobiti dol tisto varnostno zaponko pri batu (tam kjer je bat priklopljen na ojnico). Kolikor imam jaz izkušnje od prej je bila tm taka zajedica v katere sem dal špičaste klešče in sem tako prišel do sponke. Kolikor pa sem gledel pri novem batu, tega zatiča sploh ni. Samo navaden krog. Sem tudi probal dat na eni strani not to sponko in jo zdej ne uspek dobit ven, kljub temu da imam bat v rokah. A je kakšna fora? Po drugi strani, bi recimo rekel, da v takem primeru naj bodo te sponke pri takem batu take z zatiči da bi jih s temi kleščami ven dobil, samo jaz sem pa zraven dobil varovalke braz zatičev. Da si lažje predstavljate, prilagam sliko.
Aja pa še to vprašanje: ko sem dajal dol star cilinder mi je pomojem šlo mal hladilne tekočine proti ojnici in gredi. A je to lahko problem?

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 22 Okt 2012 10:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

razumem da ti ej to hobi in veselje vendar , daj ti to raje narest komu ki se spozna. ke rboš v prihodnosti imel več problemov kot koristi.

Si izmeril kaj cilinder koliko so koti koliko je squish koliko je kompresija???
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
avion
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.05. 2009, 11:57
Prispevkov: 89

PrispevekObjavljeno: 22 Okt 2012 10:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Italia1,
Ne nisem nič meril, ker naj bi Polini Sport lepo pasal na mojo Gilero. Sem pa dobil cilinder, bat in vse ostalo v kompletu, tako ne vidim razloga, zakaj bi meril, sej če je narejeno za skupaj, zakaj bi potem preverjal?

Vseeno bi prosil za odgovor predvsem na vprašanje glede hladilne tekočine, ki je mogoče prišla notr v gred. Ali je to lahko problem? Kaj mi je narediti?
lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RUNNER
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.04. 2011, 10:35
Prispevkov: 129

PrispevekObjavljeno: 22 Okt 2012 16:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kar ti bo naredilo je to da ti bo na zacetku dokler bo voda se notri tezje uzgal in malo vec kadil,to je to....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
avion
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.05. 2009, 11:57
Prispevkov: 89

PrispevekObjavljeno: 22 Okt 2012 22:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No tko, pa sem končal. Z veseljem sporočam, da je za menoj tudi že nekaj prevoženih kilometrov z novim cilindrom. Prvi vtis je predvsem to, da ni potrebno več tako visokih obratov, da se z neko hitrostjo voziš.
Glede na to, da ni dobro novega bata, cilindra tok priganjat, tega nisem ravno počel, vseeno pa sem po eni ravnini, kjer probavam sprobal in je 100 (po števcu nabral) po približno pol manj metrov kot ponavadi. Potem sem nehal, vendar sem imel občutek, da bi se še zvrtel.
Danes mi je šlo kar vse po maslu. Vsaj mislim, da (še vedno mi lahko jutri zariba). Tudi tisto hladilno sem dobil ven. Sem enostavno dvignil zadnji konec skuterja in je stekla ven. Potem sem se še največ zafrkaval s samo menjavo bata in pa s tem, da sem tisto varovalko dobil noter. Tm res rabiš dobre živce in pa seveda prakso, ki jo pri meni primankuje. Ni mi pa povsem jasno tisto, ko ste rekli, da je potrebno zrak ven sputit. Najprej sem to probal, po sam nekaj minutnem zagonu pod štandgasom, takrat iz une debele cevi ni sploh nič priteklo. Potem kasneje, ko sem se pa dlje časa vozil je pa takoj voda ven pritekla. Tko da smatram, da je to ok.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu