forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Malossi valjčki, filter
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Matic386
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.06. 2008, 23:05
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: 23 Jun 2008 23:17    Naslov sporočila: Malossi valjčki, filter Odgovori s citatom

jaz mam SF2 pa sem hoto valčke menjat za malo lažje (5g) vzel sn jih od malossija (http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/MALOSSI-SCOOTER-RACE-ROLLERS-1-1052.aspx)
in ko sem jih dal not, skuter ni potegno nič, ko bi pol mogo bol potegnit, pa tud nikam ni šou, je šou max 40km/h, ko je z originalnimi valčki šou 60km/h zaj pa nwm kaj je pa nwm kake kupit??? mi lahko da gdo bol podrobno analizo? aja pa še to obrati so bli isti z totimi malossi valjčki ko z originalnimi, čisto isti. rekli so mi tud, da je lahko zaradi oblike valčkov to, ker so res malo "čudni" noter majo iz aluminija sredico, da uravnava težo, toti originalni v SF2 pa majo medeninasto pa nwm mogoče je v tem razlika nor , če gdo ve naj mi pove prosim kaj zaj naret.

Mam tut od malossija filter pa tud ne gre lepo z njim, ker skuter crkuje ko pride tak do 6000 rpm in če grem v hrib z njim mi bo crkno tak da ni vreji, en mi je reko da bi blo treba dizo menjat zaj pa nwm če je to res, če je kak dizo menjat, mam originalni uplinjač od SF2. je možno rešit toti problem z filtrom tudi brez kakega menjavanja dize al pa fergazerja?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
F4rXiiii^
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56
Prispevkov: 1307

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2008 08:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ka je z valčki nevem, nisem kak expert...
Filter te pa je***, ker maš na org cilindru in frgazarju in dobi preveč zraka.. vesel
Vsak ti reče, da na org cyl nesmeš dajat filtra.. mežik

Za valčke pa nej kdo drug k jz ..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Jan1111
Gost





PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2008 08:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ne mi rečt sam ti si na komplet original menju valčke? kladivo kladivo kladivo pa filter?
Nazaj na vrh
Matic386
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.06. 2008, 23:05
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2008 08:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja valčke sem menjo ja na originalu, filter pa tut, ker sem ga dobo od enega, ko ga ni več rabo ker njemu tut ni šou gor, zaj pa skuter prodaja, pa mi je filter dal. No vglavnem nič ne paše, sej za filter se mi je zdelo da nebo šlo, samo za valčke pa sem bil presenečen da ne grejo žalosten
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
qwerty
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34
Prispevkov: 1037
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2008 09:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jz mam tut na sonicu sam sklopko novo pa 4.3g valjčke pa šport filter in 83 dizo pa gre ok oz. preveč zloben
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jan1111
Gost





PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2008 09:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

glej z valčki nauš nč naredu razn če boš šele izpuh menju.

original skutr je optimalno naštelan. in čim neboš menju izpuha ampak samo valčke z lažjimi si boš končno manjšu to je čist logično. dokler ne mnjaš izpuha dej original valčke nazaj
Nazaj na vrh
qwerty
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34
Prispevkov: 1037
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2008 09:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

auspuh sm original odprl in pol kar je sraja not vn potegno... z 6.2g orig. mi pa nikamor ne gre... cel lame motor ne
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jan1111
Gost





PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2008 09:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja no pol dej 5.5. je razlika med 5.5 pa 5 in to kr velka pa z 6 probi in tko naprej
Nazaj na vrh
qwerty
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34
Prispevkov: 1037
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2008 10:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

zkaj če zdej pipa in gate trga zloben
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Matic386
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.06. 2008, 23:05
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2008 10:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No kaj ve gdo kaj zaj je najbolše naret, zaj bom še šol kupit ene druge valčke, ko so po seestavi in materialih bol podobni originalnim, samo nekaj lažji. Pa bom pol vido kak bo, kaj ma mogoče to tud kaj veze z fedrami pri sklopki? pa se splača fedre tudi kake druge dat no al ne?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Matic386
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.06. 2008, 23:05
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2008 11:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jan111 končne nebom meu nič majnše zato ker sem tut cdi enoto menjo za bolšo, da mi spusti obrate na več kot 8000rpm, torej od 8000 in dalje. Zato zaj menjavam valčke ker z originalnimi mi gre čisto isto z to novo cdi enoto, če pa dam lažje valčke, bo bol potegno in šol bo isto al pa še več, ker bo cdi enota spustla skozi več obratov, vsaj tak so mi rekli eni ko se reko da ni efekta od te cdi enote
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ryan_atwood
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 31.03. 2008, 19:56
Prispevkov: 203

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2008 12:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

matic368.....
tine zastopiš da se valjčke menja če menjaš auspuh al pa vario al sklopko......če pa maš vse original pa pusti original valjčke............pa fedre se menjavajo isto ko valjčki če si kaj kupiš ko je boljše ko original.........
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jan1111
Gost





PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2008 13:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Matic386 je napisal/a:
jan111 končne nebom meu nič majnše zato ker sem tut cdi enoto menjo za bolšo, da mi spusti obrate na več kot 8000rpm, torej od 8000 in dalje. Zato zaj menjavam valčke ker z originalnimi mi gre čisto isto z to novo cdi enoto, če pa dam lažje valčke, bo bol potegno in šol bo isto al pa še več, ker bo cdi enota spustla skozi več obratov, vsaj tak so mi rekli eni ko se reko da ni efekta od te cdi enote

ti menji cdi pa boš vidu da nebo nič bolš. enih stvari preprosto nerazumeš tko da ti priporočam čimprej nehi šraufat predn si use zjebeš kot zdej delaš.
Nazaj na vrh
ryan_atwood
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 31.03. 2008, 19:56
Prispevkov: 203

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2008 13:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

popravlajm :se strinjam z Jan1111

Nazadnje urejal/a ryan_atwood 24 Jun 2008 18:31; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Hamster
sir captain slow
sir captain slow


Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30
Prispevkov: 3340
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 24 Jun 2008 14:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

off: pa še par 1 si pozabu napisat zloben
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu