Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 13 Sep 2012 17:43 Naslov sporočila: Black Peu & SR 180 |
|
|
You... Jaz sem še tu Pa moj nov pugi.
Hja kaj naj rečem, malo vam ga hočem predstavit, ni nič kaj ekstra, skoraj čisto orginal, nič kaj styling dodatkov, skratka za vsak dan... Ampak so pa plani
Peugeot speedfight 2, letnik 2004 s 4720 prevoženimi km.
Mašina je org kompletna generalno obnovljena.
Plastike niso spremenjene, razen pobarvane na novo.
Pobarvan je na novo bil tudi okvir.
Zamenjani so bili vsi vijaki ter vse matice.
Kmalu pride tudi nova plastika na krmilu, nekaj malo dodatkov in pa v bližnji prihodnosti želim imeti Leovincija GP-ja.
To je to, nekaj slik sem naredil, bodo drugič bolše, ko bo bolše vreme in ko bom fotkal z digitalcem
_________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska
Nazadnje urejal/a buco 13 Jan 2013 23:35; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 13 Sep 2012 18:44 Naslov sporočila: |
|
|
Glej ga zgubljenega bucota! Lepo da še živiš, pugi pa je tudi lep. Sam veš kak je... pugi pač _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
vrezac Stopnja:
Pridružen/-a: 31.08. 2012, 15:05 Prispevkov: 97
|
Objavljeno: 13 Sep 2012 19:09 Naslov sporočila: |
|
|
Zelo lep speedfight in pa želim veliko varnih km |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 15 Sep 2012 17:26 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | Glej ga zgubljenega bucota! Lepo da še živiš, pugi pa je tudi lep. Sam veš kak je... pugi pač |
Živim živim, čeprav bol bogo
Pugi pa vem kako je Pri meni vedno nepremagljiv hehe. _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 20 Sep 2012 18:17 Naslov sporočila: |
|
|
Evo ga Ni glih GP... je pa ZX in hvaga Gregor
Sedaj še samo palstike okoli belance ter par malenkosti in je to to
_________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vrezac Stopnja:
Pridružen/-a: 31.08. 2012, 15:05 Prispevkov: 97
|
Objavljeno: 20 Sep 2012 18:22 Naslov sporočila: |
|
|
Meni je v prvem postu na zadnji sliki tisti avto ful všeč yugo rulz
In kam je šla pohodna na pugiju? ;o |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 20 Sep 2012 18:42 Naslov sporočila: |
|
|
Dol, da se počisti kot se spodobi
Yugo je pa dans dobo nov izpuh, čaka še ga mala operacija, treba dobit še zadno šipo in desna vrata, da ga popravimo, ko so ga pri kolegu na dvorišču z traktorom zahaklali... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 13 Jan 2013 23:35 Naslov sporočila: |
|
|
V izdelavi...
Aprilia SR 180cc LC - osnova DiTech, letnik 2002
_________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 14 Jan 2013 15:23 Naslov sporočila: |
|
|
To mas od 50ke okvir? Al od 150?
Off: keri avto mas zadi to? _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 14 Jan 2013 22:16 Naslov sporočila: |
|
|
50-ka je bla to včasih ja Saj samo ena ditech obstaja heh
Od zadaj se pa dela porsche 924 za oldtimer raly dirke... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
djkoprivc Stopnja:
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 01:41 Prispevkov: 499 Kraj: Šentjanž
|
Objavljeno: 16 Jan 2013 16:46 Naslov sporočila: |
|
|
to bo sigurno sekalo _________________ Racing speedy <3
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 28 Jan 2013 00:50 Naslov sporočila: |
|
|
Šajna se šajna
Mogoče eno vprašanje za vas z izkušnjami, preden grem v nabavo na blef... Obrnil sem vsa navodila, v pričakovanju, da bi vsaj omenili kje kaj, koliko gramski valčki so kaj priporočljivi ter katera trdota federc v sklopki za dokaj dobro delovanje ? Kolik osem videl, uporabnik Firefox ima montiranega, mogoče bo mi od znal pomagat...
Drugače pa gre počasi proti koncu in še malo pa bo vžig in testna vožnja _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 28 Jan 2013 08:23 Naslov sporočila: |
|
|
original povratna, zelene fedrce malossi na sklopko, valčke 12,5g če imaš malossi varimat. vse je odvisno od tipa glave in velikosti uplinjača _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 28 Jan 2013 12:28 Naslov sporočila: |
|
|
Imam malossi glavo, squish 1mm, ferg je pa 22mm dellorto, malenkost večji kot org. Variomat je zaenkrat še org. _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 29 Jan 2013 21:39 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko ti edino povem kaj imam gor pa kako deluje, ostalo pa probavat...
Trenutno mam
- Malossi variomat z 10,5g valčki (ker je org. mašina - slaba pretočnost, slab sqush,itd... pač rabi tako nizke),
- poleg tega imam org. povratno (najbolj odziven motor),
- sklopko imam Malossi z rdečimi fedrci (štartni obrati so enaki kot če imaš org. sklopko in zelene fedrce)
- Pa vrjetno bi oba potrebovala vsaj 25 frgazar za te "strojčke"... (zaloga je, le gor ni... )
Motor štarta tam okoli 3500-3800rpm, ko pa se vrti na max ima obrate okoli 9100rpm... Seveda po obratomeru...
Ker pa na žalost sem postavil ta motor na stranski tir (zaradi Zip SP-ja), nisem še utegnu menat glave, gredi, cilindra itd... Čeprav so stvari vse na zalogi...
Poleg tega se lahko obrneš za osnovni set-up na "italia1", ker pa tudi on ne ve vsega (pač vsak motor potrebuje svoj set-up in če ne sprobaš fizično ne moreš vedeti)...
Upam da pomaga kej... Seveda pa se tudi jaz še učim in sprobavam... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|