forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Probelm fregazerja prosim pomoc.

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
unknownMAN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.07. 2011, 01:28
Prispevkov: 20

PrispevekObjavljeno: 13 Jun 2013 14:27    Naslov sporočila: Probelm fregazerja prosim pomoc. Odgovori s citatom

Živjo,

Imam dellortho phbe 21 mm in nanjem športni filter stage 6.
Probem je pri tem, da mi benzin ter olje odtekata po filtro odzadaj dol, pol pa celi dekl masten,.. -,-
Diza je 92 in mam 70cc kit.
Mešanco si sam delam in je 3%.
Fregazer je vodoravno pritrjen na koleno.
V čem bi lahko bil problem ?


Prosim za odgovor, ker bi rad rešil ta problem vesel
Hvala v naprej.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 13 Jun 2013 15:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

več polagat ovinke v tisto smer da bo ferg bol pokonc, js ne vidim druge moznosti nasmejan

drugač maš pa narobe naštelan ferg oz. prevlko dizo.
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
unknownMAN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.07. 2011, 01:28
Prispevkov: 20

PrispevekObjavljeno: 13 Jun 2013 15:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Benozilla je napisal/a:
več polagat ovinke v tisto smer da bo ferg bol pokonc, js ne vidim druge moznosti nasmejan

drugač maš pa narobe naštelan ferg oz. prevlko dizo.


Hvala za odgovor.

Kako to mislis bolj polagat ovinke ?, vbistvu se zelo nagnem z skuterjem v ovinek, saj sem z org auspohom se škrabal ob cesto ko sem polago ovinke, z laserxprojem pa ni tega problema ter sem dvignil skuter za 15cm .

Ja skuter mal zatrokira ko doseže skoraj polne obrate za kakih 200ms zatrokira pol pa ga pusti v polne obrate.
Naj menjam dizo za kako 90 ?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 14 Jun 2013 16:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hecam se no haha nasmejan

kir cilinder?

manjšo dizo daj pa probi
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
unknownMAN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.07. 2011, 01:28
Prispevkov: 20

PrispevekObjavljeno: 14 Jun 2013 17:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Benozilla je napisal/a:
hecam se no haha nasmejan

kir cilinder?

manjšo dizo daj pa probi


sem najdo problem. Sam kako ga rešit je še problem nasmejan Amm sem vzel dol športni filter pa sem dajo gas in se hlapi benzina tude ven širi benzin v obliki plina (zmešan z zrakom).
In se to pol nabira na flitru, Kaj bi lahko bil problem ?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
memi
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.04. 2010, 12:12
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 14 Jun 2013 19:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Benozilla je napisal/a:

drugač maš pa narobe naštelan ferg oz. prevlko dizo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
unknownMAN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.07. 2011, 01:28
Prispevkov: 20

PrispevekObjavljeno: 14 Jun 2013 23:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

memi je napisal/a:
Benozilla je napisal/a:

drugač maš pa narobe naštelan ferg oz. prevlko dizo.


Not mam 88 dizo, kok bi pa pol naj dal ? kaj predlagaš

Pa z dizo 88 ne vleče kot bi mogel bolj moooooo dela ko stisneš gas spolne.
Bral sem da bi tu nekje mogla biiti optimalna. Nisem neki specialist v tem vedar v vse kar sem prebral na forumih je nekje okoli 90 optimalna diza za 70 cc cilindre z večjim vplinjačem in špornim izpuhom.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
memi
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.04. 2010, 12:12
Prispevkov: 83

PrispevekObjavljeno: 15 Jun 2013 05:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja odvisno od cilindra.. katerega maš? ker ni sam en 70ccm vesel
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
unknownMAN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.07. 2011, 01:28
Prispevkov: 20

PrispevekObjavljeno: 15 Jun 2013 11:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

memi je napisal/a:
Ja odvisno od cilindra.. katerega maš? ker ni sam en 70ccm vesel


mam pa motoforce 68cc nasmejan
Katero dizo predlagaš da odpravim problem ? glih zj se spravljam šraufat jezik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
MetalMulishaSkuterist
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 16.10. 2010, 20:52
Prispevkov: 94
Kraj: Kunigunda

PrispevekObjavljeno: 17 Jun 2013 18:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

unknownMAN je napisal/a:
memi je napisal/a:
Ja odvisno od cilindra.. katerega maš? ker ni sam en 70ccm vesel


mam pa motoforce 68cc nasmejan
Katero dizo predlagaš da odpravim problem ? glih zj se spravljam šraufat jezik


Jst mam polini sport 70, dellorto 19 z dizo 80, yasuni r izpuh , e15 malossi filter, pa je svečka čokoladna. prej sem mel pa dellorto 21 z dizo 82 in polini evo filter. moraš probavat dokler ni svečka rjava oz. čokoladna brez sledi mešance oz. goriva.

pol še maš pa iglo k jo lahko prestaviš na 4 različne nivoje

pa motor mi vžge v prvem poskusu brez ročnega čoka, čeprav je namontiran.

če ti to kaj pomaga, drgač pa velik uspeha pri nastavitvi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
unknownMAN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.07. 2011, 01:28
Prispevkov: 20

PrispevekObjavljeno: 19 Jun 2013 15:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

MetalMulishaSkuterist je napisal/a:
unknownMAN je napisal/a:
memi je napisal/a:
Ja odvisno od cilindra.. katerega maš? ker ni sam en 70ccm vesel


mam pa motoforce 68cc nasmejan
Katero dizo predlagaš da odpravim problem ? glih zj se spravljam šraufat jezik


Jst mam polini sport 70, dellorto 19 z dizo 80, yasuni r izpuh , e15 malossi filter, pa je svečka čokoladna. prej sem mel pa dellorto 21 z dizo 82 in polini evo filter. moraš probavat dokler ni svečka rjava oz. čokoladna brez sledi mešance oz. goriva.

pol še maš pa iglo k jo lahko prestaviš na 4 različne nivoje

pa motor mi vžge v prvem poskusu brez ročnega čoka, čeprav je namontiran.

če ti to kaj pomaga, drgač pa velik uspeha pri nastavitvi



Hvala za odgovor, po par odprtih temah, ki sem jih odprl se končno dobil odgovor kot sem ga rabil, zj vem da se diza mora gibati nekje med 80-83. Prej sem mel dizo 92 not pa sem mislo da se nekje tu giblje, zj pa mam 85 pa dela veliko bolje, le še mogoče mal prevelika ker mi skuter trokira pri speljevanju.

Eno vprašanje je mogoče to probelm v preveliki dizi, skuter v malih obratih (šangasu) dam napolne gas hitro pa dela moooo oz duši ga. Ko pa dam rahlo gas da mal se zavrti pol pa bres problema dam napolno gas ?

LP matej
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2013 07:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

to je problem v igli ker je prevec spuscena
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
unknownMAN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.07. 2011, 01:28
Prispevkov: 20

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2013 15:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Benozilla je napisal/a:
to je problem v igli ker je prevec spuscena


Hmm ko sem pa zrak odprle za 3 tobrate ven (1.5+3) pa ga več ni morilo na začetku nič. Mogoče je še prevelka diza (85) ali si 100% da je igla preveč spuščena ?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu