Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
marko8787 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.05. 2012, 15:45 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 24 Maj 2012 16:56 Naslov sporočila: Pomoč pri predelavi AEROXA |
|
|
Prosim za pomoč pri predelavi mojega aeroxa
Zaenkrat sem menjal izpušni lonec Leovince ZX-R,Varjomat TOP PERFORMANCE-set,bela povratna malossi,valcke mam 4,7g,v sklopki pa so rumeni fedrcki od leovince-a.Vse ostalo je original,Motor gre okoli 90 po števcu izmerjenih realnih nekje 75
Zdej me pa zanima kasen kit dam ze na to obstojeco predelavo da bo ta varjomat pa auspuh OK.menjov bi pa se sklopko, zvon sklopke,vodno pumpo.Pa kašen upljinjač naj dam gor mal nasvetov al pa linkov prosim!!!
Hvala za odgovore |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 24 Maj 2012 16:58 Naslov sporočila: |
|
|
TOP variomat je za v smeti, umisli si Malossi Multivarja pa bo vredu za kakšnega DRja ali kaj podobno
cilindri ti pridejo v poštev
DR Evo
Malossi sport
Polini sport
stage6 street race
itd..
uplinjač pa 17,5 diza nekje 78-80 pa si zmagal _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko8787 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.05. 2012, 15:45 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 24 Maj 2012 17:01 Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj za v smeti dav sm 70e zdej je pa za v smeti a ne bo vredu za predelavo 70ccm |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 24 Maj 2012 17:03 Naslov sporočila: |
|
|
za 70cc ne bo vredu, verjemi iz lastnih izkušenj ti govorim, multivarja gor pa bo _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 25 Maj 2012 10:12 Naslov sporočila: |
|
|
Da se tudi z TPR-jem, brezskrbi.
Ti marko pa daj večjo dizo v ferg, drugače bo kmalu konec veselja. Za 17,5 ferg pa ti je že razgrajač vse povedau. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 25 Maj 2012 13:30 Naslov sporočila: |
|
|
jaz pa ti povem, da je multivarja mnogo lažje nastavit kot pa tprja _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko8787 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.05. 2012, 15:45 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 25 Maj 2012 14:14 Naslov sporočila: |
|
|
Svizec kam naj dam vecjo dizo v ta fergl kk ga mam zdej!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 25 Maj 2012 14:53 Naslov sporočila: |
|
|
marko8787 je napisal/a: | Svizec kam naj dam vecjo dizo v ta fergl kk ga mam zdej!!! |
V ta ferg ko ga maš zdaj, ja... 68, ali pa 70. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
veso46 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39 Prispevkov: 565
|
Objavljeno: 25 Maj 2012 14:55 Naslov sporočila: |
|
|
mogoče bi dal lahko še malo lažje valčke |
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko8787 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.05. 2012, 15:45 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 25 Maj 2012 17:36 Naslov sporočila: |
|
|
Valčke mam zdej 4,7g ce dam malo lazje bom zgubil nekaj na končni ane kk zmesta kar dobr spelje!!se pravi svizec da v ta forg.kk je zdej gor 12.5 dam vecjo dizo not pa bom moral pol kej nstelat zrak!!
Aja pa svizec zakaj bo kmal konc veselja!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 25 Maj 2012 19:52 Naslov sporočila: |
|
|
Zato ker se ti bo vseskup pregrelo pa zaribalo...
mja, bo treba verjetno se tudi z zrakom malo poigrat. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko8787 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.05. 2012, 15:45 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 25 Maj 2012 21:12 Naslov sporočila: |
|
|
Ne zastopim zakaj bi se ce je vse original pregreval pa zaribal kaj pregreval sej hlajenje mi dela tko kk mora!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 25 Maj 2012 21:56 Naslov sporočila: |
|
|
Ker si dau sportni auspuh, se motor bolj vrti. Ceprav je vse ostalo original. Zato je treba pravilno nastavit uplinjac. In prvi korak je vecja diza.
jaz sem ti svetovau, ti pa ce mislis da si pametnejsi pa zaradi mene ti ni treba tega naredit... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
marko8787 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.05. 2012, 15:45 Prispevkov: 16
|
Objavljeno: 25 Maj 2012 22:01 Naslov sporočila: |
|
|
Ja sam vprasam bom nasledn tedn dize narocu kasno naj probam glede na mojo predelavo!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 26 Maj 2012 10:27 Naslov sporočila: |
|
|
Tp variomat je preverjeno najboljsi na org cilindru in sport predelavah! Na minarelli se multuvar ob optimalnih nastavitvah lahko skrije. Lahko da ma kdo drugacno mnenje, ampak po mojih izkusnjah in izkusnjah tistih ki znajo stvari nastavit in sprobat na mizi ni bolj primernega variomata. Na piaggio agregatih je druga zgodba, tam je tp katastrofa. _________________ Skuterji
Gume za skuter |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|