Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
djkoprivc Stopnja:
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 01:41 Prispevkov: 499 Kraj: Šentjanž
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 15:53 Naslov sporočila: |
|
|
mravlinc je napisal/a: | Sej variomat najverjetneje bom zamenjav, za izpuh bom pa najprej probal sam odrezat slepo cev. No ja najprej morm dobit en original izpuh, ker nebi rezal cevi na tem edinem, ki ga mam Lohk pol enostavno nazaj montiraš in gre čez tehnični, al pa ko ga prodajaš.
Bomo vidl kk se bo pelal pol, če ne bom pa kešn drug izpuh še dal.
Aja bojč a slučajn veš katera diza paše? Na skuterist.si je ena od Arreche, ter dve od Dellorto (ena je 5mm ena pa 6mm). Katera velikost je? |
Najprej poglej katero imaš notri je številka vgravirana, za velikost pa vzami šubler u roke pa poglej _________________ Racing speedy <3
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mravlinc Stopnja:
Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12 Prispevkov: 234 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
Ja sej lih to ker ne mislim nekaj razstavljat ane...kot prvo se ne spoznam (ampak to niti ni tolk problem se da use naučit ), bolj je problem, ker ni nobenega serviserja blizu, da bi pol vse skup nazaj sestavu če kej zajebem
Seprav bo izkorist boljši, ni mus da bo kej slabo če ne mejnam, kaj pa poraba? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
djkoprivc Stopnja:
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 01:41 Prispevkov: 499 Kraj: Šentjanž
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 16:35 Naslov sporočila: |
|
|
mravlinc je napisal/a: | Ja sej lih to ker ne mislim nekaj razstavljat ane...kot prvo se ne spoznam (ampak to niti ni tolk problem se da use naučit ), bolj je problem, ker ni nobenega serviserja blizu, da bi pol vse skup nazaj sestavu če kej zajebem
Seprav bo izkorist boljši, ni mus da bo kej slabo če ne mejnam, kaj pa poraba? |
sej ko šalčko odšraufaš dol, maš samo eno dizo, na sredi in jo menjaš, potem če kaj muka nastaviš zrak z majhnim šraufkom zraven štandgas vijaka, če pa trokira pa veš da je prevelka diza, pa to naprej, mislim da imaš nekaj tem spodaj kako s fergazer nastavlja
poraba bo mačkeno večja, za izkoristek pa nevem glih, čutu boš če maš izpuh _________________ Racing speedy <3
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mravlinc Stopnja:
Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12 Prispevkov: 234 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 17:30 Naslov sporočila: |
|
|
A pa lih sam pr menjavi izpuha, al se bo poznal tut pri istem izpuhu s odrezano slepo cevjo?
Ej kar se pa tiče tistga šroufka za zrak...kk se ga pravilno nastav? Ker pač sm brav na netu po raznih forumih pa to, da ga zavrtiš v eno stran. Če se obrati povečajo je prav in to ponavljaš, dokler se obrati ne zmanjšajo? Pol pa pač v drugo smer in uloviš zlato sredino A je to prav? Ker to sm probav na mojmu in so obrati naraščal tolk, da je skuter že skor vzletu s tistga stojala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
djkoprivc Stopnja:
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 01:41 Prispevkov: 499 Kraj: Šentjanž
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 17:38 Naslov sporočila: |
|
|
mravlinc je napisal/a: | A pa lih sam pr menjavi izpuha, al se bo poznal tut pri istem izpuhu s odrezano slepo cevjo?
Ej kar se pa tiče tistga šroufka za zrak...kk se ga pravilno nastav? Ker pač sm brav na netu po raznih forumih pa to, da ga zavrtiš v eno stran. Če se obrati povečajo je prav in to ponavljaš, dokler se obrati ne zmanjšajo? Pol pa pač v drugo smer in uloviš zlato sredino A je to prav? Ker to sm probav na mojmu in so obrati naraščal tolk, da je skuter že skor vzletu s tistga stojala |
Ne ker org nima resonance.. tak da kar športnega natakni
tuki sm skopiral nekaj
Vplinjač je naprava, katera meša bencin in zrak ter ga dovaja motorju.
Zrak vstopi skozi zadnji del vplinjača, bencin pa se dovaja preko šob oziroma diz.
Ko zrak vstopi s silovito hitrostjo v vplinjač se pomeša z bencinom ter ustvari na veliko drobnih kapljic bencina, ta pa potuje naprej v cilinder.
Z drugimi besedami povedano se bencin spremeni v plin.
Verjetno se sprašujete zakaj se more vplinit, zakaj ne more bencin tečt v cilinder?
Tisti ki imate vsaj nekaj znanja iz kemije ali pa ste splošno dobro razgledani veste da se tekočine ne stiskajo. To pomeni da če bi bencin prišel v cilinder v tekoči obliki bi stekel navzdol, kar bi povzročilo eksplozijo ter pritisk samo v spodnjem delu cilindra.
Motor bi verjetno zaribal. Ker pa bencin pride v plinastem stanju v cilinder se lahko enakomerno razporedi v kompresijski prostor in najvažneje je to da stisnjeni plini močneje in veliko hitreje eksplodirajo.
2. Nastavlanje vplinjača
Najprej najosnovnejši pojmi:
Dušenje - prevelik dotok zraka v vplinjač
Trokiranje - Premajhen dotok zraka v vplinjač
Simptomi:
Dušenje - Motor ima zelo nizek konstanten zvok - MOOOOOOOOOOOOO OOO
Trokiranje - Motor "pokašljuje"
Torej kot nekateri že veste vplinjač nastavljamo z šobami (dizami), spreminjanje višine igle ter z nastavlanjem dotoka zraka dizi za prosti tek.
Kot prva in najosnovnejša nastavitev je menjava šobe. Z menjavo le te nastavljamo dotok bencina pri polnem plinu, torej pri načinu ki je najpogosteje uporabljen.
Ko dosežemo normalno delovaje motorja, torej da ne trokira in ne duši nastavimo iglo. S spreminjanjem višine igle nastavimo delovanje motorja pri majhnem gasu.
Primer:
Če motor pod pol gasa trokira pomeni da je igla preveč dvignjena, če ga duši pomeni da je preveč spuščena.
Ko nam to uspe nam ostane še nastavlanje dotoka zraka dizi za prosti tek. Nastavimo ga z vijakom ki se nahaja nekje na vplinjaču. Ponavadi je majnši ( Z večjim nastavljamo prosti tek )
Z nastavlanjem dotoka zraka dosežemo umirjen ter konstanten prosti tek. Nastavlanje le tega kombiniramo z nastavljanjem prostega teka, katerega pa spreminjamo z sukanjem ponavadi največjega vijaka na vplinjaču.
Za informacijo:
Dotok zraka zapremo z obračanjem vijaka v desno, v levo ga odpremo. Prav tako je pri nastavlanju prostega teka.
Kot indikator če je šoba prave velikosti uporabljamo vžigalno svečko. Če je elektroda sive oz svetlo rjave barve pomeni da je šoba premajhna, če je črna je šoba prevelika. Optimalno nastavitev nam pokaže svečka ki ima elektrodo kavne oz temno rjave barve.[/quote] _________________ Racing speedy <3
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mravlinc Stopnja:
Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12 Prispevkov: 234 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 17:54 Naslov sporočila: |
|
|
ej super si to najdu thx!
kva sploh pomen, da ima izpuh resonanco? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojč Stopnja:
Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14 Prispevkov: 182 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 23:52 Naslov sporočila: |
|
|
iz glave ti ne znam povedat katero dizo imaš notri, ker vsak skuter ima drugačno, tudi ne vem kakšna velikost je. Lahko ti pa ju3 povem katera velikost ter kakšna diza je v motorju če ne boš razdiral sam:) dize ti pa ne bo potrebno menjavati če boš odrezal samo slepo črevo ampak boš samo poenostavil zrak in prosti tek in bo čisto vredu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mravlinc Stopnja:
Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12 Prispevkov: 234 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 12 Apr 2012 06:45 Naslov sporočila: |
|
|
No če boš slučajno kej razdiral mi prosim sporoč velikost dize, ker ne bom razdiral sam Bi jo pa rad naročil skupaj z variotom, da ne bom 2x plačevav poštnine Hvala obema! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojč Stopnja:
Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14 Prispevkov: 182 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: 12 Apr 2012 14:16 Naslov sporočila: |
|
|
mravlinc je napisal/a: | No če boš slučajno kej razdiral mi prosim sporoč velikost dize, ker ne bom razdiral sam Bi jo pa rad naročil skupaj z variotom, da ne bom 2x plačevav poštnine Hvala obema! |
evo dons sm razdru orginal uplinjač in številka dize je bla 70, debelina navoja pa 4 mm tko d tiste od dellortota m5 in m6 odpadejo, najbolše bo da na skuteristu vprašaš katere dize imajo navoj 4mm, ker če pa nimajo takšnih diz ti pa potem priporočam samo še dobavitelja za rezervne dele za sym skuterje to pa je trgo avto. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mravlinc Stopnja:
Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12 Prispevkov: 234 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 12 Apr 2012 14:53 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala bojč! Se bom pozanimal pri skuterist.si najprej
Aja kater SYM pa kater letnik pa maš? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojč Stopnja:
Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14 Prispevkov: 182 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: 12 Apr 2012 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
mravlinc je napisal/a: | Hvala bojč! Se bom pozanimal pri skuterist.si najprej
Aja kater SYM pa kater letnik pa maš? |
np rad pomagam
jst imam sym jet basix letnik 2006 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 13 Apr 2012 12:52 Naslov sporočila: |
|
|
Bom še tukaj vprašau glede karburatorja: skuter na štartu lepo potegne, ko pa med vožnjo spustim in dam spet nazaj gas pa ga za kako sekundo dve zaduši, pol pa spet cukne in pelje.. Nerodno je to, da ko se med vožnjo ustavim na križiscu in dam spet gas rabi kako sekundo dve za ponovno speljevanje.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Medicius Stopnja:
Pridružen/-a: 27.04. 2012, 23:36 Prispevkov: 5 Kraj: MS
|
Objavljeno: 27 Apr 2012 23:50 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni.
Sem lastnik novega skuterja Gilera Runner SP 50 in imam dve vprašanji. Kakšno hitrost bo skuter približno dosegel z odstranitvijo blokad (fergazer, odstranitev slepih cevi na izpuhu in ostale nastavitve)? Serviser mi pravi, da nekje 80km/h. Prosim komentirajte.
Drugo vprašanje. A naj kupim drug izpuh in pustim tega v originalnem stanju (ne odrežem slepih cevi) in katerega naj kupim? Gledal sem ZX-R komplet, ki je kar ugoden. Sicer se nagibam bolj k odrezanim cevem, a mi ni znano, če je kaka velika razlika med original izpuhom z odrezanimi cevmi in aftermarket izpuhom.
Hvala za odgovore.
Lp, M. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 28 Apr 2012 06:53 Naslov sporočila: |
|
|
zx-a pa je to to, aja pa dizo bi bilo pametno menjat _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 28 Apr 2012 06:54 Naslov sporočila: |
|
|
zx-a pa je to to, aja pa dizo bi bilo pametno menjat _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|