forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



VSE O TUNINGU.. *Kratka Vprašanja.. *Problemi.. *Nasveti..
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 73, 74, 75  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Sven
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 26.03. 2012, 20:50
Prispevkov: 12

PrispevekObjavljeno: 27 Mar 2012 05:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Omejevalec vse reši če maš srečo OK
Saj pri nas tudi nisi rabo homologacije. Ampak poznam že enih par ki so bili brez homologacije in je bla kazen kar velika.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mravlinc
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12
Prispevkov: 234
Kraj: Idrija

PrispevekObjavljeno: 29 Mar 2012 07:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

mene pa zanima, če morš pr vsakem drugačnem izpuhu od originalnega dat nove valjčke pa vzmeti? pa če mi en zna razložt, zakva je temu tako? nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
veso46
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39
Prispevkov: 565

PrispevekObjavljeno: 29 Mar 2012 12:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

če je športni potem ja, ker športni izpuh potrebuje višje obrate da se doseže maksimalna moč, fedrčke pa zato ker ima športni izpuh največ navora pri visokih obratih. fedrčki zagotovijo, da pri teh obratih spelje, valčki pa da se tako vrti skozi celotno delovno območje OK
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mravlinc
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12
Prispevkov: 234
Kraj: Idrija

PrispevekObjavljeno: 29 Mar 2012 12:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

a tk nasmejan ja hvala! mežik

sam zakva je pa pol kao ful odvisno od motorja do motorja kolk težke valjčke morš dat notr?

ubistvu na konc koncev je res tabolš če kupiš tak izpuh, ki ma vse to že zravn mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
veso46
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39
Prispevkov: 565

PrispevekObjavljeno: 29 Mar 2012 12:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

zato ker so že v originalu na različnih skuterjih različno težki valčki. drugega razloga ti pa nebi znal povedat mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
mr.right
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.03. 2011, 20:57
Prispevkov: 51

PrispevekObjavljeno: 29 Mar 2012 19:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Želim vstavit vse zobnike, lagere, semeringe... v blok imam že:
-org primarne prenose
-malossi sekundarne prenose
-pokrov prenosov
-legara ter semeringa, ki sta označena na sliki



zanima me kaj še morem kupit razen tiste osi na katero je pritrjena kola? Oziroma če je ista v mašini na pakne?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
anonymous01
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 04.04. 2012, 12:37
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2012 11:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

mene pa zanima kje ima blokade mali avtek ki gre 45 ? če mogoče kdo ve da nebi po nepotrebnem kaj šraufo pa iskal blokade.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mravlinc
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12
Prispevkov: 234
Kraj: Idrija

PrispevekObjavljeno: 08 Apr 2012 15:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

dej kdaj mal preglej v katero temo pišeš al pa kej...je forum o skuterjih, pa je razdeljeno na skuterje pa pol maš prav posebi še za mopede ipd...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mravlinc
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12
Prispevkov: 234
Kraj: Idrija

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2012 09:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

še eno vprašanje nasmejan če mi lohk kdo odgovori...torej gre se za SYM-a in ga ne mislim neki predelavat...gre se za vsakodnevno normalno vožnjo, ker pa je tut medmestna bi rad, da skuter gre lepo...rad bi pa tut čimmanjšo porabo vesel kupil bom športni vario, odločam se pa še a bi sam odrezal slepo cev na izpuhu, al bi dal dejansko enga leovince zx-a gor...

torej eni pravjo, da ko daš športni izpuh gor je potrebno dat tut večjo dizo gor? ker kao če ne se ti lahk skuter po več km pokvari...je to res?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
azimut
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26
Prispevkov: 378
Kraj: OBALA

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2012 10:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ko odrežeš slepo cev, se dejansko full pozna, skuter gre dosti bolše in manj pije! Če boš dal športni izpuh gor, pa moraš menjat valčke, (daš lažje) in fedrčke na sklopki (daš trde). Dizo je vsekakor pametno zamenjat s kako od 10/20% večjo, ko zamenjaš izpuh oz vržeš blokade dol..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mravlinc
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12
Prispevkov: 234
Kraj: Idrija

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2012 11:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Seprav tut če bom le odrezal slepo cev na izpuhu bi blo priporočljivo menjat dizo? Zakaj pa?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
azimut
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26
Prispevkov: 378
Kraj: OBALA

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2012 11:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če hočeš jo zamenjaj za bolši izkoristek, ni pa nujno mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mravlinc
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12
Prispevkov: 234
Kraj: Idrija

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2012 12:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aha nasmejan Hvala! A pa se s tem kej pozna tut na porabi goriva?

Sicer s to menjavo dize bom bolj odlašal, ker nimam v bližini nobenih serviserjev al pa kšnga, ki to zna. Že tk mam za nastavit fergazer, pa nekak ne zaupam samemu sebi nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojč
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14
Prispevkov: 182
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2012 12:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jst na svojmu sym-u nisem nobene dize menjal takrat ko sem zamenjal izpuh pa je delovalo vredu ampak je bolše če to narediš, za kako stevilko večjo dizo pa ne boš imel nobenih skrbi, drugače pa zamenjaj izpuh+ variomat in verjemi ne bo ti žau mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mravlinc
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12
Prispevkov: 234
Kraj: Idrija

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2012 12:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sej variomat najverjetneje bom zamenjav, za izpuh bom pa najprej probal sam odrezat slepo cev. No ja najprej morm dobit en original izpuh, ker nebi rezal cevi na tem edinem, ki ga mam mežik Lohk pol enostavno nazaj montiraš in gre čez tehnični, al pa ko ga prodajaš.

Bomo vidl kk se bo pelal pol, če ne bom pa kešn drug izpuh še dal.

Aja bojč a slučajn veš katera diza paše? Na skuterist.si je ena od Arreche, ter dve od Dellorto (ena je 5mm ena pa 6mm). Katera velikost je? nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 73, 74, 75  Naslednja
Stran 66 od 75

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu