Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Sven Stopnja:
Pridružen/-a: 26.03. 2012, 20:50 Prispevkov: 12
|
Objavljeno: 27 Mar 2012 05:54 Naslov sporočila: |
|
|
Omejevalec vse reši če maš srečo
Saj pri nas tudi nisi rabo homologacije. Ampak poznam že enih par ki so bili brez homologacije in je bla kazen kar velika. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mravlinc Stopnja:
Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12 Prispevkov: 234 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 29 Mar 2012 07:54 Naslov sporočila: |
|
|
mene pa zanima, če morš pr vsakem drugačnem izpuhu od originalnega dat nove valjčke pa vzmeti? pa če mi en zna razložt, zakva je temu tako? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
veso46 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39 Prispevkov: 565
|
Objavljeno: 29 Mar 2012 12:11 Naslov sporočila: |
|
|
če je športni potem ja, ker športni izpuh potrebuje višje obrate da se doseže maksimalna moč, fedrčke pa zato ker ima športni izpuh največ navora pri visokih obratih. fedrčki zagotovijo, da pri teh obratih spelje, valčki pa da se tako vrti skozi celotno delovno območje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mravlinc Stopnja:
Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12 Prispevkov: 234 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 29 Mar 2012 12:19 Naslov sporočila: |
|
|
a tk ja hvala!
sam zakva je pa pol kao ful odvisno od motorja do motorja kolk težke valjčke morš dat notr?
ubistvu na konc koncev je res tabolš če kupiš tak izpuh, ki ma vse to že zravn |
|
Nazaj na vrh |
|
|
veso46 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39 Prispevkov: 565
|
Objavljeno: 29 Mar 2012 12:22 Naslov sporočila: |
|
|
zato ker so že v originalu na različnih skuterjih različno težki valčki. drugega razloga ti pa nebi znal povedat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mr.right Stopnja:
Pridružen/-a: 03.03. 2011, 20:57 Prispevkov: 51
|
Objavljeno: 29 Mar 2012 19:30 Naslov sporočila: |
|
|
Želim vstavit vse zobnike, lagere, semeringe... v blok imam že:
-org primarne prenose
-malossi sekundarne prenose
-pokrov prenosov
-legara ter semeringa, ki sta označena na sliki
zanima me kaj še morem kupit razen tiste osi na katero je pritrjena kola? Oziroma če je ista v mašini na pakne? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
anonymous01 Stopnja:
Pridružen/-a: 04.04. 2012, 12:37 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 08 Apr 2012 11:51 Naslov sporočila: |
|
|
mene pa zanima kje ima blokade mali avtek ki gre 45 ? če mogoče kdo ve da nebi po nepotrebnem kaj šraufo pa iskal blokade. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mravlinc Stopnja:
Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12 Prispevkov: 234 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 08 Apr 2012 15:52 Naslov sporočila: |
|
|
dej kdaj mal preglej v katero temo pišeš al pa kej...je forum o skuterjih, pa je razdeljeno na skuterje pa pol maš prav posebi še za mopede ipd... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mravlinc Stopnja:
Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12 Prispevkov: 234 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 09:00 Naslov sporočila: |
|
|
še eno vprašanje če mi lohk kdo odgovori...torej gre se za SYM-a in ga ne mislim neki predelavat...gre se za vsakodnevno normalno vožnjo, ker pa je tut medmestna bi rad, da skuter gre lepo...rad bi pa tut čimmanjšo porabo kupil bom športni vario, odločam se pa še a bi sam odrezal slepo cev na izpuhu, al bi dal dejansko enga leovince zx-a gor...
torej eni pravjo, da ko daš športni izpuh gor je potrebno dat tut večjo dizo gor? ker kao če ne se ti lahk skuter po več km pokvari...je to res? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 10:22 Naslov sporočila: |
|
|
Ko odrežeš slepo cev, se dejansko full pozna, skuter gre dosti bolše in manj pije! Če boš dal športni izpuh gor, pa moraš menjat valčke, (daš lažje) in fedrčke na sklopki (daš trde). Dizo je vsekakor pametno zamenjat s kako od 10/20% večjo, ko zamenjaš izpuh oz vržeš blokade dol.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mravlinc Stopnja:
Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12 Prispevkov: 234 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 11:53 Naslov sporočila: |
|
|
Seprav tut če bom le odrezal slepo cev na izpuhu bi blo priporočljivo menjat dizo? Zakaj pa? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 11:58 Naslov sporočila: |
|
|
Če hočeš jo zamenjaj za bolši izkoristek, ni pa nujno |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mravlinc Stopnja:
Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12 Prispevkov: 234 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 12:01 Naslov sporočila: |
|
|
Aha Hvala! A pa se s tem kej pozna tut na porabi goriva?
Sicer s to menjavo dize bom bolj odlašal, ker nimam v bližini nobenih serviserjev al pa kšnga, ki to zna. Že tk mam za nastavit fergazer, pa nekak ne zaupam samemu sebi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojč Stopnja:
Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14 Prispevkov: 182 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 12:12 Naslov sporočila: |
|
|
jst na svojmu sym-u nisem nobene dize menjal takrat ko sem zamenjal izpuh pa je delovalo vredu ampak je bolše če to narediš, za kako stevilko večjo dizo pa ne boš imel nobenih skrbi, drugače pa zamenjaj izpuh+ variomat in verjemi ne bo ti žau |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mravlinc Stopnja:
Pridružen/-a: 01.03. 2012, 13:12 Prispevkov: 234 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: 11 Apr 2012 12:19 Naslov sporočila: |
|
|
Sej variomat najverjetneje bom zamenjav, za izpuh bom pa najprej probal sam odrezat slepo cev. No ja najprej morm dobit en original izpuh, ker nebi rezal cevi na tem edinem, ki ga mam Lohk pol enostavno nazaj montiraš in gre čez tehnični, al pa ko ga prodajaš.
Bomo vidl kk se bo pelal pol, če ne bom pa kešn drug izpuh še dal.
Aja bojč a slučajn veš katera diza paše? Na skuterist.si je ena od Arreche, ter dve od Dellorto (ena je 5mm ena pa 6mm). Katera velikost je? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|