Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
xklemenx Stopnja:
Pridružen/-a: 25.04. 2009, 18:03 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 18 Maj 2009 16:16 Naslov sporočila: |
|
|
lp jaz mam zx pa mam še not ono zožano cev(pač blokada) pa sem jo probal stolči ven pa ni šla kako bi jo najlažje dobil ven... prosim za pomoč... hvala!!!
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 18 Maj 2009 17:19 Naslov sporočila: |
|
|
Ja zbrusiš stran tisti var ki je prišvasano pa bo šlo ven _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
xklemenx Stopnja:
Pridružen/-a: 25.04. 2009, 18:03 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 18 Maj 2009 18:28 Naslov sporočila: |
|
|
s čem pa mi priporočate ven zbrusit da nebom pol izpuha pobrusil pa mi lahko to notri pade(ta cev)) . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 18 Maj 2009 19:13 Naslov sporočila: |
|
|
Samo po rusko. Tolči dokler ne pade ven. Var boš zbrusu zlo teško. Jst sm 2 svedra zlomu.... :S
Tak da, samo na silo. Verjemi da bo var popustiu prej kot auspuh. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 19 Maj 2009 07:58 Naslov sporočila: |
|
|
Vzemi žago za želez pa lepo počasi pol pa sam mal s kladvom udar pa bo šlo ven pa brez da bi se kei poznalo na izpuhu _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
xklemenx Stopnja:
Pridružen/-a: 25.04. 2009, 18:03 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 23 Maj 2009 18:50 Naslov sporočila: |
|
|
imate še kaki drugi nasvet kako bi ven dobu ker z žagico nepridem zravem tolkel pa sem kkolko je šlo tako da se je ta blokada obrobi okrog in okrog zvila samo var še jo drži kako bi zdaj to ven spravil najlažje.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 24 Maj 2009 09:53 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče bi blo fajn tolčt po varu... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazek Stopnja:
Pridružen/-a: 08.02. 2009, 16:20 Prispevkov: 22
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 13:32 Naslov sporočila: |
|
|
lp
Po dolgem času se spet oglašam nazaj kot sem že pisal imam piaggio NRG dal sem odstraniti blokade in motor gre občutno bol. Imam še namen menjati izpuh in me nekaj zanima kako je z papirji če te recimo ustavi policaj in želi homologacijo ali karkoli pomagate mi prosim?? Hvala! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 14:27 Naslov sporočila: |
|
|
xklemenx je napisal/a: | imate še kaki drugi nasvet kako bi ven dobu ker z žagico nepridem zravem tolkel pa sem kkolko je šlo tako da se je ta blokada obrobi okrog in okrog zvila samo var še jo drži kako bi zdaj to ven spravil najlažje.... |
Jeb*te nubčina.... maš biax doma?? al pa pilo??Čene pa s kladiv tk dolgo tolči ko so ti drugi rekl dokler ven ne pade |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 16:57 Naslov sporočila: |
|
|
Ja glede avspuhov je tko... tisti ki že v začetku niso homologirani itak nimaš z njimi kej tko da če se policaj zapiči v to te bo pač zjebu... glede teh ki so homoligirani za EU ( ZX, LaserX, Stage 6 replica... itd ) te pa lahko tako kot pri avtih z priloženo homoligacijo ki jo dobiš pri nakupu, greš na LPP al pa na RTI pa uradno zrihtaš to in ti vpišejo v kartonček in ti policisti glede tega ne morejo nič _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 17:03 Naslov sporočila: |
|
|
Ninja Boy je napisal/a: | Ja glede avspuhov je tko... tisti ki že v začetku niso homologirani itak nimaš z njimi kej tko da če se policaj zapiči v to te bo pač zjebu... glede teh ki so homoligirani za EU ( ZX, LaserX, Stage 6 replica... itd ) te pa lahko tako kot pri avtih z priloženo homoligacijo ki jo dobiš pri nakupu, greš na LPP al pa na RTI pa uradno zrihtaš to in ti vpišejo v kartonček in ti policisti glede tega ne morejo nič |
BRAVO hvala povedal si mu pravilno rešitev če še zdaj ni odstrano tistega |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NikT Stopnja:
Pridružen/-a: 28.09. 2009, 19:03 Prispevkov: 81
|
Objavljeno: 04 Okt 2009 11:34 Naslov sporočila: Re: kje je blokada? |
|
|
jakahrovat je napisal/a: | nejcco je napisal/a: | zanima me če weste kje je pri CPI Aragon blokada??
...in kako izgleda??
hwala za odgovor |
blokade so enake na vseh cpi agregatih (keeway, cpi....)
1. variomat
2. krivina na izpuhu (nejbol je če se celi ror menja)
3. elektrika (splača se kupit ducati navitje za minarelli + postružit je treba magnet)
4. premala diza (daj notr 57) + preveč zaprt filter (odstrani "podalšek" na foltru tm k gre zrak notr)
5. prekratki prenosi (menjaj sam če boš kit kupoval ker se dobijo sam polini sekundarni)
to je vse. veselo na delo |
zrdavo!
Sem nov na forumu in me zanima ali se da pri kakem serviserju zrihtat da ti odstrani blokado iz elektrike? kolk pa to pride? se splača novi avspuh kupit in kolkiko več približno skuter gre? nevem kam bi lahko skril omejevalec..oz. kje ga imate skritega vi? prosim, če mi lahko slike pošlete po ZS (da jih nebote objavljali celemu svetu (polnemu policije))
hvala
P.S.: skuterja dobim čez približno pol leta, vrjetno aprilio RS50 factory al pa aprilio sportcity...
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 04 Okt 2009 11:45 Naslov sporočila: |
|
|
Ja da se vse zrihtat sei to veš
Iz štroma se da simpl odtranit sam moraš pelat na uraden servis (v tem primeru na Apirlio) in ti prklopjo na računalnik in to je to... potem samo daš še iz variomata ven in že gre ko hudič Čeprav te opozorim da je to početje NELEGALNO ter mi tega ne počnemo in se vozimo legalno 45 km/h
Aja to te pa pride rečmo eno delavno uro čeprav majo dela samo 10 min hehe (rečmo cca 30€)
Drugače ti bolj priporočam da ne kupiš SR Factory ker je ajnšpric (elektronski vbrizg goriva) ... je že res da je poraba manjša toda taki se na veliko kvarijo računalniki vbrizga ter še predelati se je ne da tako ker nima fegazerja... tako da rajši kupi isto tako SR50 samo navadno na fergazer
Drugače avspuh veš da se splača kupt ker ti dvigne hitrost, pospeške ter še boljši zvok ima... seveda to je NELEGALNO spet
O omejevalcu ne bomo govorili ker je tudi to NELEGANO ter itak kaj ti bo če se vozš 45
Drugače se pa sam malo znajdi pa ga daj na učinkovito mesto in kjer bo dobro skrito ter takoj pri roki...
LP _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 04 Okt 2009 11:51 Naslov sporočila: |
|
|
ja 30 eur je samo začetna ura vsakega serviserja jest sm za kineza tolk dau da mi je uno sraje iz varia potegnu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|