Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 01 Avg 2009 23:45 Naslov sporočila: |
|
|
ojoj fantje srečni ste... jst mam večjo dizo pa prilagojen je za zx-a moj CPI pa spije 4l/80km če pa ga ne teram 90km |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rs Stopnja:
Pridružen/-a: 10.06. 2009, 21:03 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 03 Avg 2009 16:12 Naslov sporočila: |
|
|
Meni pokuri 7l/130km pa je use stock razn blokade so vn pobrane. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matej64 Stopnja:
Pridružen/-a: 21.01. 2009, 15:30 Prispevkov: 1505 Kraj: Sveti Jurij ob Ščavnici
|
Objavljeno: 03 Avg 2009 16:18 Naslov sporočila: |
|
|
jojoj, jaz sen lahko srečen _________________ Tvoja mama je tak grda, da če bi jo nastavili za strašilo na njivi, bi ptiči še predlansko zrnje nazaj nosili! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 03 Avg 2009 18:08 Naslov sporočila: |
|
|
Pol sm jst še najbolš skoz pršu. Glede na to da je med drugim lamelni zamenan, ki je usaj za 30% povečau porabo goriva... QL! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
xklemenx Stopnja:
Pridružen/-a: 25.04. 2009, 18:03 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 03 Avg 2009 18:31 Naslov sporočila: |
|
|
lp kaj bi moral menja da ga nebi ko bi v vzpon spustil gas tako zamorilo...ker ga zelo zamori... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 03 Avg 2009 18:49 Naslov sporočila: |
|
|
Variomat zamenjat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
xklemenx Stopnja:
Pridružen/-a: 25.04. 2009, 18:03 Prispevkov: 150
|
Objavljeno: 03 Avg 2009 18:53 Naslov sporočila: |
|
|
sem mam speedcontrol in 5,7g valčke.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 04 Avg 2009 08:52 Naslov sporočila: |
|
|
Pol pa valčke naštelaj. Očitno nimaš dobrih.
pa malo povej kakšen maš sploh skuter, pa kašen setup. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 12:46 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni...danes naročujem dele...
Pri vsakem nekaj (ne bom pisal kje kupujem) ker nima vsak vse na zalogi kar jaz potrebujem...
Odločam se med:
Variomat set Polini Eco kit ali
Variomat K2 je variomat nove generacije. Proizvajalec je izboljšal drsno površino, naklon poršine ter višino stene. Po testiranjih se variomat obnese bolje kakor malossijev multivar ali polinijev speed controle. Komplet vsebuje variomat s pokrovom, povratno vzmet ter set 18 uteži variomata - za lažje in bolj detaljno nastavljanje variomata
Cena je približno enaka kaj pa vi priporočate? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 13:04 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz ti potem priporočam K2. Multivar je sranje, speed control je baje dober, samo če se ta po testiranjih obnese bolše, pa še malo marijo dobiš zraven, pač sprobaj, pa boš najbolše vedeu. Neke High-end predelave verjetno neboš gor dajau, tako da slabo ziher nemore bit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 13:28 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | Jaz ti potem priporočam K2. Multivar je sranje, speed control je baje dober, samo če se ta po testiranjih obnese bolše, pa še malo marijo dobiš zraven, pač sprobaj, pa boš najbolše vedeu. Neke High-end predelave verjetno neboš gor dajau, tako da slabo ziher nemore bit. |
Svizec ti ko si majster... kiro povratno vzmet pa bi mogo dat not?
Pa fedrce za sklopko tudi nabavim?
Aja pa jermen ima 7000km ga menjam? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 14:49 Naslov sporočila: |
|
|
Belo povratno od Malossija, fedre pa neke trše. Trše od rumenih.
Jermen se pa meri. Številke dobiš še danes. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 14:54 Naslov sporočila: |
|
|
Original jermen pri piaggio mašinah je 18,2mm +/- 0,03mm , v dirkanju običajno se jermen zamenja ko pride širina jermena pod 17,8mm. To govorim o dirkanju, na cesti pa je ta širirna tam nekje do 17,5mm zadnja meja. Ko pride jermen na to širino je za zamenjat.
Pri minarellijih pa je nov jermen širok 16,5mm nekateri celo 16,8mmin naj bi se ga zamenjalo ko pride širina pod 15,8-15-7mm |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 16:18 Naslov sporočila: |
|
|
super hvala ti!
naročil sem Malossi multivar, federce, belo pisalo za po gumi, abciger (ker sem se skregal s sosedom ki ima kompresor), F1 ogledalo...
CILINDER.SI JE ZAKON... pa če sm kr banan iz foruma!
Zakon forum vendar cilindraš se mi ni nikol zamero pa še velik stvari je na zalogi...pa ni nobenih predplačil pa nič!
Multivar imam malo pod ????hm bomo vidli ka bo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 17:48 Naslov sporočila: |
|
|
Ma nevem no, z multivarom nisem jaz nikoli biu na isti valovni doužini.
bratranec je kupu enega, pa je dobu pokrov od Minarellija, pušo pa od piaggiota. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|