Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 11 Feb 2009 23:27 Naslov sporočila: Vse o predelavi mašin 4T GY6/HYPER 4 |
|
|
Tema namenjena vprašanjem o GY6/HYPER 4 mašinah _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
DeJaan4Takt Stopnja:
Pridružen/-a: 20.02. 2009, 20:42 Prispevkov: 22 Kraj: Rog Slatina
|
Objavljeno: 24 Mar 2009 17:10 Naslov sporočila: |
|
|
Zanima mee kai bi mogo nardit da bi to maL boL potegnLoo
AL bi mogo sam lažje valčke trše fedrce pa to nardiT al Zamenjat CeloTen vario...Lp _________________ 4-Takt power =P |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 24 Mar 2009 17:58 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko vprašam zakaj določene črke pišeš z velko, recimo L ... hočeš s tem kej povedat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 24 Mar 2009 20:06 Naslov sporočila: |
|
|
Ja lahk bi menju valčke pa bencin dolil pa take fore... sam sei vrjetn veš da iz te mašine ne boš velik iztisnu... ker to je po moči prbližno tak nekak ko frčk...sam frčija lahk komot poštimaš skor za đabe pa bo letu ko svina tole 4T zadevco pa bol težko...
Lahk menjaš variomat sam te pride cca 70€ al pa avspuh ki te pride cca 120€ sam ne vem kok ne boš pridobu...
Bolš da pobereš vse blokade ven če jih še nisi pa mal valčke zameni tko da ti bo mal bol potegnu z mesta, končne pa itak ne boš dosegu več k kakih 60 po ravnem
Sam kai ti bo pa skuter če maš pa uspuh _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 12:11 Naslov sporočila: |
|
|
zanima me če se je kdo, ki je Tunal na 75ccm, kaj vse je smiselno poleg cilindra še zamenjati. V mislih imam BGM PRO 75cc ali kaj podobnega.
Imam pa V-Clic 50ccm 4T.
Hvala za nasvete,
LP, Dejan
PS: ker z odtranjevanjem blokad je pri tem modeli bolj žalost samo mostiček na elektroniki... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 21 Avg 2009 13:07 Naslov sporočila: |
|
|
Smiselno ti je potem še kakšne športni vario kupit, mogoče auspuh, pa večji ferg. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 06:39 Naslov sporočila: |
|
|
kak namig kje bi bilo smiselno kupiti po možnosti v Ljubljani?
LP, Dejan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 08:38 Naslov sporočila: |
|
|
Najbližje in najboljša onlineshop trgovina ti je "naša" http://www.skuterist.si/
Samo vsi izdelki še niso na netu tako da pokličeš Jakata ki ma to čez in ti bo vse zrihtu ter razložu _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 08:47 Naslov sporočila: |
|
|
hvala,
LP, Dejan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 11:47 Naslov sporočila: sport kitajc |
|
|
jest sm naroču malossi multivar, 85ccm kit airsal pa vplinjač ki gre na omenjeni cilinder ne vem ampak original v click ma dobro končno za 4 takt samo pospeške bi rad mal pojačal navora ma dost in to je njegov čar čeprav ni med najhitrejšimi vse to in veliko več dobiš tule
http://scooter-center.com/scoweb/pages/welcome.grid?category1=A%3AA_PEUGEOT&cid=145871&category2=CAT
kaj be briga če je kitajc al pa če gre drugim 15 km/hveč sam da se jest pelem okol 60 -70 pa tut če usi okol mene furajo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 14:38 Naslov sporočila: |
|
|
tut jest mam nekaj takega v mislih, malo boljše speljevanje pa vožnja 70km/h. Več kot zadosti...
LP, Dejan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gucek Stopnja:
Pridružen/-a: 12.05. 2009, 19:09 Prispevkov: 400 Kraj: Šentjur
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 18:59 Naslov sporočila: |
|
|
85ccm? zej mas pa 50? pol ti nebo letu 10 več pomoje kakih 40 50 na 4t masinah mogoc ne tulk sam neem kak gre to. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 19:12 Naslov sporočila: |
|
|
ni take velke razlike.
pri 4T mislim da je zelo smiselno še odmično gred zamenjat... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 19:31 Naslov sporočila: |
|
|
Ja splača se menjat vse komplet torej cilinder + glava posebej + odmične... kar pa vse skupaj nanese tud 250€ kar je že kar zlo veliiiik... s tem pa dobiš max 8 km če menjaš še izpuh ter ostalo pravilno naštelaš...
Če pa menjaš kit pri katerem glave ni potrebno menjavat pa dobiš ven 5KM kar lahko po zmogljivostih ker je 4T primerjamo z kakim odblokiranim SF2 zračno hlajenim, edino navora je več _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 20:16 Naslov sporočila: |
|
|
Priznam da nisem ravno strokovnjak na področju motoroznanstva samo v končni fazi se mi ne zdi zanemarljivo če imaš namesto 2,7km, 5km in namesto 49cc 85cc. Ker niman izkušenj s tem vas spašujem kaj se s tem pridobi predvidevam pa da nekaj hitrosti in navora. V praksi pa se mi ne sanja kaj to pomeni samo dati 90EUR za Cilinderkit -AIRSAL 85cc ALU- GY6 se mi ne zdi pretirano. Ali je pri povečanju cilindra potrebno menjati cel uplinjač ali je dovolj povečati dizo in dotok zraka?
LP, Dejan
PS: SLO online trgovine pa nič, najbrž so še vsi na dopustih.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|