Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 29 Sep 2009 21:59 Naslov sporočila: VSE O TUNINGU.. *Kratka Vprašanja.. *Problemi.. *Nasveti.. |
|
|
Tukaj je tema v kateri lahko postavite vsa KRATKA vprašanja kar se tiče tuninga.. toda NE pišite o problemih s popravili oz. okvarami... zato je druga tema na forumu!!!
Za vse ostale večje težave pa odprite temo spodaj ali še raje pišite v eni izmed tem Minarelli, Peugeot, Pia/Gil... in vam bomo poskušali čim bolje pomagati !
Tukaj pišite vsi ki imate kratka vprašanja in zato ne odpirajete nove teme zaradi preglednosti foruma! _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 30 Sep 2009 14:42 Naslov sporočila: |
|
|
Evo, bom kar jaz prvi...
Danes sem razdirau zavorne čeljusti, pa je problem da zadnja ne dela. zanima me kaj je lahko narobe. olja je pouno notri, več ne gre, zrak sem spustiu ven, ne pušča nikjer, ampak ročka se stisne v prazno... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 30 Sep 2009 15:02 Naslov sporočila: |
|
|
ne vem kakše imaš samo bat je lahko v napačni legi tako je bilo pri meni, samo ne na skuterju. Potem olje stisneš in bat se sicer premakne samo ne stisne zavornih ploščic. Na ročici se čuti kot bi šlo v prazno.
Nekateri sistemi se postavijo tako da večkrat za povrstjo stisneš zavoro.
LP, Dejan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 30 Sep 2009 15:12 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, to sem probau da večkrat stisneš zavoro, pa ne jebe žive sile.
kako se lahko bat postavi v napačno lego? Pa če se slučajno je res, kaj lahko naredim?
ker to vem ,da vedno ko sem menajvau ploščice, sem parkrat stisniu zavoro v prazno, potem pa je spet delalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 30 Sep 2009 15:18 Naslov sporočila: |
|
|
po moje so samo slabo odzračene, za bat ti ne vem pomagati ker je to delal serviser, ali je zrak v sistemu ali je bat pomaknjen preveč nazaj. Ko stiskaš naj bi se pomikal počasi naprej in nivo zavorne tekočine naj bi padal. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 30 Sep 2009 15:31 Naslov sporočila: |
|
|
Čeljusti nisem narazen jemau, sem jo samo odklopiu, tako da nebi smelo bit z pozicijo bata nič narobe.
Grem probat zaj odzračit, mi je en mehanik nekako to razložiu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 30 Sep 2009 15:57 Naslov sporočila: |
|
|
Jst sem mel čist isti problem z zadnjo zavoro na Minarelli bloku (Italjet Dragster)... sem počel vse živo ter pregledoval če kje cev pušča al pa da na šalčki kej zrak vleče pa nikjer nč... razloga nisem ugotovil ker sem prej motor prodal _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 30 Sep 2009 15:58 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, minarelli je sekret. Gremo hitro vsi pežoje nabavit, to je dobra roba... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tOxic'' Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08 Prispevkov: 186
|
Objavljeno: 30 Sep 2009 16:21 Naslov sporočila: |
|
|
nalij notr olje do vrha. nato spodej imaš na čeljusti na 8 kluček vijak. in ene 5min pumpaj ročko. nato ročko drži ter odvij vijak da potisne ven olje. To ponavljaj dokler nebo ročka trda. Pomembno je da ko spuščaš zrak ven da ročko držiš! Preglej pa tud dihtnge če so uredu _________________ aeRox EVO'custom aka D I A N E <3
SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 30 Sep 2009 17:11 Naslov sporočila: |
|
|
Evo, sm zrihtau...
je približno tko kot si napisau ti toxic, sam kluč je 10, ne 8. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tOxic'' Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08 Prispevkov: 186
|
Objavljeno: 30 Sep 2009 17:24 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | Evo, sm zrihtau...
je približno tko kot si napisau ti toxic, sam kluč je 10, ne 8. |
aerox ma 8 (: _________________ aeRox EVO'custom aka D I A N E <3
SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 30 Sep 2009 17:32 Naslov sporočila: |
|
|
malaguti ma 10, pa bi skor mogu met isto... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 30 Sep 2009 19:01 Naslov sporočila: |
|
|
no sej teoretično je tut moje veljalo,
sam praksa pa kur... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miky Stopnja:
Pridružen/-a: 03.10. 2009, 16:41 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 04 Okt 2009 20:30 Naslov sporočila: izpuh |
|
|
kateri izpuh mi najbolj priporočate? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 04 Okt 2009 20:47 Naslov sporočila: |
|
|
Kupi Yasuni C21 ta bo ful pasu na tvoj skuter looooooool.xD
Alo Miki... prvo kot prvo dobrodošel na forumu
Nato pa če hočeš vedt kak avspuh ni treba 3 poste zapovrsti napisat...
Nato povej ker skuter imaš sploh... ali maš original ali že kej predelano itd...
Potem ti bomo lahko šele odgovorili na tvoje vprašanje _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|