Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tOxic'' Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08 Prispevkov: 186
|
Objavljeno: 11 Okt 2009 11:57 Naslov sporočila: |
|
|
subwoofer je napisal/a: | Bom naredil ja!
Kaj pa z Lamelnim oz. Lamelami so lahko orginal?
Ja pa, če kdo ve kje se da dobit tisti imbus ki ima na sredini luknjico?
Pa, če bi bil dober zvon Malossi tisti z hladilnimi rebri?
HVALA |
lamele so ok. zvon bi biu uredu. zkj pa rabš tak imbus? _________________ aeRox EVO'custom aka D I A N E <3
SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vlajPRO Stopnja:
Pridružen/-a: 09.09. 2009, 14:20 Prispevkov: 143
|
Objavljeno: 11 Okt 2009 11:59 Naslov sporočila: |
|
|
tOxic'' je napisal/a: | subwoofer je napisal/a: | Bom naredil ja!
Kaj pa z Lamelnim oz. Lamelami so lahko orginal?
Ja pa, če kdo ve kje se da dobit tisti imbus ki ima na sredini luknjico?
Pa, če bi bil dober zvon Malossi tisti z hladilnimi rebri?
HVALA |
lamele so ok. zvon bi biu uredu. zkj pa rabš tak imbus? |
Tudi jas rabim takega, ker tam pri sistemu nemorš tisto odšraufat, da lahko prideš do lamelnega .. sta pa 2 takšna šraufa. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tOxic'' Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08 Prispevkov: 186
|
Objavljeno: 11 Okt 2009 12:02 Naslov sporočila: |
|
|
vlajPRO je napisal/a: | tOxic'' je napisal/a: | subwoofer je napisal/a: | Bom naredil ja!
Kaj pa z Lamelnim oz. Lamelami so lahko orginal?
Ja pa, če kdo ve kje se da dobit tisti imbus ki ima na sredini luknjico?
Pa, če bi bil dober zvon Malossi tisti z hladilnimi rebri?
HVALA |
lamele so ok. zvon bi biu uredu. zkj pa rabš tak imbus? |
Tudi jas rabim takega, ker tam pri sistemu nemorš tisto odšraufat, da lahko prideš do lamelnega .. sta pa 2 takšna šraufa. |
če povem po resnici nevem o čem se gre xD js sm komplet aeroxa razstavu z navadnim imbusom tko da nevem hh _________________ aeRox EVO'custom aka D I A N E <3
SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 11 Okt 2009 12:04 Naslov sporočila: |
|
|
Glede zračenja naredi tako ja kot so ti že zgoraj povedali... najprej spodaj na cilindru odšraufaj tisti šraufek da bo vsa voda stekla ven.. nato ga daš nazaj in naliješ notr antifriz ter vodo v omenjenem razmerju... nato ko doliješ to spet na cilindru odšraufaš ampak ne čisto ampak samo toliko malo da samo kaki 1dc vode vn steče nato pa hitro zašraufaš nazaj ter če je steklo ven malo preveč vode jo še malo doliješ do tiste oznake na posodi za vodo... s tem se boš znebil kakih zračnih mehurčkov ki nastanejo v ceveh
Drugače pa poglej vodno pumpo in če je potrebno kupi set za obnovo le te kar te ne pride tok drago sploh
Glede lamelnega ... pripročljivo je vsaj da zamenjaš lamele za karbonske še bolje pa seveda celotna menjava lamelnega ventila s katerim boš tudi pridobil na odzivnosti motorja _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tOxic'' Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08 Prispevkov: 186
|
Objavljeno: 11 Okt 2009 12:16 Naslov sporočila: |
|
|
Ninja Boy je napisal/a: |
Glede lamelnega ... pripročljivo je vsaj da zamenjaš lamele za karbonske še bolje pa seveda celotna menjava lamelnega ventila s katerim boš tudi pridobil na odzivnosti motorja |
če ma org je brezveze. _________________ aeRox EVO'custom aka D I A N E <3
SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vlajPRO Stopnja:
Pridružen/-a: 09.09. 2009, 14:20 Prispevkov: 143
|
Objavljeno: 11 Okt 2009 15:48 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko pove kdo kaj več o tej odzivnosti? Da kake boljše pospeške pa to? Frendu se neda dopovedat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 11 Okt 2009 21:41 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz mam na stock cilindru, 12 fergu V-forca, pa se ful pozna, tak da ne mi nekaj da je brez veze. Ja, na odzivnosti se pozna. Na pospeških pa na končni ne tolko, sam ko daš gas se to dejansko čuti, ne pa ko pri starem tomosu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tOxic'' Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08 Prispevkov: 186
|
Objavljeno: 12 Okt 2009 08:46 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | Jaz mam na stock cilindru, 12 fergu V-forca, pa se ful pozna, tak da ne mi nekaj da je brez veze. Ja, na odzivnosti se pozna. Na pospeških pa na končni ne tolko, sam ko daš gas se to dejansko čuti, ne pa ko pri starem tomosu. |
če ti tko rečeš ... _________________ aeRox EVO'custom aka D I A N E <3
SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 12 Okt 2009 11:12 Naslov sporočila: |
|
|
Še pri sportu se ne pozna velik, za org je pa izguba denarja, oziroma slana investicija. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 12 Okt 2009 11:28 Naslov sporočila: |
|
|
Pri men se pozna, in to res precej, zaj pa če mate me za budalo, tudi prav.
Ti hamster pa maš itak pežoja... Nemoreš promerjat horizontal cilindre z vertikalnimi, ker majo čist drugačne sesalne sisteme. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
newc Stopnja:
Pridružen/-a: 16.05. 2009, 05:19 Prispevkov: 118
|
Objavljeno: 12 Okt 2009 11:59 Naslov sporočila: |
|
|
Se pozna. Sm to da bi pa jeklene lamele z karbonskimi menjau mije pa lih mal pretirano ( do zdej še na vsakem ventilu ki je meu karbon lamele k sm ga jes gledu je pisal da po 2- 3000 kilometrih izgubijo svojo funkcijo in je potrebna menjava) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 12 Okt 2009 13:03 Naslov sporočila: |
|
|
Pozna se že pozna, ampak za to ceno bi rajš prispevu še kkšen € več in dal denar rajš za sklopko.
Drugače majo pa novejši minarelliji blokado na sesalnem, potem je pa možno da se ful pozna ja ... prot odprtem org. pa ni prv velke razlike.
PS: Me veseli, da ste vsi v skrbeh ker imam Peugeota. Še dobro, da mi je vseno kaj si mlislite.
Nazadnje urejal/a Hamster 12 Okt 2009 13:06; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 12 Okt 2009 13:03 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče ve kakšno življensko dobo ma V-force? Pa če se dobijo lamele za to posebaj? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
subwoofer Stopnja:
Pridružen/-a: 10.10. 2009, 09:32 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 15 Okt 2009 13:04 Naslov sporočila: |
|
|
Ninja Boy je napisal/a: | Glede zračenja naredi tako ja kot so ti že zgoraj povedali... najprej spodaj na cilindru odšraufaj tisti šraufek da bo vsa voda stekla ven.. nato ga daš nazaj in naliješ notr antifriz ter vodo v omenjenem razmerju... nato ko doliješ to spet na cilindru odšraufaš ampak ne čisto ampak samo toliko malo da samo kaki 1dc vode vn steče nato pa hitro zašraufaš nazaj ter če je steklo ven malo preveč vode jo še malo doliješ do tiste oznake na posodi za vodo... s tem se boš znebil kakih zračnih mehurčkov ki nastanejo v ceveh
Drugače pa poglej vodno pumpo in če je potrebno kupi set za obnovo le te kar te ne pride tok drago sploh
Glede lamelnega ... pripročljivo je vsaj da zamenjaš lamele za karbonske še bolje pa seveda celotna menjava lamelnega ventila s katerim boš tudi pridobil na odzivnosti motorja |
Tam gre ena tista velika cev od pumpe dol pri cilindru ospodi a tisto veliko odšraufam pa to je to, ker zgoraj na cilindru ni nobene pa to je samo tista velka cev tam ospodi tisto treba vodo ven pa potem to ka si napisal? hvala.. je pa z desne strani cilindre če gledaš od odzadi. ospodi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 15 Okt 2009 16:43 Naslov sporočila: |
|
|
ej Hamster Sf je čist kul skut jest sm se prej mal oziral na mnenja drugih pol sm pa vidu da je v bistvu model samo svoje hvalu pa da je marsikaj zlagano
če se moj v-click ne kvari se tut tvoj pugi ne bo samo lepo ravnaj z mašino pa bo vse ql |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|