forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Aerox se pregreva! HELP!!
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
tOxic''
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08
Prispevkov: 186

PrispevekObjavljeno: 11 Okt 2009 11:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

subwoofer je napisal/a:
Bom naredil ja!
Kaj pa z Lamelnim oz. Lamelami so lahko orginal?
Ja pa, če kdo ve kje se da dobit tisti imbus ki ima na sredini luknjico?
Pa, če bi bil dober zvon Malossi tisti z hladilnimi rebri? nasmejan

HVALA


lamele so ok. zvon bi biu uredu. zkj pa rabš tak imbus?
_________________
aeRox EVO'custom aka D I A N E <3

SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vlajPRO
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.09. 2009, 14:20
Prispevkov: 143

PrispevekObjavljeno: 11 Okt 2009 11:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

tOxic'' je napisal/a:
subwoofer je napisal/a:
Bom naredil ja!
Kaj pa z Lamelnim oz. Lamelami so lahko orginal?
Ja pa, če kdo ve kje se da dobit tisti imbus ki ima na sredini luknjico?
Pa, če bi bil dober zvon Malossi tisti z hladilnimi rebri? nasmejan

HVALA


lamele so ok. zvon bi biu uredu. zkj pa rabš tak imbus?


Tudi jas rabim takega, ker tam pri sistemu nemorš tisto odšraufat, da lahko prideš do lamelnega nor .. sta pa 2 takšna šraufa.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
tOxic''
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08
Prispevkov: 186

PrispevekObjavljeno: 11 Okt 2009 12:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

vlajPRO je napisal/a:
tOxic'' je napisal/a:
subwoofer je napisal/a:
Bom naredil ja!
Kaj pa z Lamelnim oz. Lamelami so lahko orginal?
Ja pa, če kdo ve kje se da dobit tisti imbus ki ima na sredini luknjico?
Pa, če bi bil dober zvon Malossi tisti z hladilnimi rebri? nasmejan

HVALA


lamele so ok. zvon bi biu uredu. zkj pa rabš tak imbus?


Tudi jas rabim takega, ker tam pri sistemu nemorš tisto odšraufat, da lahko prideš do lamelnega nor .. sta pa 2 takšna šraufa.


če povem po resnici nevem o čem se gre xD js sm komplet aeroxa razstavu z navadnim imbusom tko da nevem hh jezik
_________________
aeRox EVO'custom aka D I A N E <3

SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Ninja Boy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23
Prispevkov: 2203
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 11 Okt 2009 12:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glede zračenja naredi tako ja kot so ti že zgoraj povedali... najprej spodaj na cilindru odšraufaj tisti šraufek da bo vsa voda stekla ven.. nato ga daš nazaj in naliješ notr antifriz ter vodo v omenjenem razmerju... nato ko doliješ to spet na cilindru odšraufaš ampak ne čisto ampak samo toliko malo da samo kaki 1dc vode vn steče nato pa hitro zašraufaš nazaj ter če je steklo ven malo preveč vode jo še malo doliješ do tiste oznake na posodi za vodo... s tem se boš znebil kakih zračnih mehurčkov ki nastanejo v ceveh jezik

Drugače pa poglej vodno pumpo in če je potrebno kupi set za obnovo le te kar te ne pride tok drago sploh jezik

Glede lamelnega ... pripročljivo je vsaj da zamenjaš lamele za karbonske še bolje pa seveda celotna menjava lamelnega ventila s katerim boš tudi pridobil na odzivnosti motorja mežik
_________________
I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tOxic''
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08
Prispevkov: 186

PrispevekObjavljeno: 11 Okt 2009 12:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ninja Boy je napisal/a:


Glede lamelnega ... pripročljivo je vsaj da zamenjaš lamele za karbonske še bolje pa seveda celotna menjava lamelnega ventila s katerim boš tudi pridobil na odzivnosti motorja mežik


če ma org je brezveze.
_________________
aeRox EVO'custom aka D I A N E <3

SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vlajPRO
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 09.09. 2009, 14:20
Prispevkov: 143

PrispevekObjavljeno: 11 Okt 2009 15:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lahko pove kdo kaj več o tej odzivnosti? nasmejan Da kake boljše pospeške pa to? nasmejan Frendu se neda dopovedat.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 11 Okt 2009 21:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz mam na stock cilindru, 12 fergu V-forca, pa se ful pozna, tak da ne mi nekaj da je brez veze. Ja, na odzivnosti se pozna. Na pospeških pa na končni ne tolko, sam ko daš gas se to dejansko čuti, ne pa ko pri starem tomosu.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
tOxic''
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08
Prispevkov: 186

PrispevekObjavljeno: 12 Okt 2009 08:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

svizec je napisal/a:
Jaz mam na stock cilindru, 12 fergu V-forca, pa se ful pozna, tak da ne mi nekaj da je brez veze. Ja, na odzivnosti se pozna. Na pospeških pa na končni ne tolko, sam ko daš gas se to dejansko čuti, ne pa ko pri starem tomosu.


če ti tko rečeš ...
_________________
aeRox EVO'custom aka D I A N E <3

SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Hamster
sir captain slow
sir captain slow


Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30
Prispevkov: 3340
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 12 Okt 2009 11:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Še pri sportu se ne pozna velik, za org je pa izguba denarja, oziroma slana investicija.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 12 Okt 2009 11:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pri men se pozna, in to res precej, zaj pa če mate me za budalo, tudi prav.

Ti hamster pa maš itak pežoja... Nemoreš promerjat horizontal cilindre z vertikalnimi, ker majo čist drugačne sesalne sisteme.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
newc
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 16.05. 2009, 05:19
Prispevkov: 118

PrispevekObjavljeno: 12 Okt 2009 11:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Se pozna. Sm to da bi pa jeklene lamele z karbonskimi menjau mije pa lih mal pretirano ( do zdej še na vsakem ventilu ki je meu karbon lamele k sm ga jes gledu je pisal da po 2- 3000 kilometrih izgubijo svojo funkcijo in je potrebna menjava)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Hamster
sir captain slow
sir captain slow


Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30
Prispevkov: 3340
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 12 Okt 2009 13:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozna se že pozna, ampak za to ceno bi rajš prispevu še kkšen € več in dal denar rajš za sklopko.
Drugače majo pa novejši minarelliji blokado na sesalnem, potem je pa možno da se ful pozna ja ... prot odprtem org. pa ni prv velke razlike.

PS: Me veseli, da ste vsi v skrbeh ker imam Peugeota. Še dobro, da mi je vseno kaj si mlislite. ups


Nazadnje urejal/a Hamster 12 Okt 2009 13:06; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 12 Okt 2009 13:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mogoče ve kakšno življensko dobo ma V-force? Pa če se dobijo lamele za to posebaj?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
subwoofer
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 10.10. 2009, 09:32
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 15 Okt 2009 13:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ninja Boy je napisal/a:
Glede zračenja naredi tako ja kot so ti že zgoraj povedali... najprej spodaj na cilindru odšraufaj tisti šraufek da bo vsa voda stekla ven.. nato ga daš nazaj in naliješ notr antifriz ter vodo v omenjenem razmerju... nato ko doliješ to spet na cilindru odšraufaš ampak ne čisto ampak samo toliko malo da samo kaki 1dc vode vn steče nato pa hitro zašraufaš nazaj ter če je steklo ven malo preveč vode jo še malo doliješ do tiste oznake na posodi za vodo... s tem se boš znebil kakih zračnih mehurčkov ki nastanejo v ceveh jezik

Drugače pa poglej vodno pumpo in če je potrebno kupi set za obnovo le te kar te ne pride tok drago sploh jezik

Glede lamelnega ... pripročljivo je vsaj da zamenjaš lamele za karbonske še bolje pa seveda celotna menjava lamelnega ventila s katerim boš tudi pridobil na odzivnosti motorja mežik


Tam gre ena tista velika cev od pumpe dol pri cilindru ospodi a tisto veliko odšraufam pa to je to, ker zgoraj na cilindru ni nobene pa to je samo tista velka cev tam ospodi tisto treba vodo ven pa potem to ka si napisal? hvala.. je pa z desne strani cilindre če gledaš od odzadi. ospodi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
weedboy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19
Prispevkov: 2113
Kraj: swamp

PrispevekObjavljeno: 15 Okt 2009 16:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ej Hamster Sf je čist kul skut jest sm se prej mal oziral na mnenja drugih pol sm pa vidu da je v bistvu model samo svoje hvalu pa da je marsikaj zlagano

če se moj v-click ne kvari se tut tvoj pugi ne bo samo lepo ravnaj z mašino pa bo vse ql
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 2 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu