forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



piaggio nrg power sport predelava
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
*CPI*
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36
Prispevkov: 2348
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 09 Maj 2010 18:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aja ti si pa tist ko mu je težko kaj razložit.
Priporočam ti da pregledaš teme sigurno jih je 10 v katerih nazorno piše menjava cilindra.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Theo555
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.01. 2010, 20:46
Prispevkov: 323
Kraj: Destrnik

PrispevekObjavljeno: 09 Maj 2010 18:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja jas sn tisti ja... -_-
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 09 Maj 2010 19:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

*CPI* je napisal/a:
Aja ti si pa tist ko mu je težko kaj razložit.
Priporočam ti da pregledaš teme sigurno jih je 10 v katerih nazorno piše menjava cilindra.


Ja, to se pa sreinjam...

ma vzami kar češ, na ZX-u pa 17,5 fergu bo itak vse isto... DR-evo BTW delajo v isti tovarni kot Top performance.

Cilinder se pa menja tak, da na isti način kot si starega dol vzeu, daš novega nazaj gor. Fajn je edino z kiloključem vijake zategnit, nebo pa nič narobe tudi če jih po občutku, ker itak ni treba squisha nastavlat.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
*CPI*
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36
Prispevkov: 2348
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 09 Maj 2010 19:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Svizec zdaj mu pa še prevod napiši zraven.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
toko
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 24.02. 2010, 19:29
Prispevkov: 201
Kraj: celje

PrispevekObjavljeno: 09 Maj 2010 19:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hahah nasmejan smeh nasmejan
_________________
lp toko ;D
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Theo555
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.01. 2010, 20:46
Prispevkov: 323
Kraj: Destrnik

PrispevekObjavljeno: 10 Maj 2010 05:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

svizec je napisal/a:
*CPI* je napisal/a:
Aja ti si pa tist ko mu je težko kaj razložit.
Priporočam ti da pregledaš teme sigurno jih je 10 v katerih nazorno piše menjava cilindra.


Ja, to se pa sreinjam...

ma vzami kar češ, na ZX-u pa 17,5 fergu bo itak vse isto... DR-evo BTW delajo v isti tovarni kot Top performance.

Cilinder se pa menja tak, da na isti način kot si starega dol vzeu, daš novega nazaj gor. Fajn je edino z kiloključem vijake zategnit, nebo pa nič narobe tudi če jih po občutku, ker itak ni treba squisha nastavlat.
Ty.. OK OK
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu