Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 09 Maj 2010 18:02 Naslov sporočila: |
|
|
Aja ti si pa tist ko mu je težko kaj razložit.
Priporočam ti da pregledaš teme sigurno jih je 10 v katerih nazorno piše menjava cilindra. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Theo555 Stopnja:
Pridružen/-a: 28.01. 2010, 20:46 Prispevkov: 323 Kraj: Destrnik
|
Objavljeno: 09 Maj 2010 18:07 Naslov sporočila: |
|
|
Ja jas sn tisti ja... -_- _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 09 Maj 2010 19:41 Naslov sporočila: |
|
|
*CPI* je napisal/a: | Aja ti si pa tist ko mu je težko kaj razložit.
Priporočam ti da pregledaš teme sigurno jih je 10 v katerih nazorno piše menjava cilindra. |
Ja, to se pa sreinjam...
ma vzami kar češ, na ZX-u pa 17,5 fergu bo itak vse isto... DR-evo BTW delajo v isti tovarni kot Top performance.
Cilinder se pa menja tak, da na isti način kot si starega dol vzeu, daš novega nazaj gor. Fajn je edino z kiloključem vijake zategnit, nebo pa nič narobe tudi če jih po občutku, ker itak ni treba squisha nastavlat. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 09 Maj 2010 19:51 Naslov sporočila: |
|
|
Svizec zdaj mu pa še prevod napiši zraven. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
toko Stopnja:
Pridružen/-a: 24.02. 2010, 19:29 Prispevkov: 201 Kraj: celje
|
Objavljeno: 09 Maj 2010 19:54 Naslov sporočila: |
|
|
hahah _________________ lp toko ;D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Theo555 Stopnja:
Pridružen/-a: 28.01. 2010, 20:46 Prispevkov: 323 Kraj: Destrnik
|
Objavljeno: 10 Maj 2010 05:43 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | *CPI* je napisal/a: | Aja ti si pa tist ko mu je težko kaj razložit.
Priporočam ti da pregledaš teme sigurno jih je 10 v katerih nazorno piše menjava cilindra. |
Ja, to se pa sreinjam...
ma vzami kar češ, na ZX-u pa 17,5 fergu bo itak vse isto... DR-evo BTW delajo v isti tovarni kot Top performance.
Cilinder se pa menja tak, da na isti način kot si starega dol vzeu, daš novega nazaj gor. Fajn je edino z kiloključem vijake zategnit, nebo pa nič narobe tudi če jih po občutku, ker itak ni treba squisha nastavlat. | Ty.. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|