Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mortifixion Stopnja:
Pridružen/-a: 11.04. 2010, 11:54 Prispevkov: 527 Kraj: frankolovo
|
Objavljeno: 07 Jul 2010 16:46 Naslov sporočila: |
|
|
weedboy je napisal/a: | tpr vario je isti k moj original vario
ne najdem zlatih valjčkov (po moje jih sploh nism dubu) tko da bom kr multivara kupu kaj češ
sej leti ampak se zvrti v 1/2 sekunde števc pa ne obrneš več tolk hitr k prej |
zdravo ej svizec pa ka to se res pozna stage6 V-force na stock cilindru bi se splačal men dat gor ko mam piaggio nrg power mene skrbi poraba?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rockyboy Stopnja:
Pridružen/-a: 05.07. 2010, 19:40 Prispevkov: 10
|
Objavljeno: 07 Jul 2010 22:27 Naslov sporočila: |
|
|
tfzjghjmn
Nazadnje urejal/a Rockyboy 30 Avg 2015 14:53; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tilenmpower Stopnja:
Pridružen/-a: 22.04. 2010, 23:51 Prispevkov: 135
|
Objavljeno: 07 Jul 2010 23:28 Naslov sporočila: |
|
|
zdravo, ha kdo ti je pa to reku da nebo pasal fora phva in phbg je daje phva elektriko čok phbg je pa ročni čok drugace pa pase z lamelam pridobis malo boljsega pretoka vendar ne veliko lp tilen |
|
Nazaj na vrh |
|
|
0xii_ Stopnja:
Pridružen/-a: 03.04. 2010, 22:03 Prispevkov: 126
|
Objavljeno: 07 Jul 2010 23:29 Naslov sporočila: |
|
|
Lamelni ventil, ti ne prinese kar dosti, morde kake malenkosti na odzivnosti (bolj cukne in če malo poveča porabo).
17,5 PHVA seveda, da paše gor na Aeroxa. PHBG so še večji kot PHVA.
Za stock predelavo bi ti bil že PHBG preveč oziroma brez veze, bi ti veliko pil, bi kar dost bencina porabu
Ti kar 17,5 PHVA uzem in neki set diz, diza 68, 72 bi ti že vredi bila. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
0xii_ Stopnja:
Pridružen/-a: 03.04. 2010, 22:03 Prispevkov: 126
|
Objavljeno: 07 Jul 2010 23:32 Naslov sporočila: |
|
|
Glede športnega filtra pa nebi jaz to gor dajal. Z tem bi se še igral, bi bilo vse skup preveč zraka pa bi res rabo neko veliko dizo pa po možnosti bi moral še z lepilnim trakom filter polepit, da nebi tolko zraka vleko.
Vidim, da imaš že zx-a. ZX je itak auspuh, ki se najbolj dere na 50cc.
Drugače pa tam na org. filtru maš neke cevke ali kako je tisto dol nekak uzem pa je že bolj hud zvok. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 08 Jul 2010 00:05 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem ga dau gor na stock minarelli, pa se je poznalo ful. Pozna se samo na odzivnosti, da motor pač skoči iz ovinka, vglavnem čuti se ko daš gas. Vsi pravijo da vse kar je pod mid-race se lamelni nič ne pozna, zato lahko zagotovim samo za minarelli pa V-force. Poraba se poveča, kar je logično, ampak meni se je povečala za celega pou litra. Kar je zanemarljivo. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|