forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



abcdefghijklm
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
mortifixion
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.04. 2010, 11:54
Prispevkov: 527
Kraj: frankolovo

PrispevekObjavljeno: 07 Jul 2010 16:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

weedboy je napisal/a:
tpr vario je isti k moj original vario

ne najdem zlatih valjčkov (po moje jih sploh nism dubu) tko da bom kr multivara kupu kaj češ

sej leti ampak se zvrti v 1/2 sekunde števc pa ne obrneš več tolk hitr k prej


zdravo ej svizec pa ka to se res pozna stage6 V-force na stock cilindru bi se splačal men dat gor ko mam piaggio nrg power mene skrbi poraba??
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rockyboy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 05.07. 2010, 19:40
Prispevkov: 10

PrispevekObjavljeno: 07 Jul 2010 22:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

tfzjghjmn

Nazadnje urejal/a Rockyboy 30 Avg 2015 14:53; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tilenmpower
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 22.04. 2010, 23:51
Prispevkov: 135

PrispevekObjavljeno: 07 Jul 2010 23:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

zdravo, ha kdo ti je pa to reku da nebo pasal fora phva in phbg je daje phva elektriko čok phbg je pa ročni čok drugace pa pase z lamelam pridobis malo boljsega pretoka vendar ne veliko lp tilen
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
0xii_
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.04. 2010, 22:03
Prispevkov: 126

PrispevekObjavljeno: 07 Jul 2010 23:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lamelni ventil, ti ne prinese kar dosti, morde kake malenkosti na odzivnosti (bolj cukne in če malo poveča porabo).

17,5 PHVA seveda, da paše gor na Aeroxa. PHBG so še večji kot PHVA.
Za stock predelavo bi ti bil že PHBG preveč oziroma brez veze, bi ti veliko pil, bi kar dost bencina porabu nasmejan

Ti kar 17,5 PHVA uzem in neki set diz, diza 68, 72 bi ti že vredi bila.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
0xii_
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.04. 2010, 22:03
Prispevkov: 126

PrispevekObjavljeno: 07 Jul 2010 23:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Glede športnega filtra pa nebi jaz to gor dajal. Z tem bi se še igral, bi bilo vse skup preveč zraka pa bi res rabo neko veliko dizo pa po možnosti bi moral še z lepilnim trakom filter polepit, da nebi tolko zraka vleko.

Vidim, da imaš že zx-a. ZX je itak auspuh, ki se najbolj dere na 50cc.
Drugače pa tam na org. filtru maš neke cevke ali kako je tisto dol nekak uzem pa je že bolj hud zvok.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 08 Jul 2010 00:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz sem ga dau gor na stock minarelli, pa se je poznalo ful. Pozna se samo na odzivnosti, da motor pač skoči iz ovinka, vglavnem čuti se ko daš gas. Vsi pravijo da vse kar je pod mid-race se lamelni nič ne pozna, zato lahko zagotovim samo za minarelli pa V-force. Poraba se poveča, kar je logično, ampak meni se je povečala za celega pou litra. Kar je zanemarljivo.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu