Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 17 Avg 2010 11:56 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, je že napisano, pa bom dau še enkrat. Celo na skuteristovi strani je napisano.
Evo, še slikovno predstavljeno, obrate maš spodaj napisane, vglavnem vse. So pa malossi fedrce, pa tak graf je narisan na vsakem paketu od fedrc. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kristj4n Stopnja:
Pridružen/-a: 16.06. 2010, 21:04 Prispevkov: 92
|
Objavljeno: 17 Avg 2010 12:00 Naslov sporočila: |
|
|
najlepša ti dala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 24 Avg 2010 17:13 Naslov sporočila: |
|
|
svizzko kdaj dava povratno notr rabu bi te z unim šraufom seveda...
a maš jutr cajt? jutr delam nočno ob 22:00 drgač sm pa fraj sej to je hitr zamenjan baje... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kristj4n Stopnja:
Pridružen/-a: 16.06. 2010, 21:04 Prispevkov: 92
|
Objavljeno: 29 Avg 2010 22:08 Naslov sporočila: |
|
|
kak pa je res to z utežmi na sklopki? kakšna je njihova funkcija? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 29 Avg 2010 22:12 Naslov sporočila: |
|
|
TO je da so pakne bol obtežene, pri večjih obratih še bol stisne pakne ob zvon. Če jih maš preveč noter, je seveda sklopka poseledično težja in spet zgubiš na performancu. Se pravi notri jih daš čim manj. Pa to se uporabla pri kakih HE cilindrih. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kristj4n Stopnja:
Pridružen/-a: 16.06. 2010, 21:04 Prispevkov: 92
|
Objavljeno: 30 Avg 2010 09:08 Naslov sporočila: |
|
|
ja kak pa te to dol vzeti? ker je v utežeh navoj. potem pa nimaš kam tistega za zašraufat kjer je zahaklana fedrca. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 30 Avg 2010 09:48 Naslov sporočila: |
|
|
Zvrtaš luknjo in vrežeš navoj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 30 Avg 2010 10:20 Naslov sporočila: |
|
|
kristj4n je napisal/a: | ja kak pa te to dol vzeti? ker je v utežeh navoj. potem pa nimaš kam tistega za zašraufat kjer je zahaklana fedrca. |
Kekec, to je za stage6 sklopke, tam pa maš vse lepo narejeno pa prirejeno za to da se zašraufajo uteži notri. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
wertu Stopnja:
Pridružen/-a: 24.06. 2010, 20:52 Prispevkov: 277
|
Objavljeno: 30 Avg 2010 10:24 Naslov sporočila: |
|
|
rečte mi zaj sem menjal orginalen variomat za multivara pa bi vprašal če se valčki tudi menjajo ali ponavadi ostanejo isti? ker ne opazim razlike med orginal pa multivarom razlike _________________ http://skuterist.mojforum.si/skuterist-about2489.html |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 30 Avg 2010 10:39 Naslov sporočila: |
|
|
baje da multičmar samo izniči luknje ni velke razlike |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kristj4n Stopnja:
Pridružen/-a: 16.06. 2010, 21:04 Prispevkov: 92
|
Objavljeno: 30 Avg 2010 12:36 Naslov sporočila: |
|
|
ne na delti mam to tak. mi je čudno to zakej bi ble uteži. sej ni treba rezat navojev. pač matico na drugi strani gor pa to je.
mam pa še en problem. ko vzamem dol dekl bloka smrdi ven po skurjeni gumi. po moje od jermena samo nevem zakaj.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 30 Avg 2010 12:54 Naslov sporočila: |
|
|
kristj4n je napisal/a: | ne na delti mam to tak. mi je čudno to zakej bi ble uteži. sej ni treba rezat navojev. pač matico na drugi strani gor pa to je.
mam pa še en problem. ko vzamem dol dekl bloka smrdi ven po skurjeni gumi. po moje od jermena samo nevem zakaj.. |
Zato ker se jermen zaradi delovanja obrablja... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sr50 stealth Stopnja:
Pridružen/-a: 02.05. 2010, 13:33 Prispevkov: 92
|
Objavljeno: 30 Avg 2010 13:23 Naslov sporočila: . |
|
|
mene pa zanima kaj moram zamenjat da mi motor bolje potegne iz mesta.zamenjal sem valjčke ter avspuh(giannelli reverse).
motor mi iz mesta potegne počas ,potem pa se mu pri 10km/h zrola.
končna hitrost je zadovoljiva ,edino je ta problem štart.(motor minarelli horizontal)
prosim za pomoč ter svetovanje. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 30 Avg 2010 13:28 Naslov sporočila: Re: . |
|
|
sr50 stealth je napisal/a: | mene pa zanima kaj moram zamenjat da mi motor bolje potegne iz mesta.zamenjal sem valjčke ter avspuh(giannelli reverse).
motor mi iz mesta potegne počas ,potem pa se mu pri 10km/h zrola.
končna hitrost je zadovoljiva ,edino je ta problem štart.(motor minarelli horizontal)
prosim za pomoč ter svetovanje. |
Si že ene 200-toti uporabnik ki se mu to dogaja. Jaz bi reku da je to standart, čeprav vzroke za to še vedno iščem. Dvomim da gdo ve kaj je krivo. Pa predvidevam da ko je mrzel, pa normalno cukne iz mesta. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Campa Stopnja:
Pridružen/-a: 15.05. 2009, 18:28 Prispevkov: 46 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 30 Avg 2010 16:49 Naslov sporočila: |
|
|
daj trše fedrce v sklopko da bo pri višjih obratih zagrabla |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|