Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 21 Sep 2010 23:56 Naslov sporočila: |
|
|
Ja glede bremz sem zajebu ,bi blo bolje če bi dal čeljust dol.
Kar se pa tiče cilindra...sej tm na vrhu kamr gre cev v cilinder itak ni nič....kot pa je razvidno na slikah sm pa tm če pogledaš sliko cilindra pot ŠT.3 dal šrauf z dodatnim navojem in nanj sem dodatno našraufal termostikalo al termostat (nevem točno kako se reče.Uglavnm nanj se pol prklopi kabel ki je povezan na armaturko kjer ti pol kao kaže če se pregreva al ne.
A tisti šrauf dam tut navaden? (tko da je kao čim manj zaseden prostor kjer kroži voda okrog glave cilindra?? _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 22 Sep 2010 00:03 Naslov sporočila: |
|
|
Termostat je to, prišraufano z dvema križnima šraufoma.
Tisto kar si ti šraufau v šrauf 3, tisto pa je tipalo. In tisto pusti notri. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 22 Sep 2010 01:24 Naslov sporočila: |
|
|
¸zAKAJ KO PRKLOPIM TIPALO MI SVETI RDEČA LUČ NA ARMATURKI?Tudi če dam kabel na kkšno maso mi sveti..... _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
THE_MAN Stopnja:
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40 Prispevkov: 1067 Kraj: MB
|
Objavljeno: 22 Sep 2010 19:24 Naslov sporočila: |
|
|
odzračiš bremze tako da kapico od zadne bremze na belanci odšraufaš in noter vliješ orimerno olje kot piše na kapici in tisti del na brembo bremzi odzadi tam ko pridejo pakne not odviješ do točje ko začne olje vn tečt potem stisneš bremzo iz zašraufaš nazaj in spustiš bremzo in odšraufaš vijak ponovno (med tem tudi dodaš olje) ponovi 4-8x _________________ Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 22 Sep 2010 20:48 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj je uredi če dam doc 5 olje katerega sem kupil na bencinski??? _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 22 Sep 2010 20:57 Naslov sporočila: |
|
|
Se pravi šrauf na čeljusti odšraufam stisnem in zašraufam? Zole ponovim vse tja do 8x če je potrebno?
Kaj pa je tist prklop za ceuko na tem šraufu...a bi lahk načeloma prklopu cevko pa kkšn zrak vleku vn al nevem ? _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 23 Sep 2010 02:06 Naslov sporočila: |
|
|
mi je ratal sam da sm namest 8x...mogu 18-20 ponovt...sm hmal obupu _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 23 Sep 2010 15:54 Naslov sporočila: |
|
|
ej najdu sm ene stare (ampak nove) vzmeti za sklopko POLINI.Sicer so krajše kot malossijeve.
Zanima me če so kompatibilne z mojo sklopko (delta clutch).? _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 24 Sep 2010 00:33 Naslov sporočila: |
|
|
RABIM NASVETET za nastavitev skuterja
Ferg bo kmal nastavljen.Trenutno čakam da dobim dize ,ker morm dat večjo.Zanima pa me če je možno , da je kriva diza ker ne povleče motor iz mesta.Šele ko pride na obrate...ustreli.
Valjčke imam trenutno še kr teške to pa zarad tega da mal šparam KIT in GRED ker sta nova.Valda je treba mal upeljat zadevo.
Sicer sem probal lažje valčke a je zgodba enaka(še vedno slabo spelje iz mesta),s tem da ko skuter dobi obrate in povleče se mu full strga in je diza zelo premajhna da zadovolji potrebe konjev in cilindra.
Tu pa zdej imam pa par uprašanj tako da jih bom kr oštevilčil.Upam da se bo kateremu izmed vas dalo pomislit in odgovorit na vsa ta vprašanja,tako da se že vnaprej zahvaljujem za vaš dragocen čas in nasvete.
1. Kaj 200km je dovolj za udelat nov cilinder gred in bat?
2. Kakšno povratno naj dam notr? (trenutno je rumena)?
3. Kakšne vzmeti nej dam v sklopko? (trenutno so modre od malosija)
4. Kakšne valjče naj dam? A naj bodo enako teški kot so bili prej na stock mašini,naj bi bli težj ali mogoče še lažji.
5.A je vredu IPONE olje za mešanico? _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 24 Sep 2010 09:01 Naslov sporočila: |
|
|
200km je premalo za gus. Vsaj 500 recimo bi blo bol primerno.
Povratna mislim da je OK, valčki se mi ne sanjajo, sklopko boš rabiu novo, isto kot zvon slekoprej, pa ti bo malo lepše speljevalo, plave fedre malossi bi zanel bit tudi OK. pa tudi to da nimaš naštelanega ferga lahko vpliva na to kako ti spelje. Malo se probaj še z iglo igrat, ne samo z dizami. Ipone je vredu, sam maore bit RUN. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 24 Sep 2010 09:15 Naslov sporočila: |
|
|
udelavat je dovoj 150km.
Setup
Rumena povratna
rdeče malossi fedrce na sklopki
valčki med 3,3 in 3,6g
vžig zamaknit če imaš tastarega euro 0
Največji problem pa je uplinjač. ali ga zamenjaš ali zamenjaš polverizator in tisti medeninast del. Oziroma mi ga pošlješ in za 20 euro + poštnian ti zamenjam.
FOra je d as tem uplinjačem ne boš daleč prišel. za dobro delovanej boš rabil dizo prek 100 tudi do 120 ( so bili primeri) z predelavo ali zamenjavo uplinjača pa lepo dela z dizo 85 do 95 odvisno od filtra _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 24 Sep 2010 15:41 Naslov sporočila: |
|
|
Pizda z uplinjačem mam res probleme.Imam dize od 71-110...in sm sprobal skoraj da use.Zdej je pa problem ker kar je nad 88 sploh ni skuter šel.
Pol sm dal not 72 je scooter speljeval potem je malo trokiral in ko je pršu na obrate je potegnu...isto tako dela tudi z dizo 78-82.
Imam pa gor original AIRBOX in bi ga rad tudi obdrzal.
italia1:a mi daš naslov? In garantiraš da bo pol zadeva delovala?
Kako pa zamakneš vžig? _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 24 Sep 2010 15:42 Naslov sporočila: |
|
|
Pa kaj bi zadeva mogoče delala tudi z fergom 12 v tem času ko bom čakal tega da se popravi? _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
THE_MAN Stopnja:
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40 Prispevkov: 1067 Kraj: MB
|
Objavljeno: 24 Sep 2010 16:46 Naslov sporočila: |
|
|
vale66 je napisal/a: | RABIM NASVETET za nastavitev skuterja
Ferg bo kmal nastavljen.Trenutno čakam da dobim dize ,ker morm dat večjo.Zanima pa me če je možno , da je kriva diza ker ne povleče motor iz mesta.Šele ko pride na obrate...ustreli.
Valjčke imam trenutno še kr teške to pa zarad tega da mal šparam KIT in GRED ker sta nova.Valda je treba mal upeljat zadevo.
Sicer sem probal lažje valčke a je zgodba enaka(še vedno slabo spelje iz mesta),s tem da ko skuter dobi obrate in povleče se mu full strga in je diza zelo premajhna da zadovolji potrebe konjev in cilindra.
Tu pa zdej imam pa par uprašanj tako da jih bom kr oštevilčil.Upam da se bo kateremu izmed vas dalo pomislit in odgovorit na vsa ta vprašanja,tako da se že vnaprej zahvaljujem za vaš dragocen čas in nasvete.
1. Kaj 200km je dovolj za udelat nov cilinder gred in bat?
2. Kakšno povratno naj dam notr? (trenutno je rumena)?
3. Kakšne vzmeti nej dam v sklopko? (trenutno so modre od malosija)
4. Kakšne valjče naj dam? A naj bodo enako teški kot so bili prej na stock mašini,naj bi bli težj ali mogoče še lažji.
5.A je vredu IPONE olje za mešanico? |
z mesta ti lahko tut slabo spele zaradi tega ker verjetno nimaš tak pri sprednji jermenici pri jermenu podlošk da jermen ne naseda čisto na jermenico ampak mora imeti malo prostora da se mašina lažje zavrti mogoče je to vor tvojih problemov ampak to je tak tak ponekod točno paše ponekod pa je kurac sploh pri yamahah......sam je skor zihr fergazek kot ti je povedal italia1 _________________ Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 24 Sep 2010 16:58 Naslov sporočila: |
|
|
vale66 imaš PM.
uplinjač je 95% krivec 5% pa nastavitve prenosa moči. pošlji mi še airbox in predelamo še to _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|