Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 09 Okt 2010 23:50 Naslov sporočila: |
|
|
a ima kdo kakšne slike nastavitve gredi faze od kitajcev? _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
vale66 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.09. 2010, 09:19 Prispevkov: 296 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: 12 Okt 2010 14:13 Naslov sporočila: |
|
|
kako olje v kitajca? pa da bi ga kupu na benzi? _________________ www.piscanci.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Baga105 Stopnja:
Pridružen/-a: 16.12. 2010, 20:25 Prispevkov: 57 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: 09 Jan 2011 18:15 Naslov sporočila: |
|
|
Lp, mi je za ta kit (2 Extreme cilinder kit 72ccm) potrebno menjati tudi glavo cilindra? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 09 Jan 2011 18:22 Naslov sporočila: |
|
|
Baga105 je napisal/a: | Lp, mi je za ta kit (2 Extreme cilinder kit 72ccm) potrebno menjati tudi glavo cilindra? |
Ne. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
rejzanec Stopnja:
Pridružen/-a: 25.10. 2009, 16:39 Prispevkov: 77 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: 09 Jan 2011 18:22 Naslov sporočila: |
|
|
Baga105 je napisal/a: | Lp, mi je za ta kit (2 Extreme cilinder kit 72ccm) potrebno menjati tudi glavo cilindra? |
Ne lahko obdržiš staro
isto minuto sva odgovorila _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Baga105 Stopnja:
Pridružen/-a: 16.12. 2010, 20:25 Prispevkov: 57 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: 09 Jan 2011 18:26 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, kaj bi še priporočal poleg menjave cilindra, za doseganje mal višje hitrosti. Trenutno gre brez dodatnih predelav ( menjava valjckov) in brez CDI blokade, ter blokade v variomatu 65km/h (GPS) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 09 Jan 2011 18:28 Naslov sporočila: |
|
|
Baga105 je napisal/a: | Hvala, kaj bi še priporočal poleg menjave cilindra, za doseganje mal višje hitrosti. Trenutno gre brez dodatnih predelav ( menjava valjckov) in brez CDI blokade, ter blokade v variomatu 65km/h (GPS) |
To pa ti bo mogoče čivi znau več povedat o tem. Kar mam jaz izkušnje z tem, je z takim kitom, pa multivarom šlo precej solidno. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
čivi Stopnja:
Pridružen/-a: 12.09. 2009, 20:59 Prispevkov: 703 Kraj: M$
|
Objavljeno: 09 Jan 2011 21:27 Naslov sporočila: |
|
|
jaz bi ti priporočal:
-menjava cilinderkita (npr. do 75ccm, kjer ni potrebno menjati glave) sicer nisem pristaš 2extreem delov ampak ok če ga že maš, vseeno bi raje priporočal nakup cilindra znamke Naraku ali Bgm, katera sta bolj specializirana za 4takt tuning dele.
-menjava variomata -> tu bi ti najraje priporočal kakšnega multivara.
To bi bilo za osnovo čisto ok; z menjavo izpuha, CDI in podobnih zadev pa neboš pridobil nič posebnega oz. zelo malo v razmerju z porabljenim denarjem.
za prevožene kilometre pa bi lahko privoščil kakšen nov jermen in mogoče kakšno športno veternico za boljše hlajenje agregata.
seveda pa ni rečeno da ti bo z vsemi deli šel bolje, lahko da bodo pospeški boljši, končna pa nebo kaj pretirano višja, saj to ni 2takt agregat ko menjaš izpuh pa gre za 20več. je pa tudi res da je odvisno kakšno srečo imaš ko kupiš 4t skuter: lahko da bo šel orginal 45 ali pa 60. _________________
''Wer sauber arbeitet hat mehr Spass am schrauben!'' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
TadejV Stopnja:
Pridružen/-a: 29.03. 2011, 08:29 Prispevkov: 19
|
Objavljeno: 29 Mar 2011 08:52 Naslov sporočila: |
|
|
Lep pozdrav vsem,
mene pa zanima ce se odlocim za nakup vecjega cilindra za bt49qt-12,
kdo bi mi lahko to zmontiru, ker se ne upam igrat z ventili, pa ali mi ni treba zamenjati potem tudi glavne gredi?
Zdaj trenutno imam odstranjeno pink zicko, in skuter po stevcu dosega hitrosti do 70+, vendar pa se pri 55-60 pojavi neka luknja kjer skuter nima moci oz cuka, ko pa prekoracim to mejo pa skuter spet dobi moc.
Prav tako sem prestavil podlozko na igli v uplinjacu.
Ali bi resil to luknjo z lazjimi utezmi v variomatu oz z zamenjavo variomata. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vili.komadina Stopnja:
Pridružen/-a: 14.11. 2011, 21:55 Prispevkov: 36 Kraj: Koper
|
Objavljeno: 14 Nov 2011 22:48 Naslov sporočila: |
|
|
dmdm je napisal/a: | zanima me če se je kdo, ki je Tunal na 75ccm, kaj vse je smiselno poleg cilindra še zamenjati. V mislih imam BGM PRO 75cc ali kaj podobnega.
Imam pa V-Clic 50ccm 4T.
Hvala za nasvete,
LP, Dejan
PS: ker z odtranjevanjem blokad je pri tem modeli bolj žalost samo mostiček na elektroniki... |
Zelo se splača kupit kit ker usaj meni malossi 80 drži že eno leto pa pou(10.000 km+) in mi ni žau.
če nekupiš kita, ne kupuj odmične gredi, ker sm sprobal in je popolnoma isto kot original.Raje kupi variator in to je to. Drugo ne kupuj, ker nebo razlik ker ni takih obratov kot pri 2t, da bi se poznalo recimo 5kmh več v klance al kej podobnega.
če te še kej zanima, mi piši, ker si lastim use malossijeve izdelke za piaggio zip 4t in bi ti lahko kako pomagal, da nebi zapravljau € brez potrebe. _________________ Vili Komadina |
|
Nazaj na vrh |
|
|
markeec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.03. 2012, 18:12 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 11 Mar 2012 18:40 Naslov sporočila: |
|
|
mene pa zanima če sploh obstaja kakšen omejevalec obratov za 4 taktne skuterje? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
drdrdejan Stopnja:
Pridružen/-a: 28.05. 2015, 13:41 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: 28 Maj 2015 14:15 Naslov sporočila: Pozdravljeni, |
|
|
Pozdravljeni,
Sem nov med skuteristi in na forumu. Veliko sem že prebral ampak nisem našel pravega odgovora in imam en problem!
Nabavil sem SYM Orbit 50 4T (letnik 2008/09) skuter na katerem sem zamenjal kpl cilinder z batom in novo glavo z ventili na 72ccm. OK, vse špila do zdaj ampak problem je ta da mi gre motor samo 50km/h ( tudi po hribu navzdol) in ni važno kakšen klanec je. Pa tudi po klancu navzgor ne gre nikamor, skoraj obstanem. Blokade na variatorju ni, mi mogoče še lahko kdo svetuje kaj naj še naredim!?
Vem da kaj ekstra ne bo iz tega skuterja in niti ne rabim več kot 65km/h in pa da malo v klanec bolje vleče.
Kaj še naj naredim?
Ali je še kje blokada, CDI (zasledil sem v prejšnjih postih neki mostiček), večja diza (sedaj je baje tovarniška 85), zamenjava valjčkov na variomatu (bi bili 5 gramski OK?),...
Pa še nekaj, kakšen je navoj glavne šobe pri teh kitajcih (M4, M5, M6) da lahko drugo dizo nabavim!?
Hvala za odgovor!
LP Dejan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|