Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
THE_MAN Stopnja:
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40 Prispevkov: 1067 Kraj: MB
|
Objavljeno: 07 Feb 2011 13:06 Naslov sporočila: |
|
|
kaj ima lamelni ventil, no sej nima veze malo bolj razloži al pa posnami kaj se ti zgodi ker zaenkrat ti ne znam pomagat _________________ Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cerar Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2009, 18:16 Prispevkov: 172 Kraj: RadomljE GhettO
|
Objavljeno: 07 Feb 2011 13:24 Naslov sporočila: |
|
|
nima lamelca... uglavnem ko se vozim in nabijem gas, ga kdaj zamori (kokr bi mu zmankal bencina), ampak še ne ugasne takoj in ko dam gas ni odzivnosti- mori. Potem ugasne in morš mal vrtet iglo za zrak, da spet vžge in jo nanovo naštelat. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
THE_MAN Stopnja:
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40 Prispevkov: 1067 Kraj: MB
|
Objavljeno: 07 Feb 2011 23:34 Naslov sporočila: |
|
|
hmm lahko da se ti pregreva daj večjo dizo za vsak primer _________________ Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mr.right Stopnja:
Pridružen/-a: 03.03. 2011, 20:57 Prispevkov: 51
|
Objavljeno: 03 Mar 2011 21:09 Naslov sporočila: |
|
|
vas bol iskušene tunere bi prosu za nasvet. in sicer imam gilero runner novejši model na njej je že drug variomat, sklopka, izpuh... nameravam še dodati sport cilinder v mislih imam predvsem dr evo. zanima pa me če bi se splačalo brusit kanale, piljenej robov in podobno.. ne mislim zdaj da bi zbrusi koliko le gre apak toliko le da se bi malo poznalo. in kakšne bi bile posledice glede porabe in vzdržljivosti. cilindra ne mislim brusit sam.
naprej najlepša hvala za odgovore lp Žiga |
|
Nazaj na vrh |
|
|
THE_MAN Stopnja:
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40 Prispevkov: 1067 Kraj: MB
|
Objavljeno: 03 Mar 2011 21:35 Naslov sporočila: |
|
|
mr.right je napisal/a: | vas bol iskušene tunere bi prosu za nasvet. in sicer imam gilero runner novejši model na njej je že drug variomat, sklopka, izpuh... nameravam še dodati sport cilinder v mislih imam predvsem dr evo. zanima pa me če bi se splačalo brusit kanale, piljenej robov in podobno.. ne mislim zdaj da bi zbrusi koliko le gre apak toliko le da se bi malo poznalo. in kakšne bi bile posledice glede porabe in vzdržljivosti. cilindra ne mislim brusit sam.
naprej najlepša hvala za odgovore lp Žiga |
pusti tak kak je al pa kupi močnejši cilinder že iz štarta se ti ne splača če ne delaš nekega projekta al pa kaj...... predvidevam da boš meu to za vsak dan če ja pol nič ne brusi in nič ne pili ker je brezveze!!!
ampak vseeno keep on tuning _________________ Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mr.right Stopnja:
Pridružen/-a: 03.03. 2011, 20:57 Prispevkov: 51
|
Objavljeno: 03 Mar 2011 22:24 Naslov sporočila: |
|
|
ja skuter imam namen uporabljat le za vsakodnevno oporabo. kaj pa menite glede lamelnega ventila bi morau mnjat celega ali le lamele??
NAJLEPŠA HVALA ZA NASVETE |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kumr Stopnja:
Pridružen/-a: 30.06. 2010, 21:32 Prispevkov: 481
|
Objavljeno: 04 Mar 2011 16:34 Naslov sporočila: |
|
|
če menjaš ferg menjaj tut lamele in koleno..večji izkoristek:) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 05 Mar 2011 16:52 Naslov sporočila: |
|
|
Imam eno vprašanje; Torej ko se motor zagreje na delovno temperaturo, laufa lepo pod štangasom, vendar je problem sledeč: Ko ga pustim nekaj časa laufat začne trzat(nevem kak naj drugač povem), sliši se tako, kot da mu zmanjkuje elekrtike in trza. Ko se peljem vse lepo in prav, brez problemov, pod štangasom pa mi zaradi tega včasih tudi ugasne.
Torej zanima me, kaj menite, kaj je krivo? CDI, navitje(če kje kaj prebija ali ipd.), ali kaj drugega?
Imam občutek, da se bo vse skupaj kmalu pokvarilo(upam, da se motim). Še to, ko trzne, pobere elektriko celemu motorju, tako lučem kot svečki.
Če ne bo drugače, lahko tudi posnamem za lažjo predstavljenje.
LP _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skutko01 Stopnja:
Pridružen/-a: 21.01. 2011, 16:12 Prispevkov: 109
|
Objavljeno: 05 Mar 2011 16:58 Naslov sporočila: |
|
|
razgrajač je napisal/a: | Imam eno vprašanje; Torej ko se motor zagreje na delovno temperaturo, laufa lepo pod štangasom, vendar je problem sledeč: Ko ga pustim nekaj časa laufat začne trzat(nevem kak naj drugač povem), sliši se tako, kot da mu zmanjkuje elekrtike in trza. Ko se peljem vse lepo in prav, brez problemov, pod štangasom pa mi zaradi tega včasih tudi ugasne.
Torej zanima me, kaj menite, kaj je krivo? CDI, navitje(če kje kaj prebija ali ipd.), ali kaj drugega?
Imam občutek, da se bo vse skupaj kmalu pokvarilo(upam, da se motim). Še to, ko trzne, pobere elektriko celemu motorju, tako lučem kot svečki.
Če ne bo drugače, lahko tudi posnamem za lažjo predstavljenje.
LP |
ja jest sm mel isti problem na piaggotu.. sm zamenu navitje zdej pa dela kot urca.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 05 Mar 2011 17:00 Naslov sporočila: |
|
|
super, še tega mi je treba, da je navitje hin. Še zdaj ne razumem kok je to možn na 4,5 let starem motorju??
očitno nič nebu z felnami.... _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skutko01 Stopnja:
Pridružen/-a: 21.01. 2011, 16:12 Prispevkov: 109
|
Objavljeno: 05 Mar 2011 17:01 Naslov sporočila: |
|
|
razgrajač je napisal/a: | super, še tega mi je treba, da je navitje hin. Še zdaj ne razumem kok je to možn na 4,5 let starem motorju??
očitno nič nebu z felnami.... |
ja ce je tko mlad skuter pol ni navitje..pol probi sveco zamenjat... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 05 Mar 2011 17:05 Naslov sporočila: |
|
|
zakaj bi bila svečka, če celemu skuterju štrom trzne, tut lučem? pa neki trza noter pri navitju...
Morem si čas uzet pa narazn vzet stvar.... _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skutko01 Stopnja:
Pridružen/-a: 21.01. 2011, 16:12 Prispevkov: 109
|
Objavljeno: 05 Mar 2011 17:08 Naslov sporočila: |
|
|
razgrajač je napisal/a: | zakaj bi bila svečka, če celemu skuterju štrom trzne, tut lučem? pa neki trza noter pri navitju...
Morem si čas uzet pa narazn vzet stvar.... |
dol uzam navitje..pa poglej ce so drati celi...al ti pa na kablih iskra prebija..lohka je tud to..ce je to pol sam izolerca vzames pa izoleras. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 05 Mar 2011 17:10 Naslov sporočila: |
|
|
ja bom bom, po vsej vrjetnosti jutri...mater sm jezn, komi sm zrihtu motor, pa me že spet neki jebe.... upam da samo je prebija.
Hvala _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
skutko01 Stopnja:
Pridružen/-a: 21.01. 2011, 16:12 Prispevkov: 109
|
Objavljeno: 05 Mar 2011 17:13 Naslov sporočila: |
|
|
razgrajač je napisal/a: | ja bom bom, po vsej vrjetnosti jutri...mater sm jezn, komi sm zrihtu motor, pa me že spet neki jebe.... upam da samo je prebija.
Hvala |
lej jest sm navitje menju k je meu motor 30000 tako da ja....je mozno tudi da so kabli preblizu magneta...in magnet pocasi brusi..ves tezko je vedt kaj je ce ne vids..vsaj jest sm tko ustiman.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|