forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



O blokadah
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Ninja Boy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23
Prispevkov: 2203
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 04 Mar 2008 13:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kot je blo že gor napisano..preko 80 ne boš prišel zarad štroma....rajš skombineri valčke za pospeške...k več ne bo letu.....pospeški pa navor se ti bosta zlo izboljšala...sej 80 je za tak motor čist dost..jst ne bi še štroma menu..bi šel sam na pospeške OK
_________________
I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jan1111
Gost





PrispevekObjavljeno: 04 Mar 2008 14:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hm hm kaj pa če npr. neb šu stružt magnet pr kiviju. kaj ibl oh naredu? selektra al pa polini užig pomoje nebi pasala? je še kšna možnost sploh?
Nazaj na vrh
Jan1111
Gost





PrispevekObjavljeno: 04 Mar 2008 14:23    Naslov sporočila: Re: Blokada v Avspuhu Stage 6 Pro replica Odgovori s citatom

Aragon GP je napisal/a:
Kot sem razumel, je potrebno odstraniti konus v kolenu. Rečeno storjeno!

Kaj drugih blokad ta avspuh nima, omenili ste slepo cev v dušilcu ??

Zanima me še nekaj, kupil sem variomat Pollini Speed control, poleg sem dobil rumene in zelene valjčke. Zeleni so težji, zato nameravam montirati le-te da bi imel večjo končno hitrost.

Seveda bo to montirano na cilinder kit 70ccm Mallosi Sport, avspuh stage 6 replica, Dellorto 17, filter stage 6 Short (red), pollini jermen....

Koliko bi po vašem bila končna hitrost, glede na mojo konfiguracijo, aja še scooter CPI Aragon GP (letnik 2007)

Kaj mi svetujete, katere valjčke.

za tak setup bi loh dau en mal bl odprt ror ker s6 replika je za 50cc! valčke probi loh d boš meu končni pikico večjo ampk od začetka pa nau nikamor šlo(bo rabu doug d bo do tja pršlo)
Nazaj na vrh
Aragon GP
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40
Prispevkov: 28
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 04 Mar 2008 15:27    Naslov sporočila: Valjčki Odgovori s citatom

Če sem razumel pravilno, se mi glede na to da imam blokado na elektroniki in višjih hitrosti od 80 km/h ne bom dosegel, bolj splača delati na pospeških in navoru.

To pomeni, montirati čimlažje valjčke (rumene). Zadnja vzmet lahko ostane ista?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Ninja Boy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23
Prispevkov: 2203
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 04 Mar 2008 15:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

da tako je....sej boš še pol mal kombiniru k boš mel vse sestavlen skup
vzmet pusti...
_________________
I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 04 Mar 2008 16:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ne ne ne nasmejan kaj govorite nasmejan valčke daj notri tiste s katerimi bo najbol šlo. vse probi kar maš. elektrika je zablokirana na 10k obratov tko da s prelahkimi valčki nisi nič naredu. če daš bolj odprt avspuh gor je treba tut štrom menjat. tko da je ror čist ql. če se pa hočeš pelat več kot 80 km/h je pa možnost ducati navitja (original elektrika na malagutiju) in se možno pozna ali pa MVT športna elektrika. ker naj bi imel tvoj avspuh homologacijo je notr blokada. vzemi jo ven in je to to vesel pač ko boš štelal moraš najti optimalno kombinacijo valčkov, fedrov... ni neke teorije. če imaš obratomer astavi z valčki da se bo vrtel okoli 9000 obratov. lahko tudi kombiniraš (3 lahke, 3 težke)

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Ninja Boy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23
Prispevkov: 2203
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 04 Mar 2008 19:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

aaa....maš prav glede valjčkov, je blo pr moji hondi isto k je bla omejena....odvisno je blo od valjčkov če sem skombineru za bolše pospeške je šla manj ker se je bol vrtel....sam rečm mu da ni blo velke razlike cca 5km/h...tko da sem mel rajš vsaj dobre pospeške k pa da ni nikamor uleku pa šel tistih 5 več............ mežik
_________________
I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 04 Mar 2008 19:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

tu se gre za obrate. optimalna nastavitev je da se cilinder vrti skos na obratih k so idealni za avspuh, ko gre proti končni pa se obrati večajo. s tem bo šlo svojih 80, 85 max. s tem da ma tuki še povratna veliko vlogo. to je tuning. jebiga...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Aragon GP
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40
Prispevkov: 28
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 04 Mar 2008 22:22    Naslov sporočila: Valjčki Odgovori s citatom

Potem mi svetujete kombinirati z valčki, na 9000rpm. Bom sproval ko dobim še cilinder kit malossi SPORT 70.

Tako kot je Jaka napisal, bom testiral še z različnimi trdotami povratnih vzmeti, poleg teže valjčkov.

V kompletu Polini Speed control so valčki (16 x 13) zeleni 7,7g in rumeni 5,5g. Začel bi kar z zelenimi -težjimi, potem bomo videli.

Temu bi se lahko reklo "Fine Tunning".
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
T!LeN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:35
Prispevkov: 365
Kraj: ok. Murske Sob0te

PrispevekObjavljeno: 04 Mar 2008 22:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Men gre z orginal Štromon okrog 12k. Lp
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Hamster
sir captain slow
sir captain slow


Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30
Prispevkov: 3340
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 04 Mar 2008 22:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

samo to ni keeway nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 05 Mar 2008 13:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

T!LeN je napisal/a:
Men gre z orginal Štromon okrog 12k. Lp


samo je razlika če gre do 12k pa če se vedno z 12k voziš mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
T!LeN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:35
Prispevkov: 365
Kraj: ok. Murske Sob0te

PrispevekObjavljeno: 05 Mar 2008 14:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja motor je večino časa na rdečih obratih 10-12k pa sem tak naredo že čez 8k pa vse deluje normalno...Še nobenega sranja nisem meu. navijačica Lp
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
gapy93
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00
Prispevkov: 626

PrispevekObjavljeno: 05 Mar 2008 17:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

valčke probi najprej zelene pol pa rumene pol jih pa kombiniri 3rumene pa 3zelene mežik ...tilen dobr se ti drži spuroč k ti bo ribnu jezik zloben
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
T!LeN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:35
Prispevkov: 365
Kraj: ok. Murske Sob0te

PrispevekObjavljeno: 05 Mar 2008 22:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

gapy93 je napisal/a:
valčke probi najprej zelene pol pa rumene pol jih pa kombiniri 3rumene pa 3zelene mežik ...tilen dobr se ti drži spuroč k ti bo ribnu jezik zloben


Hah bom zloben .Minareli mašina mi kar dobro služi fredi navijačica
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Naslednja
Stran 6 od 14

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu